Thai massage parlor with thick mature

Loading...
Embed Code:
Share Video:
Description:

black dude chilling with thai milf massuese

Added by 3 years ago
Runtime: 22:46
Views: 780,771
Categories: Hidden CamsMassageMaturesOld+YoungThaiMassage ParlorMature MassageThai MassageThick Mature
Comments (35)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
sab999
retired
4 months ago
direction action !
1 year ago
mmm looks good
1 year ago
She has a good mature body and is clearly very experienced, professional whore shown by the way she processed him off from start to finish in c23 minutes and the way her dress was designed to just drop off with her naked underneath, except for stockings. Like all seasoned professionals, she was very concerned with personal hygiene, safe sex and took care of his cock before and after sex. The problem was the poor production quality of the video and the pre-mature ejaculation of the guy. She was very fuckable and erotic, but no female is so fuckable and erotic as to make you spunk your load in c30 seconds. I would fuck her senseless in several positions before I shot my load in her wet, mature mouth, doubtless inside a condom.
1 year ago
2.5? He broke his shit in thirty seconds! I wouldn't even have shown that! SHIT!!
1 year ago
I know right? That fool broke his load in THIRTY SECONDS! I can make two-3minutes tops! I wouda at least gave her foreplay! Easy money? She probably talked about his ass like a dog to her girlfriends, SHIT!
1 year ago
dam! I buss a nutt fast, BUT NOT IN THIRTY SECONDS! SHIT! Bruh, you could have at least ate her pussy and sucked her tiities! That big tiitie Asian BEUTIFUL woman and you bussed a fucking nutt in half a minute? Take a cialis or viagra, DAM!
2 years ago
so boring
2 years ago
kool
2 years ago
Search BBC, white bitches creamin for bbc, im sure ur mom and sisters like hard black dick.
2 years ago
ARSENAL!
2 years ago
mediocre sex is still better than no sex :)
bigsoftee
retired
2 years ago
There must be some interest in this by you otherwise you wouldn't have watched.
3 years ago
damn, two minutes of a covered BJ and then only 20sec of fucking. man that must of been easy money for her.
3 years ago
It's because all the girls want to try them and many get hooked.
3 years ago
Wonderful!
3 years ago
she rode him well
3 years ago
I don't understand why men do this? This is very mediocre sex
3 years ago
16.5 minutes until anything happens (could have easily been cut out), and then dude doesn't last but about 2.5 minutes lol sad bro!
3 years ago
Well, he didn't last long
3 years ago
@jjdoe - How about you shut up .. This is between the black man and the asian woman . The world doesn't revolve around you and you don't look asian ..Black men don't have to stick to anything .. We have the options to F**k black , white , and asian ..You probably can't get any black pussy so don't be mad ..
3 years ago
fucked her raw? haha .
jjdoe
retired
3 years ago
why don't niggers stick with niggers...why do they always go for any race but their own?
3 years ago
good job, keep'em coming
3 years ago
Video sucked!
3 years ago
looks like a ladyboy to me
3 years ago
home boy came quick!!
3 years ago
Put that spy pen to good use!
3 years ago
I always wondered how that situation goes down. Jesus that was fast, bro.
3 years ago
cant watch ? wher is the vid
3 years ago
great video man tanks

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form