Malay dapat anak dara lagii

2,057,727 99 %
Ads by TrafficStars
Remove Ads

Published by evonytest
8 years ago
You may also like
Ads by TrafficStars Remove Ads
Please or to post comments
Spam comments are visible to you only, you can delete them or mark as not spam Delete all
Boy area ganu sangap pepek, meh pm baby! πŸ’¦πŸ’¦πŸ‘… kite fuck sampai penat ! πŸ‘…πŸ’¦πŸ’¦
2 days ago
Reply
Sedap anak dara
8 days ago
Reply
to Kuatseks4044: boleh percaya ke borak kau ni bang..cam sembang je lebih..
to Gileeeeeweeeee: Tu r jom awk Kita on dua, awk Dara lagi ke..??
Aku pernah dpt budak lagi mcm ni,14 tahun umur dia adik angkat aku mulanya dia mintak aku belikan tel mula2 aku mmg tak nk apa apa balasan lps hari ketiga dia mintak aku tengokkan fon dia kenapa tak boleh tengok u tube tanpa sengaja aku ternampak vedio blue dia simpan pastu ada 1 vedio dia melancap dlm bilik,terus spontan aku ckp kenapa simpan vedio mcm tu dia ckp saja suka suka pastu dia terus pegang konek aku kebetylan mmg konek aku dah tegang sbb tengok vedio dia melancap,apa lagi terjadilah adegan pecah dara ... Kesian mmg kesian tapi dia yg nak aku nk buat camna,mmg sedap dpat anak dara bulu pun tak tumbuh lagi ....
2 months ago
Reply
Sedap kalau dapat cipap budak2 mcm ni,senang nak ajar 2seks ikut nafsu,mula2 tu pecahkan dara dia elok2 jgn ganas2 biar dia rasa dihargai sgt2,lps dah kali kedua ketiga tu baru ratah cukup2 ,cuma jantan dlm video ni tak pandai buat,patutnya jilat lah dulu bg nafsu dia memberontak nk batang,baru jolok masuk,baru lah dia pun tahu nikmat batang pelir tu mcm mana,lain kali senang nak makan dan ratah lagi,kalau ada girl area kuantan nak buat seks elok2 pm abang ya
3 months ago
Reply
to Gileeeeeweeeee: Ny dy rase sakit tp sedap sbb btg pnjg bsar mcm sy buat kt adik angkt sy, mcm ny lh masok hbis dy trus ckp sedappp... 5jam main gn adik, sempit kmut kuat btg msok kn hbis 7inci sy
Nmpk kesian bdk mcm kena dera seks je.
3 months ago
Reply
Budak tu blur je.. belum sempat naik nafsunya.. dah masuk
5 months ago
Reply
to Gileeeeeweeeee: Tu ahh tu. Kesian dohh
Jilat2 dah la...
1 year ago
Reply
Orang tua ni kalau aku dapat memang aku nyak abis abis punya . Kaw kaw aku bgi . Bodoh cuba anak kau aku buat gitu . Budak pun terpaksa aku rasa tu . Bdo punya orang . Dh buat tangung la .
1 year ago
Reply
Gimme moooree
4 years ago
Reply
Takde suara ke
6 years ago
Reply
Sedap la sial kalo dpt mcm ni...
6 years ago
Reply
Kesian tgk budak ni
8 years ago
Reply