Her first strange cock in America

Published by Cherlyn
6 years ago
309,035
Embed

The first strange cock that my ex wanted after she got to America was a BBC so I found this guy, to initiate her into being an AMERICAN slut. This was his first time to fuck the little bitch.

Please or register to post comments
If spammers comment on your content, only you can see and manage such comments Delete all
Asian pussy made for bbc cause pussy gets so wet  easily
2 months ago
Reply
Hot Asian married slut that wants to be treated that way. He should have fucked her like a slit
10 months ago
Reply
Nothing better than a married slut wife that takes BBC!
11 months ago
Reply
Clearly this girl loves to fuck!!! Omg so hott. She loves her some big black dick. Love to deep dick her. Ever get to South Carolina hmu if u wanna see some big white cock up in her. Daym!!
2 years ago
Reply
Can't even see the money shot.
2 years ago
Reply
so fucking sexy
3 years ago
Reply
Great vid,
5 years ago
Reply
I can't believe that I'm just seeing this for the first time. Fucking Hawt!! What's your next ex wife look like?
5 years ago
Reply
loving the heels she was wearing
5 years ago
Reply
nice
5 years ago
Reply
butterface
5 years ago
Reply
God... Im your faaan!!!!
5 years ago
Reply
gotta love those asians
5 years ago
Reply
TRULY the GREATEST Country in the World!!!
5 years ago
Reply
very nice ;o)
5 years ago
Reply
Nice. Judging by your later videos, you learned alot from this experience in regard to keeping the camera steady. You're forgiven, as i bet your heart was racing, as all of us would be. Fantastic body BTW.
5 years ago
Reply
lol 'drink it all up!'
5 years ago
Reply
seen hotter on camreef com and you dont even need a email addy to cam with the girls just choose a username and password and you in like flinn ;)
5 years ago
Reply
Superrrr.....
5 years ago
Reply
very nice
5 years ago
Reply
The camera man sucks fire his ass !!
5 years ago
Reply
Great shit!
5 years ago
Reply
USA USA USA! lol
5 years ago
Reply
Fuck yes
5 years ago
Reply
She is a good cock whore
5 years ago
Reply
he should have dumped it up her pussy,,if she likes being a whore!!
5 years ago
Reply
While the camera work is lacking (as most have already pointed out the obvious...) the raw sexual depravity is there in spades!
5 years ago
Reply
very nice milf and she sure loved it !
5 years ago
Reply
i like it
5 years ago
Reply
He gave her a good fucking and she loved it - lovely!
5 years ago
Reply