BOY MEATS BOY 1987

Published by wrestlerhun
5 years ago
236,086
Embed
Ads by TrafficStars
Please or to post comments
If spammers comment on your content, only you can see and manage such comments Delete all
Love their young cocks yummy
1 year ago
Reply
All these guys were smoking hot!!
1 year ago
Reply
Gorgeous boys,great hair
2 years ago
Reply
Omg! Excellent, thanks for posting
2 years ago
Reply
That's some hot stuff for the 80's. Ah.... when that hair was cool.
2 years ago
Reply
wow hot guys
3 years ago
Reply
to BoysLOVEhead: invite me
nice smooth balls
3 years ago
Reply
just great!!!!
3 years ago
Reply
Those First Class Male tapes were great and Zack (visitor at the door, solo in "Shootin'") and Dexter (solo in "Strokin'") are absolutely the best!
3 years ago
Reply
Love it
3 years ago
Reply
Love these boys and yummy young cocks and beautiful long silky hair
3 years ago
Reply
Holy shit!! What a trip - if I have a BBQ or a little party sometime in the near future, I swear I want to project this little gem on the wall & have it play on a loop for background ambiance!! -- I think it helps if you're a little high when you view this, because this was one strange-ass far-out acid-kick kooky movie! -- looks like some dirty old grannies house or some perv's pack-rat dark dank, cluttered house (shit on TV trays in the background) ... The most bizarre printed bed linens/sheets towels strewn about, ...the boys are cute, totally authentic w/ big hair, dirty feet, & tons of bird-nest pubic hair!! (Love it) --- Midway through, I swear there's a 25 minute side-goon sketch with the cutest boy slowly edging his dick while sitting on a light box, which changes color, then as the spooky goulash Casio music builds & builds... You know some shit is gonna go down! - then (I swear to fucking GOD I'm not making this up!) the kid gets in position, laid back, & next thing you know, it's Circus Vargas Ejaculation! Strobes flashing, light box lumina ting his ballsac, drinking glasses strategically placed around him overflowing with dry ice, mother fucking firecrackers going off in the background!!!! HOLY SHIT! I expected nothing less than green ectoplasm or red hot volcanic lava to burst with sparks out of that guys penis!!
Man oh man, this is a conversation piece, let me just say!
(Your welcome) ... & my thanks to whomever posted this one! Really loved it.
3 years ago
Reply
to Slutty_Erica: Gay incest is so common, and so hot- fucking and sucking your brother is a perfect way for teens to explore their homosexuality.
That was a heck of a pick up line: "Do you like mirrors?" lol Those tow were so adorably cute. Beautiful bodies. - Dave
4 years ago
Reply
a great vid from the good old past
4 years ago
Reply
Great scene
4 years ago
Reply
Love these vintage twink movies
4 years ago
Reply
Love those hard cocks and nice loads.
4 years ago
Reply
Loved those First Class Male vids
4 years ago
Reply
lol looks like me back in those days..
4 years ago
Reply
very good video, if any gay guys wanna PM please do always up for getting to know other gay men xxxxxx
4 years ago
Reply
Beautiful boys! I could suck them and fuck them all night!
4 years ago
Reply
Mmm two really nice hairy cocks...and boys!
4 years ago
Reply
mmm nice
4 years ago
Reply
Nice... Short shorts and long hair.
4 years ago
Reply
so good to see hairy cocks and ass cracks
4 years ago
Reply
Good.
4 years ago
Reply
im straight, but I wish i had a discreet bud I could get naked and jerk with! I have fun by myself so its gotta be at least twice as fun with a bud
4 years ago
Reply
Great pick up line "you like mirrors?"
5 years ago
Reply