Old xHamster

Big Cock Reactions on Webcam Part 2

Published by DikDango
5 years ago
683,165
Embed

A small selection of people watching my big dick on cam. The more comments the better if get lots of comments will upload more.

Comments 34
Please or register to post comments
what site is that?
1 year ago
Reply
to blabyjebus: He has a medical condition called hypospadia is which the urethral opening is out of place than normal.
The guy has a medical condition called hypospadia, which is why his cock doesn't look right at the top.
1 year ago
Reply
can't really blame them for being shocked by that monster
2 years ago
Reply
hahaha fucking great
2 years ago
Reply
The guy on 00:52 hahahah LMFAO
2 years ago
Reply
small nasty ugly ass Dick dudeeee what happend wit it
2 years ago
Reply
Most girls look disgusted instead of excited.
2 years ago
Reply
his is twice the size mine ..well maybe 3 times bigger ,,but fuck man that's a vile looking cock .
and if that what makes a girl happy carry on ..
he seemed more content that he should flash his cock skipping even when he found girls willing to watch his cock . so whats the chances he would ever be faithful .........guy with smaller dicks like to keep it a secret so girls you want a guy to be true to you ..go for the smaller cock guy's haha ..
2 years ago
Reply
What's up with the tip lmao looks like some split your head in half
3 years ago
Reply
Man you got the weirdest cock i have ever seen.
3 years ago
Reply
Fun, but why do you just loop a video of yourself instead of live interaction?
3 years ago
Reply
Lol France, not impressed.
3 years ago
Reply
bei mir dauert es ewig bis ich überhaupt mal jemanden aus Deutschland finde ... unglaublich!!!
4 years ago
Reply
mehr davon.
4 years ago
Reply
Its funny that all the girls and women were very interested yet they say they want romance and love. BULLSHIT, they all full of shit!
4 years ago
Reply
230 türkin
4 years ago
Reply
2:40 so sexy french girl
4 years ago
Reply
wow amazing ..
what website is that?
4 years ago
Reply
The girl at 2m50 was giving sious consideration to having her pussy ruined by that
4 years ago
Reply
dude your dick shouldn't look like that, why is there a slice in the top. surgery much?
4 years ago
Reply
Absolutely hilarious. Love it! These are my favorite videos on here.
5 years ago
Reply
Loved it, some classic reactions there!
5 years ago
Reply
awesome! i get the opposite reaction. more please!
5 years ago
Reply
les française a 0:17 mdr
5 years ago
Reply
PRICELESS! Man I wish I had a bigger dick :/
5 years ago
Reply
awesome post more
5 years ago
Reply
amazing bitches
5 years ago
Reply
i love the turkish girl at the end from belgium saying 'ohaa!' lol
5 years ago
Reply
keep uploading!
5 years ago
Reply