Old xHamster

Mommy Dearest

Published by breastking
8 years ago
652,767
Embed
Ads by TrafficStars
Comments 17
Please or register to post comments
I really love it
4 months ago
Reply
mmmmmm sooooo sexy xxxxxxxx
5 months ago
Reply
Hooooooorrrrrneeeeeeeyyyy honeyyyyy
1 year ago
Reply
to italianstallion747: True .... she always wears heels and nylons in a lot of scene`s . She has great feet too .... like Jodi West .
Hot scene of Nina Hartley here, and she's barefoot too !! Very rare scene of her back then without heels on.
4 years ago
Reply
Nina, a true hot wife. And she love that dick to be long and thick. Now a days she is so stretched, and cock slides balls deep in her. But back then she was tight. Look at that stud work it in till he is balls deep. She really loved her work. Got off over and over as stud after stud fucked her. The perfect 80's slut. I do wish she would have taken creampies.
4 years ago
Reply
hot tits
5 years ago
Reply
Damn dat nigga eat pussy the way R Kelly eat asshole. Two Thumbs up.Thank God Nina Hartley didn't go into nursing.

If you are not a professional masturbator yet check out Jackin world. It’s the shit - everything you ever wanted to know about pulling your pud, wanker. For fun here are some of the best lines I’ve heard in porn:
Darling I’m gonna fuck your butt. Guy puts on cowboy hat.
Ya Ya, I put out. Funny line, shitty movie.
Mr. Johnson, your finger is in my butthole.
Daddy, are young going to put your toy in my ass?
I wish that bitch Live Jasmin would leave me alone.
6 years ago
Reply
great
8 years ago
Reply
brutal dialog but she is a hot slut
8 years ago
Reply
mmmmmm nice nothin looks betta than white pussy and bbcs
8 years ago
Reply
You know you're watching too much porn when you recognize Nina in the opening shot when only her eyes and nose are visible. Nina was fine back in the day with her heart-shaped ass & modest tits. Now with 20years on her & biger tits and a plumper round yet still gorgeous ass.
8 years ago
Reply
hot vid
8 years ago
Reply
i LOVE the way nina kisses!!!! full of LUST!!!! i like that!!! to taste those sweet legs, thighs calves and BRAUTIFUL pussy!!!!!!!!! SHES THE BEST!!!!!!!!
8 years ago
Reply
Nice to whatch.
8 years ago
Reply
mmmmmmmmNina...so close to that tight little hole and he didn't put it in...she was good back then and even better now
8 years ago
Reply
Nina = class ass! LOL, she fucked him to death.
8 years ago
Reply