Wife fucks stranger’s BBC, hubby joins for double creampie

784,789 99 %

Much younger BBC stranger invited back to our hotel, where I join our new BBC friend with a HUGE dick in fucking my wife and giving her a double dose of creampied pussy.

Published by MrandMrsTailor
6 months ago
You may also like
Ads by TrafficStars Remove Ads
Please or to post comments
Spam comments are visible to you only, you can delete them or mark as not spam Delete all
We would love to join you next time you want to see our pictures
6 hours ago
Reply
A fantastically hot video with a beautiful woman. I don't do bareback with a lot of people, but I absolutely love the feeling of fucking the cum filled pussy of a woman who is really into it.
11 hours ago
Reply
Her body is beautiful and perfect I’d fuck the shit out of her
1 day ago
Reply
I'm real girl! Who can send me dick pic?
2 days ago
Reply
عايز خول وديوث انيكه
3 days ago
Reply
Love the look of pure pleasure on her face.
3 days ago
Reply
to may_: Absolutely true
Hot n sexy wife!
6 days ago
Reply
Another great video. No woman will know what fuck is really like until she's with a BBC! They know what they do. White men, seize the opportunity and learn something
8 days ago
Reply
Great sex vid, Mr and Mrs T!  The various expressions on your face while the young stud explores your fantastic body are priceless. My cock was hard in no time and I bashed it imagining that I was the lucky partner enjoying you. Thanks for posting and may your fine work continue!
12 days ago
Reply
to Toosoon: Yeah, and I delete most of them. If you read my Porn hub page profile, it'll tell you all you need to know about me. I don't have a problem responding to most people. Some of the fools are just trolls, trying to get a rise outta someone, trying to cause mischief and problems cuz they have nothing else, if anything at all, going on in their pathetic little boring life and don't appreciate much of anything. There goal is just to be an asshole. Then that's where I come in. Now some truly believe they actually know what's going on with my wife and think it should be this way or that way and Becky should be pleased like this instead of that. LMAO! Try telling her that in person. Like these people truly know what's going on and how she feels, the Porn gurus they are lol. NO ONE knows her better than I do, except her. With us, if we don't like, or care for something, we just scroll thru it in to the next or something else. The video, views and ratings speak for themselves if it's bad. People are gonna find out when the thumbnail does it's little preview for you. But anyway, we appreciate YOU and being one of our loyal fans, always positive and upbeat when you comment. It's something you certainly don't have to do as well, but you do, and you're right there with us. We appreciate you again and thank you from the bottom of our hearts ;
Just read some of the previous comments, how can anyone moan about your videos they are some of the most natural on here and you are kind enough to share, its a big thanks from us.
14 days ago
Reply
I like fuck this beatiful and prity woman.
18 days ago
Reply
that stranger likes suckin titties
22 days ago
Reply
Woulda loved to be in the middle o that
25 days ago
Reply
Wonderful
28 days ago
Reply
Hot sex
1 month ago
Reply
Treating sharing a soak pussy
1 month ago
Reply
Salut je suis top je cherche un mari trompé 0666046865
1 month ago
Reply
damn i wanna see my sis fucked by bbc like that
1 month ago
Reply
Вот так надо давать ебаться нашим женщинам, подругам и жёнам. Чтобы они наеблись и не бегали налево.
1 month ago
Reply
I want him inside me so badly??
1 month ago
Reply
This is awesome, I love watching Mrs Tailor getting fucked by other bbc. Great work love it!
1 month ago
Reply
One of the hottest wives I have seen.
1 month ago
Reply
Stop wasting your time! Your not even close to breaking the surface of getting under my skin. I live for this shit!! I could go all day and night every day with you!! But unfortunately I have to call it! I have better, more pressing things to tend to, and you aren't one of them. Not even on the list;
1 month ago
Reply
to Jessenmelissa: I'll give you an E for effort, you are persistent, but it's not good enough ;) you have a long way to go!! If you ever get there
to Jessenmelissa: Nope, not by you or anyone!!
Someone is a little sensitive on the subject huh?
1 month ago
Reply
to Jessenmelissa: You young ass punks just keep smoking your wacky tobacky and enjoy yourselves. Don't ruin it for yourselves.
to Jessenmelissa: Lol, you're so original, I'm gonna have to try these... I could go all day. I promise you'll be more pissed off by the end of your bitch rap before I ever will. What you need to understand is that I love this shit! So you're not gonna find what you're looking for, or even get a rise outta me. Not here you won't, so you'll just have to find someone else. If there's a problem you have with that, I'll give you my personal address and you guys can come handle it!! Comprende¿