Old xHamster

PRETTY FACE SHEMALE

1 year ago
94,346
Embed
Comments 45
Please or register to post comments
Just looking at this sluts face makes me wanna fuck...HARD!
1 day ago
Reply
Lucky girl
18 days ago
Reply
she sweet like sugar and spice.
28 days ago
Reply
she is very sexy
28 days ago
Reply
shes delicious what a perfect pussy on her 
1 month ago
Reply
One of the sexiest girls around - she deserves to be filled by such a beautiful cock!
1 month ago
Reply
she is amazing!!
1 month ago
Reply
mmmm  i want to suck her and i want her to fuck me
1 month ago
Reply
god wife material...  i want her " as is "
2 months ago
Reply
looks so gorgeous with sperm all over her face
2 months ago
Reply
Uber sexy
3 months ago
Reply
to tshorse: She’s just come back to porn, google Carrie emberlyn x
So beautiful.  i dont see anymore of her. she must have quit.
6 months ago
Reply
love her ... she's one of my faves
6 months ago
Reply
I watched this again tonight.  She has a gorgeous face and a stunning body.  Reminds me of the actress who starred in the tv show, Northern Exposure.
7 months ago
Reply
In zo een zaadvragend bekje zou ik beter richten.
7 months ago
Reply
ohhhh Fuck yeah... My kinda Cock Sucking Slut!
8 months ago
Reply
Bravo, fantastic :D
8 months ago
Reply
mmmmmm sooooo sexy xxxxxxxx
10 months ago
Reply
along with the very many things she has going for her, the fact her cock stays rock hard the whole time is awesome.
10 months ago
Reply
she's not pretty, she's BEAUTIFUL :)
11 months ago
Reply
such a hot cock whore
1 year ago
Reply
Carrie Emberlyn
1 year ago
Reply
Nice little titties and she is hard the whole time.... Love it!!!
1 year ago
Reply
Love it!! PM me if you know her name or if anymore of her. Gotta be more out there. Love her!!! Happy hunting :)
1 year ago
Reply
she's an incredible beauty
1 year ago
Reply
she is amazing !
1 year ago
Reply
Very sexy indeed
1 year ago
Reply
I would love for her to spend hours sitting on my face.
1 year ago
Reply