Old xHamster

Brutal lesbian mistress

Published by ash_hidden
3 years ago
217,409
Embed
Comments 32
Please or register to post comments
Good fuck
4 months ago
Reply
Lol I just brocken my fucking wrist. But i never cum that hard i love this..
Omg what i tell in the hospital?
5 months ago
Reply
I want a ride next mistress use this bitch next
7 months ago
Reply
love it , very ...
9 months ago
Reply
je veux etre traite    utilise   et  baise comme  ca
9 months ago
Reply
to Melisawild2: You sound like me ex-wife ! She's very keen for a strong woman who will put her in her place and take her this way.The fantasy gets her pussy soaking in seconds.
Gimme moooree
11 months ago
Reply
This is a fantasy of mine. I would love to be a sub for a mistress.
1 year ago
Reply
Now that's getting fucked!
1 year ago
Reply
The second sub is a dreamgirl
1 year ago
Reply
I need this so badly!
1 year ago
Reply
very good fuck her.. sexy
1 year ago
Reply
i lobve it
2 years ago
Reply
My favourite video, I need to be fucked like this
2 years ago
Reply
That's Aiden Starr
2 years ago
Reply
NICE !!
2 years ago
Reply
Mmm absolutely amazing scene; I love this kind of Lesbian action that makes rough use of strapons.

Anyone know what the movie is called or if there are similar scenes in this style?

Only hardcore lesbian is able to excite me these days because of watching so much porn! :)

Great upload!
2 years ago
Reply
Oh my God I wish I could get fucked like that!
2 years ago
Reply
LOve it!
2 years ago
Reply
she fuckn love it
2 years ago
Reply
Awesome...
2 years ago
Reply
Supergeil hmmmmm
2 years ago
Reply
Omg aiden... your like lesbian strapon Godess! ♥♥♥
keep it up girl
3 years ago
Reply
can anyone give me any one of their names or what movie/site this was from PLZ
3 years ago
Reply
Sexy lady
3 years ago
Reply
dear lord an absolute masterpiece, the best lez strapon I've seen since wh r th g rls sw at #1. her grabbing her around the waist with garment being used like a bondage rope, railing her in and out with full penetration and near escape out of her is how a strapon is meant to be used. all of that nasty, controlling, verbal speak and titty slapping made me lose my load 3 times just in the first segment. so to you ash congrats and keep those coming. thanks so very much that's the best fav I've added in the last year+. be well, D
3 years ago
Reply
omg who is the goddess she knows how to fuck
3 years ago
Reply
Loved these Ladies so much!
3 years ago
Reply
Who is the blond girl??????
God... shes so hot !!
3 years ago
Reply
Best way to ruin someone.
3 years ago
Reply