Hard deep throat for pretty Ebony

Embed Code:
Share Video:
Added by fabrice70 5 years ago
Runtime: 06:50
Views: 250,274
Categories: Amateur Blowjobs Facials
Comments (44)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
8 months ago
One fuckable mouth ! But cum in it why the hell jack off when you are in a prefect mouth ?
1 year ago
Good one
1 year ago
never take the head of the cock off the mouth! never!!!
1 year ago
greeeeeeat
2 years ago
good
2 years ago
i wanna do this too a chick i know lmfao
2 years ago
eat it all bitch
2 years ago
fine bitch, and nasty too
2 years ago
Nice vid but the dick could have atleast been hard. and yes, he shoulda came down her throat some. to tesmith47, yes ppl do this in real life
2 years ago
why did he take his cock out. he had complete control of her skull. he should have shot straight down
kamsa1
retired
2 years ago
yea , every white man must shove your dicks down these black bitches , millions and millions , your white bitches will cry
2 years ago
She needs to try throating a rock hard dick like mine...not that half hard limp dick...and mine is much bigger
3 years ago
Great clip....no other way to do it besides THROAT THAT BITCH!
3 years ago
Nice
Tha_man_w...
retired
3 years ago
She looks beat....
pornofiend
retired
3 years ago
at 3:15, shes thining im the white mans bitch, now shove that dick down my throat
pornofiend
retired
3 years ago
god damn that black whore throat!
N-Dom
retired
3 years ago
Excellent clip - she's such a good slut - so keen and so hungry! She's enjoying it just as much as the guy. And it's nice to see some real tits just for a change.
pornofiend
retired
3 years ago
eat it all bitch
pornofiend
retired
3 years ago
shes goes retarded at 7 mins ;_
pornofiend
retired
3 years ago
god damn fuck her throat all day!
pornofiend
retired
3 years ago
omg shes the sexiest ghetto gagging nigga out there
3 years ago
good job
3 years ago
black slut throating big white cock, awesome.
3 years ago
loving her talent!! wish i had one like her!!
3 years ago
DAMNNN! love it!
3 years ago
perfect ghetto gagger..
3 years ago
fuck that black throat hard
3 years ago
goddamn stupid fucking jerkoff facial, nobody does that stupid shit in reallife why do all of the assholes in porn do it now???
3 years ago
GJ
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form