Feedback
Old xHamster

Ride Her Big Ass

4 years ago
416,981
Embed
Comments 21
Please or register to post comments
a very good girl
2 months ago
Reply
hell YEAH
6 months ago
Reply
GOOD STUFF
2 years ago
Reply
Damn that's a nice ass on doggie, I wish it was me instead of the nigger. Bad choice, would leave you alone for protection: AIDS
2 years ago
Reply
Fuck White slut :P
2 years ago
Reply
anyone know who she is???? I've seen many interracial pics of her but don't know who she is?
3 years ago
Reply
Now that's the way an azz this fine should be drilled!
3 years ago
Reply
Would someone just slap this stupid ass brotha already? WTF is with the sideways, backwards ass fking? Muthafucka you ain't up for a golden prick award just fuck the chick the RIGHT FUCKING WAY!!!
3 years ago
Reply
This guy was making up positions as he went!
3 years ago
Reply
love a nice phat ass white woman...my long dick likes it too
3 years ago
Reply
Damn....now that's fuckin 4rm tha back...hott vid
3 years ago
Reply
Hot bitch. Love to see her fuck some more.
3 years ago
Reply
Now thas how you bust a bitch!
4 years ago
Reply
That dude need to stfu man i love when dudes fuck chicks like that!! Prone bone baby, the best way to beat the breaks off a big ass!!!
4 years ago
Reply
Very nice piece of ass
Love to fuck it
4 years ago
Reply
Since when did porn become about the guy??
I watch it for the Women! And I'm sure most of you do too.
When I saw this clips thumbnail I immediately thought "Wow that chick looks like she has a nice ass, let me have a look see!"
That Ass of her's should have been On Top Riding! On FULL Display, NOT under this dude! Being covered by his ass.
What the hell is going on?! This isn't the first time I've came across shit like this. They need to start focusing the camera on the Women's bodies that's how you capture the action.

-Thomas Joe-
4 years ago
Reply
Me likes!!!
4 years ago
Reply
nice ass
4 years ago
Reply
Omg.... Shes soo big... Makes me weak just looking at her beautiful body.. ^////^
4 years ago
Reply
ride mine next
4 years ago
Reply
I love prone position videos; this is one of the best I have ever seen.
4 years ago
Reply