🎄 Every day - a new gift for YOU! 🎄 Open xHamster Advent Calendar NOW!

Bareback Feast

560,853 93 %
Remove Ads
Embed
Copy link

Published by AdamFyasko
9 years ago
Ads by TrafficStars Remove Ads
Please or to post comments
Spam comments are visible to you only, you can delete them or mark as not spam Delete all
Totally animalistic.  Brutal.
4 months ago
Reply
superbe plan !!!! j'ai connu la même chose au Cosmos à Rennes (établissement fermé today) avec 4 gars qui m'ont enculé plusieurs fois chacun à tour de rôle pendant plus d'une heure  : géant, mais douloureux car sans capote ni gel.
4 months ago
Reply
to guy4dadbear: ABSOLUTELY!
i want the same
8 months ago
Reply
yummy breeding club ;O
1 year ago
Reply
Awesome
1 year ago
Reply
HE WAS BORN TO BE BRED!!!!!
1 year ago
Reply
Fucking love this gang bang, still trying to get a good quality one though.
2 years ago
Reply
join www.viporgies.com and make your fantasies become reality. Is for people like me, you and everyone who dream to have an orgy group sex fun. 
2 years ago
Reply
I love when i was fucked by many unknow guys!
3 years ago
Reply
Yeah! Fuck me bareback! Use me! I loved when a several guys fucked me! I loved the barebak gangbag fuck!
3 years ago
Reply
They gave this guy a good hammering
3 years ago
Reply
to guy4dadbear: fuck yeah, man. totally agree
I used to have an epic crush on this bottom. Could watch him for hours.
3 years ago
Reply
Breed me cum to Vegas leave word on profile. Randy
3 years ago
Reply
That's my dream having a bunch of studs using my mouth and ass one after another if you cum to Vegas bring your buds. Leave message on my profile. Randy
3 years ago
Reply
to pornodude32: Yup, exactly. Too many big production pornos focus to much on the 'insertion' point-of-view. Some of us wanna see the sex as if we are actually there. I wanna see the look of pain on the guy's face. I wanna see the deep thrusting. I wanna see the sweat on their bodies. Also simulated or not, it's hot. Watching a guy or women get gang raped is hot...
He was too nice to him at the beginning. Who fucking cares how much he screams? Shove it in him and make him take it. Stop trying to make it as comfortable for him. If you're gonna be a faggot, that's what happens when a real man fucks you. It's gonna hurt, so shut up and take it.
3 years ago
Reply
Brilliant!
3 years ago
Reply
GIGASUPERGEIL der Gang Bang! Supergeile Fickfotze und Tageslicht taugliche Kerle mit geilen Schwänzen! All die Osteuropäischen Rosettenficker sollten sich ein Beispiel nehmen, ein Hengstschwanz gehört bis zum Anschlag in die Arschfotze gerammt!
3 years ago
Reply
immer wieder geil!
3 years ago
Reply
where can i find this video but in better resolution?
3 years ago
Reply
fucking hot vid
3 years ago
Reply
good man breeding lucky bottom
4 years ago
Reply
Love the hard, rough fucking. Thats how I like to get fucked.
4 years ago
Reply
Omg what a lucky bottom.
4 years ago
Reply
DAMN!!!!! That is what I want ssoooooooooo BAD!! I love to be gang fucked like that....Great video, and the bottom guy looks so happy in the end.
6 years ago
Reply
god damn that was hot!
6 years ago
Reply
fucking nice!!!
6 years ago
Reply
would love to be fucked by so many big hard cocks like him
7 years ago
Reply