GOTTA KEEP CLOSE...IN THIS CASE HE KEPT EM REAL CLOSE

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

AINT MY CLIP AND I DONT CLAIM IT...FOUND A LONG TIME AGO...PROPS TO ORIGINAL UPLOADER

Added by 2 years ago
Runtime: 06:40
Views: 99,822
Categories: AmateurBlack and EbonyBlowjobsMILFsMaturesReal
Comments (46)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
great film score
8 months ago
Mom

- THE PHOENIX
8 months ago
Sure is the same Room too,
8 months ago
I'll take them both. Cant wait to find a family that wanna share the same dick
9 months ago
lol good post !!!
1 year ago
Neither one of them hoes was any good but the momma was better than her kid.They can never say anything about guys not being any good after this shit!
1 year ago
Im going with mama.
1 year ago
looks like mom has some nice big tits
1 year ago
Mama hands down
1 year ago
Can't tell...Dude's nasty-ass toes are in the way
2 years ago
momma is hot
2 years ago
Young and old t.h.o.t.
curvedwon...
retired
2 years ago
I'm sure daughters pussy is tighter but the momma has skill and finesse!!!
2 years ago
Daughter all day long.... But I like how mama stays loose n sloppy.... She ain't making a sound! Lol
2 years ago
mama could get it anyday
2 years ago
Good sellection
2 years ago
Its been one of my dreams to fuck a mother and daughter.
2 years ago
You ain't lying at all because she can get it as well as the daughter!!!
2 years ago
Momma handled the dick better
2 years ago
I would keep both of them....
2 years ago
i wanna both but moms all day every day!
2 years ago
Mama all day
2 years ago
mama da truth!!!
2 years ago
Why Choose? keep em both!
2 years ago
The Mama!!
2 years ago
daughter fuckin momma suckin
2 years ago
what???? a black women let you pull her hair???
2 years ago
the mama!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form