Vier Schwanze im Dreivierteltakt

Embed Code:
Share Video:
Added by carlosgt 4 years ago
Runtime: 21:24
Views: 957,952
Categories: Funny Group Sex Vintage
Comments (42)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
14 days ago
nice and funny
2 months ago
sweet video, so much pubic hair, just like the old days.....:D great XXXXXX
7 months ago
love this. the guy in the beige turtleneck - nice! so funny...
8 months ago
Well you don't get this on strictly come dancing, it would liven it up a bit
9 months ago
GREAT vid
1 year ago
This film was used within another film called Eine Verdammt Heisse Braut http://xhamster.com/movies/1423125/classic_eine_verdammt_heisse_braut_teil_1.html
1 year ago
I took dance lessons too, but I still can't dance. Maybe I had the wrong teaching method. I'm sure I'd be an expert if I were in this class! Great job!
2 years ago
nice.
2 years ago
perfect classics movie..
music nice
many thanks my friend
3 years ago
love the german vids. this is erotic. hot
3 years ago
lol wtf is going on here?
3 years ago
Put in a blender; strange music, natural bodies, a innocent topic, erogenous zones with the hair, blend well and add a touch of humor, and you will have a wonderful, hot and exciting video. Thanks for sharing.
3 years ago
Amazing
3 years ago
I REALLY JUST DONT GET HOW COME IT'S SO RARE THOSE VIDEOS OF COCK BETTWEEN THIGHS THAT IS SO EXCITING AND MUCH BETTER THAN ALOT OF STUPID SHIT I SEE ON THE INTERNET POST MORE OF THOSE SCENE THEY ARE SO RARE BUT VERY EXCITING !!!!!!!
4 years ago
goooooood
4 years ago
der song im hintergrund ist ein brüller.
geiler film
thx
4 years ago
so fucking stupid but i love the hairy fannies and natural tits

and the cocks lol
4 years ago
what a classic i love this video
4 years ago
Love the ladies bodies!!
4 years ago
super
4 years ago
Got to love vintage hairy pussy.
4 years ago
Party without panties-it's the best invention of 70's )))) Girl with feather in ass - really LOL
4 years ago
I almost died laughing, it's so funny. Gorgeous feather girl. For those who do not understand German definitely an essential reason to learn the language. An example: within 1 st dance of "Sex dance school splasher" presentation she says: It would be nice to spread asscheeks of your woman but he replied: So sorry I cannot demonstrate it here because the feather would drop out of ass of my wife !
4 years ago
New format for Come Dancing?
4 years ago
yes the soundtrack is excelent lol.
4 years ago
this is absolute genius! the cheapest porn set ever, the best/worst music, absolutely hilarious and a dance class i'd be glad to attend, brilliant! i love it tks
4 years ago
hahaa wtf is that song? i want it!
4 years ago
Ein wirklich super,super 70er Jahre Filmchen, astrein !!!!!
TAUSEND DANK FÜRS EINSTELLEN !!!!
4 years ago
Does anybody know the name of the hot girl with the big but and the feather up her but? Also can't we unplug these videos and download them to our hard drive? classic German porn is my favorite,it's nice hairy vaginas
4 years ago
Damn! Wearing that feather up her ass must have been MIGHTY uncomfortable.

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form