50%

sexyfina2

xxxx
Signed up:1601 days ago
Last Activity:48 days ago
Profile Viewed:53,892 times
Rank:Kama Sutra Guru
Comments:515
We're:Couple
From:Jackson, Mississippi, United States
Seeking:Man
Language:English
About Us
LISTEN TO THIS,WE ARE LOOKING TO GET WITH FRIENDS WITH BENEFITS ONLY,,SO IF ARE LOOKING FOR A FREE PARTY KEEP LOOKING, WITH THAT UNDERSTOOD WE ARE ONLY HERE TO MEET REAL PEOPLE FOR REAL SERIOUS SEX,,SO TALK IS A WASTE OF TIME WITHOUT ACTION AND BIGDADDY MEAN THAT,,I GOT THIS BIG BLACK COCK FOR SEXY TRANNIES, LADIES ALSO SWEET COCK SUCKERS,,AS YOU CAN SEE IM ALL TOP AND ALL MAN AINT NO DICK GETTING IN ME.......SEXYFINE...LOVE STRAIGHT MEN, ALL TOP AND BIG DICKS...SO NO ASS OR PUSSY FOR ME AT ALL I HATE THAT SHIT,,,IM THE FUCKING WOMAN AND WE DONT FUCK OVER THE INTERNET OR PHONE,SO DONT ASK, IF YOU ARE IN OUR CITY AND WANNA PLAY FOR REAL, HIT US UP
..
Last comments for sexyfina2
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
Damn I'd love to play with the both of yall!!!!
5 months ago
I would gladly let you serve this black cock, I'd fuck all your holes real good
9 months ago
thnx 4 add enjoy the page.thnx!
10 months ago
Thnx for the add ;)
1 year ago
thanks mucho for the add, love all your stuff!
1 year ago
Tnx. You got great videos!! You got a great ass and bigdaddy's cock is amazing! :))
1 year ago
thanks for the add
1 year ago
Thanx for the add and comment .Hott vids too.
1 year ago
thanks for the comment and you cute as shit too
bigd918
retired
1 year ago
ahh nice galleries
1 year ago
Hello, you are really gorgeous, I love your vids
1 year ago
thank you for the add sexy.
1 year ago
beautiful babe!
1 year ago
sexii
1 year ago
mmmmm and i would fuck you're brain out
1 year ago
NO THANKS IM ONLY INTO THE REAL THING
jake110
retired
1 year ago
Hi sexy wanna skype?
1 year ago
What a guy to do do to deserve a woman like you? You got me super horny! Love your page!
1 year ago
U ain't saying nothin but a word :) lets talk might wanna link up :)
1 year ago
VERY HOT VIDS!!
1 year ago
Hello fellow Mississippian!

:)
xilovepussy
retired
1 year ago
love to dominate your chocolate ass baby i wanna go soo deep and give you a my hot load
xilovepussy
retired
1 year ago
love to own your ass baby with my big fat italian dick
1 year ago
absolutly great !!
1 year ago
You are beautiful fantastic body simply delicious !
1 year ago
fucking hot ;) x
1 year ago
hey what a hot bb !
1 year ago
Let's make a flick then
1 year ago
We are a black bi male and female couple that loves the vids and we would love for yoi yo add us as friends
1 year ago
tararara!..i'm lovin' it!

:-)

Sexyfina2's Videos

Sexyfina2's Galleries