Cuckold hubby filming his hot wife having an IR 3some

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Comments (70)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 days ago
very very nice baby hot sexy woman
5 months ago
♡●♡ TAYLOR EXHAUSTED SUCKING LIMP BLACK FOR 25 MIN
7 months ago
nice
7 months ago
awesome
7 months ago
nice
1 year ago
Ilike cuckolding
1 year ago
SHS TOP ASS BITCHHH SEEXYYYYYYY//TY 4 POSTING
1 year ago
Ecstatic!
2 years ago
i want a wife like her
2 years ago
ill marry u if ull b like her in the video
2 years ago
Love the long hair!
2 years ago
disgusting whore
2 years ago
She's so damn sexy.
2 years ago
nice. my ex gf always wanted me to let her have cock bigger than mine. she did it on her own.
2 years ago
WHAT A GREAT FUCKIN WHORE!
2 years ago
That is one hot slit wife
islandcro...
retired
2 years ago
I finally found this awesome clip on xhamster! It's soooo FUCKING HOTTT!!! Taylor Mitchell is very determined here and works hard... she literally sucks that limp black cock for over 25 minutes! Here's the breakdown:
1) She's vigorously sucks the dude's black cock while getting fucked from behind until 23:00.
2) Then, SHE GOES TO TOWN ON IT!... sucking it even more vigorously until the dude feels like he's gonna cum at 25:00.
3) At 25:20, he cums, AND SHE FUCKING KEEPS STROKING IT!!! mmmmmm 8-)
4) Next, making gorgeous eye contact with the camera, she sexily slurps up and swallows all the cum with her beautiful, long red fingernails in sight.
5) Finally, the other black dude fucks her heavenly wet cunt missionary style until he creams deep inside her at around 34:00.

.... All in all, this is one of the most THOROUGH and best cock-bursting blowjob to cumshot scenes I've watched. I've whacked it to Taylor's superb, hot long blowjob here sooo many times ;)
...I wish I was the dude lying down... I'd prob cum in like 2 seconds tho with the breathtaking way she's working it. Absolutely LOVE Taylor Mitchell!!!
kinghut
retired
2 years ago
get cuckold vid
bigmixnut
retired
2 years ago
I wish that was my wife I would watch all day
2 years ago
Woow what a dream Wife, she`s so HOT and sexy,
love to be there and fuck her all day...
2 years ago
does any one know her name ?
3 years ago
She knows how to use those hips! Pretty girl
3 years ago
My wife needs to take lessons from her :)
3 years ago
love!!!!
3 years ago
The Hubby was bigger than bbc!! lol
3 years ago
i love wives who fuck in front of thir husbands
3 years ago
super
3 years ago
My wife has promised me parties like this when we get our own home again!! Can't wait!!!
3 years ago
He must have emailed a fake pic .
3 years ago
great lady.
she is really delight

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form