xHamster launched VR Cams! ❤️ Live Sex has never been so realistic! Check it Now!

The Best Fucking Ever!!! Wifes' first bbc

5 years ago
3,554,772
Embed
Ads by TrafficStars
Please or register to post comments
If spammers comment on your content, only you can see and manage such comments Delete all
Hell yeah this is raw passion at it's best!!!
4 days ago
Reply
to friartuck747475: Wonder what part of VA?  Bob also made videos with another woman but I can't remember her name.  
Beautiful 
1 month ago
Reply
Love barefoot fucking
1 month ago
Reply
hot to watch and feel with her getting spread
1 month ago
Reply
This got pretty real pretty quick....good fun for everyone...
2 months ago
Reply
Mmmmmm mmmmmm mmmmmm I wanna fuck you to
2 months ago
Reply
true classic
4 months ago
Reply
Beautiful
4 months ago
Reply
Lucky wife, guess she's been damn good to deserve a hot weekend like that
4 months ago
Reply
Damn, he fucked her raw! She enjoyed every pump of his tool!
4 months ago
Reply
This without a doubt the best cuckold video of all time.looking for their series which I believe is past tense.100 percent
5 months ago
Reply
Wish its my sis
6 months ago
Reply
nice
6 months ago
Reply
shit ! my mom has just started dating a 60 yo black man , and I can't stop thinking she could be getting destroyed like that
6 months ago
Reply
i would have licked her asshole while eating her pussy
7 months ago
Reply
Very hot of course. But mainly it is very important that your wife get bbc satisfaction. Us white husbands are to small and lacing in stamina to please our wives.
7 months ago
Reply
Cherry and Bob  ,they were out of VA. He passed away a few years ago
7 months ago
Reply
Dont get this... why let a black man with a huge dick fuck your own wife? 
Garbage...
7 months ago
Reply
Good noisy wife getting fucked hatd by black man oh yes good fucking 
7 months ago
Reply
11:50...are you okay? Dumbass...she's never been more okay while fucking LOL.
8 months ago
Reply
Once you go black you never go back.....
8 months ago
Reply
there are some versions under different names - but it´s always stunning HOT!
8 months ago
Reply
Very nice fuck. 
8 months ago
Reply
Amazing hot fucking!!
8 months ago
Reply
That was fucking awesome...
9 months ago
Reply
They should make cuck wait in the other room
9 months ago
Reply
Good wife
9 months ago
Reply
Meant to be
9 months ago
Reply
Have always enjoyed this classic! Great cuckold couple, love to see where they are today.
9 months ago
Reply