2 Segments of Wife's Thick BBC, Wet, Squirting part 2

1,261,296 99 %
Embed

The Wife soaks his Big Black Cock!!

Published by MattBlk
4 years ago
Please or to post comments
If spammers comment on your content, only you can see and manage such comments Delete all
Wifey and I uploaded a couple videos of her and I this week! (mostly her) check it out, she's gorgeous with her double D's and sexy booty. Eventually, she wants to try double penetration, likely with a BBC (one of the only fantasies she has, gotta find the right guy though first which has been a challenge lol). She's picky as hell
11 days ago
Reply
This is so hot .. the way he makes her squirt at 8.37 .. love seeing these white women get wet for black cock the dirty little whores
15 days ago
Reply
Balls deep and she takes it all with no complaints! Impressive
15 days ago
Reply
thats a huge cock thought it was a dildo lol
16 days ago
Reply
Fantastic video I love a squirter , she will not go back to small hubby cock again
20 days ago
Reply
wow,, whatever that bull cost was well worth it,, he even made her tap-out!
29 days ago
Reply
That big cock is devastating her pussy...it gives her pleasure and painat the same time!!!
1 month ago
Reply
Yes please
1 month ago
Reply
Wife wants that bbc..i will vid!
1 month ago
Reply
Good to.see him.finally penetrate her .. the heavy breathing she can barely take it ....great video
3 months ago
Reply
LOVE this woman &her amazing HUGE cock alpha bull. She hasfucked him SO much. His cock does smazing things to her amazing pussy.  If I were hubby, Id have my mouth open the whole time to drink her copius juices. 
3 months ago
Reply
WTF that's hot!
3 months ago
Reply
You gotta take all that black cock bareback or it didn't happen. Nice slow deep fucking
3 months ago
Reply
Great cock
4 months ago
Reply
Holy shit
4 months ago
Reply
to bojoe80: how big do you think is terms of girth?
Lucky Guy fucking white trash. Big fat cock.
5 months ago
Reply
Awesome video! Wish I could clean them both up!! It would be hot yo see his seed in her too!
6 months ago
Reply
I wonder where and how much he came ?
6 months ago
Reply
EXCATLY the kinda stretched pussy I wanna clean up!!! WOW
6 months ago
Reply
WOW WHAT A HUGE COCK THAT YOU HAVE FOUND TO FUCK YOUR SEXY WIFE,  YOU CAN TELL THAT SHE LOVES IT....SURE WOULD BE NICE TO SEE MORE OF YOUR BEAUTIFUL WIFE  !!
6 months ago
Reply
very hot
7 months ago
Reply
Such a fat cock. I loved seeing how shiny that pussy made his dick.
7 months ago
Reply
lovely see the pussie squrte
7 months ago
Reply
You can tell that that is a mature woman as they make love they lose control of their body and they have the biggest orgasm and squirts like crazy I’ve seen my wife do that with the young lover
8 months ago
Reply
Wow lucky lady....
8 months ago
Reply
Fill the bitch up with more more black cock stretch her even more legs apart
8 months ago
Reply
IF you have a dick like this I will let you fuck me
8 months ago
Reply