Old xHamster

Aspen Brooks BTS interview

2 years ago
153,351
Embed

busty teen starlet Aspen Brooks talks to me while eating McDonalds during our sex scenes together in Vegas

Comments 32
Please or register to post comments
nice trans
22 days ago
Reply
Beautiful lady, lovely cock.
5 months ago
Reply
I like her jeans.
8 months ago
Reply
Damn shes so super sexy! Love to have a GF like her!!!
8 months ago
Reply
She is stunning!
12 months ago
Reply
to balladurio: Maybe but it wouldn't stop me going balls deep in her all night
One sexy curvy bitch
1 year ago
Reply
She's a doll. She needs to embrace her height. I'm 6'2" and would LOVE to find a tall t-girl!!
1 year ago
Reply
Love u aspen!omg u can lick my ass anytime!
1 year ago
Reply
WOWSERS!!!
1 year ago
Reply
She's so hot!!
1 year ago
Reply
Lovely chick; but a bit unhinged?
1 year ago
Reply
She is funny i like her.
1 year ago
Reply
what a jeans fucking hot as hell
1 year ago
Reply
such a shame we didnt see your nice ass in that lovely jeans you had on miss
1 year ago
Reply
OMGG shes sooo HOTTT
1 year ago
Reply
She is so adorable...
1 year ago
Reply
appétissante, je la mangerai bien
1 year ago
Reply
hey Aspen marry me :) you must be my bride or groom whatever you want :)
1 year ago
Reply
She is sweet!
2 years ago
Reply
Hot as fuck, girlfriend material.
2 years ago
Reply
WOW!
2 years ago
Reply
you're one lucky bastard Christian
2 years ago
Reply
damn, with a perfect cock
2 years ago
Reply
so beautiful ;)
2 years ago
Reply
Beatifull... Im in love.
2 years ago
Reply
gorgeous
2 years ago
Reply
Holly crap She's hot! Where are all these babes coming from! And don't say their dicks! Lol
2 years ago
Reply
you have the world's most beautiful job, I love
2 years ago
Reply
Damn she's hot, a little bit nuts but hot
2 years ago
Reply