White Woman Taken by Accident in the Butt by a BBC.

Embed Code:
Share Video:
Description:

White woman is being anally fucked by a black guy. By accident? Yeah right!

Added by 1 year ago
Runtime: 06:21
Views: 258,953
Categories: AmateurAnalFemale ChoiceInterracialButtBy AccidentIn the ButtWhiteWhite ButtWhite Woman
Comments (110)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
13 days ago
Hell, that was no accident! He knew from the minute that his cock even touched her ass early on that he was gonna tap that ass. Sounded like she loved it
15 days ago
Looks like her ass was nice and greasy. Bet it felt so good to be in her hole like that.
17 days ago
If that was a surprise, then she surprisingly seemed to love it.....haha, thanks , nice video
19 days ago
Thank you :)
19 days ago
You're welcome, sweetie. BTW you have some great videos, thanks for sharing!
And, trust me, I totally get your passion for black cock... it'd be fun to share one someday ;-)
20 days ago
lol omg thats so funny :) Thank you for making me laugh honey :)
20 days ago
My blonde wife loves getting fucked in her and loves the feeling of black cum in her ass.
20 days ago
Yeah, that happens to me too, I get "accidentally" fucked up the ass a lot :-)
1 month ago
as you should..
1 month ago
exactly
1 month ago
That beauty
2 months ago
No accident... He used lube
3 months ago
I once accidentally fucked my girlfriend in the ass when I took her to the adult theater. I didntdidn't notice I had slipped in the wrong hole and I fucked her mercilessly. She was a screamer anyway so I didn't notice. When I shot my load In her ass she finally gasped "wrong hole, asshole" and I kid you not the audience we had applauded that rough was Fucking I had just given her.
3 months ago
"by accident" yeah sure
3 months ago
Very good buttfuck...
3 months ago
great sounds
4 months ago
she took that like a pro...good girl
6 months ago
No accident but she wasn't that surprised either, she took it well, good girl, yea I agree that wasn't her first ass fuck
6 months ago
I don't think that is the first cock she's had in her ass of any color.
6 months ago
My Gf need that !!!!
6 months ago
I want to see my wife take a huge black cock up her ass, that's so hot
6 months ago
Wow
6 months ago
no accident. but if you want my ass why not :)
6 months ago
Amazing Butt Fuck!
7 months ago
No accident, but anal sex is the best sex, listen to her moan
7 months ago
Been there and done that, no substitute for a good ass fuck!
8 months ago
OMG you really think so? :)
8 months ago
You know that's what she wants, taking that big cock up her ass!
8 months ago
Good Girl
8 months ago
Accident. Uh huh,,,

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form