πŸŽ„ Every day – a new gift for YOU! πŸŽ„ Open xHamster Advent Calendar NOW!

Awak malay

234,850 99 %
Ads by TrafficStars
Remove Ads

Malay comel

Published by lifebad
4 months ago
You may also like
Ads by TrafficStars Remove Ads
Please or to post comments
Spam comments are visible to you only, you can delete them or mark as not spam Delete all
Mencari perempuan nafsu dewa, ...
Dari perawan,gf org,tunang org,bini org, janda,
Aq nk cari keluarga angkat baru.. tak kisahla yg isap dadah le main ubat ke... pelacur,bohsia,homeless ..aq hilang family tiri aq..dulu family tiri aq ni.. aq je laki.. sorgmak(janda),dua kakak dan seorang adik berumur setahun muda dari aq...
Memang terasa khilangan tu..8tahun kami happy.. hari² kami seks... smpai satu hari... mak pergi tinggalkan kami kerana.. dituduh terlibat dlm pengurusan judi... ketika aq xtau hingga.. kak long dibawa lari bf nya.. kak ngah dibuang keje.. adik xnk gi skolah lg.. kami memang penagih... tp aq xtau semua hilang skelip mata.. pelbagai kisah silam.. bila aq balik umah kandung aq.. dlm shari aq hendak dihalau.. aq xsedar aq main ngan kakak dimalam itu... esoknya, ma tetap paksa pergi church... bila smpai aq x masuk duduk dgn mereka.. aq duduk di dapur diantara tandas ngan stor.. aq behasrat tido dlm stor.. tiba² ad sorg pompuan msuk dlm stor dgn niat menukar pakaian...aq pun pura² tido disudut.. dn aq nmpk dia sbnarnye pnagih dadah jgak.. aq nmpk dia isap batu... aq dtg dari blkng... sjenak dia letak oga(dapur)... aq trus merapatkan konek aq kat blkng dia.. dia trkejut aq tutup mulut dia... lalu aq nyatakan aq pekena sikit batu dia..dan aq ingin main dgn dia.. belum sempat dia kata apa², aq trus cium dia dqn aq peluk dia... kmudian kami berpindah kearah sudut hujung.. smbil dia bawa oga... ktika aq berdiri smbil pekena.. dia trus bukak sluar aq dan pd awalnya reaksi dia biasa melihat saiz 7 inci aq... lepas dia isap
.. smakin lama makin kuat, keras,besar... aq pun meramas tetek puting kecil dia.. kemudian aq nk jilat bawah.. dia x bagi.. aq ckp ok
.. klu macam aq tu kite guna cara hardcore dgn 19 skill(minimum)... hingga akhirnya kami kluar church melalui jalan blkang... lepas tu
15 days ago
Reply
Perempuan area kuala lumpur, lembah klang & negeri sembilan

Nak layan ringan2/oral sahaja.
Boleh jilat cipap lama2
Kalau nak cium2 je, takde lebih2 pun boleh je.

Identiti dirahsiakan

Kote 6 inci, cukur bersih. Misai cukur.
30 tahun, melayu, 180 cm, 60 kg. (slim dan tinggi)
Salak tinggi, Sepang, Selangor

Telegram: ringan69
18 days ago
Reply
Any girl yg nk vc or anything just pm
1 month ago
Reply
Terbaik lah awek ni ... Cara dia melayan sangat bagus .. 
2 months ago
Reply
vc pm
2 months ago
Reply
dapat kat aku awek ni... aku hentut padu2
2 months ago
Reply
sedap nk try blh
4 months ago
Reply
Show face
4 months ago
Reply
Good
4 months ago
Reply
Jilat sampai.penoh.mulut
4 months ago
Reply
Besar tetek
4 months ago
Reply