wide hips phat ass gilf black pants in hobby lobby

Published by Texasshunter
2 years ago
66,533
Embed
Please or register to post comments
If spammers comment on your content, only you can see and manage such comments Delete all
I can't stop staring...thick, wide, wiggly, bacon, triple stack, monster ass!  Damn, do she want some fries with that shake?
3 months ago
Reply
Mann.... she was throwing that PHATTY. She knows that some guys like em plump. It looks like she was enjoying the attention. Welp, my dick got hard watching all that ass.
7 months ago
Reply
Granny got a nice wide ass
8 months ago
Reply
That's Dynamite!!!
9 months ago
Reply
A couple of times I think she was being check out.. I think she liked it though. Cards played correctly might have ended with her riding your dick.
10 months ago
Reply
hot milf
11 months ago
Reply
Fucking WOW
11 months ago
Reply
Sweet like sugar
11 months ago
Reply
Thats ass at its finest
11 months ago
Reply
Perfect!
1 year ago
Reply
thank you
1 year ago
Reply
Fuck now i want that on my face right now
1 year ago
Reply
Mmmm yeah that is amazing!
1 year ago
Reply
That ass was gorgeous alright !!
1 year ago
Reply
One of my favs!!!...a classic!!!
1 year ago
Reply
Fukkk dannnmmm
1 year ago
Reply
I spread them fukin fat white beautiful fat fukin ass cheeks apart and suck directly on that asshole,
1 year ago
Reply
I want to lick her ass all night long
1 year ago
Reply
nice but should have gone closer to her ass !
1 year ago
Reply
You are the man. I gotta visit TX
1 year ago
Reply
MILFS and GILFS love to have their butts watched!
1 year ago
Reply
Great catch she definitely was enjoying the attention her pawg was getting...she even gave you a clear cameltoe shot.
1 year ago
Reply
thick as hell!!!
1 year ago
Reply
Thicc
2 years ago
Reply
Those hips n ass are hynotizing
2 years ago
Reply
omg I would give my right arm to have sex wit her just once and die a happy man.
2 years ago
Reply
F.A.P.
2 years ago
Reply
That's the kind of mature white woman im looking for. I would have followed that ass around the whole store and out the door, but I can look at her and tell she like fucking, and I bet she just be throwing that ass everywhere too(can tell how she walking) I'll Dick her down so good she'll be wanting to fuck every other day if not everyday. Doggystyle her ass to death literally lol
2 years ago
Reply
very nice even from the front
2 years ago
Reply