WHITE WIFE ASS WORKED OVER BY BBC

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

She takes a long, thick greasy black dick up her asshole & loves it!

Added by 4 years ago
Runtime: 04:19
Views: 226,716
Categories: AnalCuckoldInterracialWifeAss FuckAss FuckingBBCBig CockHome MadeHuge CockLarge DickMonster CockWhiteWhite AssWhite WifeWhite Wife BBCWife AssWife BBCWorked
Comments (79)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
29 days ago
She was takin' that dick! And lovin' it!
3 months ago
Certified Anal Queen
3 months ago
Kinky hot anal sex!
3 months ago
Wow that's definitely not her first cock redeo!
4 months ago
OMG, I wish that was me...
5 months ago
~Ownership Is Everything!~
10 months ago
perfection
11 months ago
she got a good bulling
1 year ago
excellent!
1 year ago
I loved that my wife's black lovers would always ask when was the last time I fucked my wife in the ass. I always answered never as I was not allowed. My wife sitting next to her black lovers, she would listen as they would say how can that be, she is a ass hole slut. Because I'm so tiny she wouldn't feel me. Then they would laugh as people in the restaurant would look in shock at me.
1 year ago
work her ass out she's loving it//ty 4 post
1 year ago
lucky wife
1 year ago
Damn he beat the ass up.
1 year ago
mixing up them beans and turnip greens !
1 year ago
I am streching my ass hole so I can do this soon! Kisses, Mar
DarkChoco...
retired
1 year ago
That's how it's done! Bravo
2 years ago
damn!
c23bdogg
retired
2 years ago
That's awesome!
2 years ago
One of my favorites. She really loves it. You are the man!
2 years ago
>Superb! What every White Wife should be getting!
Indeed!!! A good hard, deep ass fucking by BBC, that's what my 48yr old Wife needs.
2 years ago
Exactly my thoughts as I watched this vid!!! My Wife is 48 and I want to see her done just like in this video. She is 5' 3" 145 42d-30-40 figure and I keep trying to convince her that she should submit to BBC
2 years ago
Bottomless pit colon. What a cock whore.
2 years ago
She's not very attractive but, wtf she takes dick with the greatest of ease.
2 years ago
shitty lol...but wow
2 years ago
I would love to find a guy that can bust my ass open with a huge dick like that
2 years ago
Down to earth good ass fuckin
2 years ago
too raw!!! Supa raw assfucking
2 years ago
The perfect white fuck pig, he done a great job on her ass hole.
2 years ago
I love it.
heels
retired
2 years ago
you took that white butthole real good.....

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality