arkadasiyla karisinin yuzune bosaliyor

Published by jigolo32
3 years ago
229,664
Embed
Please or to post comments
If spammers comment on your content, only you can see and manage such comments Delete all
Tek erkek arayan ciddi ve reel çift arkadaşlar tanışalim yaşım 22
3 years ago
Reply
türkce açıklama yapma biraderim ya insan türk sanıyor.. ayrıca nüfus cüzdanlarını gördünmü nasıl anladın evli olduklarını ulan _?
3 years ago
Reply
Lan adam nerde bunlar Türk demiş ki? Açıklama Türkçe diye sikişenler de mi Türk olacak amk? Gayet güzel video.

Bu arada alttaki yorumcu: "Türkiyenin en kaliteli sitesi" diye verdiğin linki sikeyim. O ney lan 90'lardan kalma internet sitesi gibi...
3 years ago
Reply
Kalifornya Türkleri beyler bunlar, İngilizce aksanları ondan çok iyi :D
3 years ago
Reply
bedava sakso isteyen var mı
3 years ago
Reply