Taboo Porn Stories in Other Languages
Page 7

ليله الدخلة والعائله الجزء الثاني والاربعون

بعد ما اترجيت اختي ترفع المنديل قالت: ارفعي المنديل ياام رضا
ام رضا؟؟؟؟؟؟؟
تبقى صاحبتها اللي كانت عندها بحجه ان ابنها عيان، رفعت المنديل فعلا ولقيتها هي نفس الست اللي كانت في الالبوم، وهي نفسها اللي ناكها مازن ابن اختي جماعي مع امه في الشريط.

كانت مفاجأه فعلا لكن بمشاعر جميله جدا جدا، على طول قومت شايل ام رضا منيمها على ضهرها فوق السرير قولت: تعالي بقى يامدوخاني انتي بقى اللي كنت بنيكك ومش عارفك؟
قالت: انت واد مالكش حل
قولت: انا والا مازن؟
ضحكت وصوتها علي

دخلت زبي في كس ام رضا وبقيت ادخله واطلعه ادخله واطلعه ، ومسكت بزها بايدي الشمال وبرومانسيه قولت لها: جوزك عارف انك بتتناكي؟
قالت... Continue»
Posted by esaamnooh 6 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
3206

Το αναπάντεχο τσιμπούκι και γαμήσι σε μάνα και γιο

Η ιστορία που θα σας πω, έγινε μόλις πριν μια εβδομάδα και είναι ότι πιο τέλειο έχω ζήσει σε καύλα. Ξεκινώντας λοιπόν να σας πω ότι είμαι 35 χρονών, ψηλός, γύρω στο 1.77 και λεπτός περίπου 67-68 κιλά. Το δυνατότερο μου σημείο είναι ο πούτσος μου, που τον ξυρίζω καθημερινά και σε πάχος είναι κανονικός, αλλά είναι 19 πόντους και προσφέρει ατελείωτη καύλα. Πριν μια εβδομάδα λοιπόν έψαχνα στο site κάποιον ή κάποια να μου κάνει ένα τσιμπούκι. Μετά από διάφορες συνομιλίες, κατέληξα να μιλάω με ένα παλληκάρι 23 ετών ο όποιος σε φωτογραφίες που μου έστειλε, είχε το τελειότερο κωλαράκι που έχω δει. Του... Continue»
Posted by kekim 6 months ago  |  Categories: Anal, Mature, Taboo  |  
1699
  |  
100%
  |  1

Oväntat skönt sex

Jag har svårt att säga när det började bli mer allvarligare, men om jag måste säga en tidpunkt så var det väl när Milla min styvdotter var tolv. Tolv och ett halvt närmare bestämt. Hon hade börjat att få bröst och det fanns inget bättre än då hon satt i mitt knä under filten medan min fru Mari och mina två söner tittade på film. Mina söner, Per och Peter, är tre år yngre än Milla, ja dom är tvillingar som du förstår. Det var mysigt att ha min styvdotter i knät, och jag njöt av att känna hennes kropp genom nattlinnet. Genom det tunna tyget kunde jag känna värmen från henne och det var under någ... Continue»
Posted by johas2 6 months ago  |  Categories: First Time, Taboo, Voyeur  |  
447
  |  
100%

ليله الدخلة والعائله الجزء التاسع والثلاثون


تاني يوم صحينا اختي سهير حضرت الفطار وعقبال ما استحميت كان الاكل جهز قعدنا كلنا فطرنا انا واختي وعيالها الاتنين، شربنا الشاي وقام مازن ابن اختي يحضر شنطته عشان مسافر دمنهور عند عمه وهياخد اخته ناديه معاه

وبالفعل ودعناهم الاتنين وبعد ما مشيوا قلت لاختي: ايه هي بقى المفاجأه؟ قالت: ما تستعجلش الساعه دلوقتي 2 الضهر المفاجأه هتكون بالليل، قولت: حاضر
واخدت نفس عميق ورجعت بصدري لورا وقولت: وحشتيني قوي ياام مازن
وروحت مقرب منها وحاضنها وبايدي العب في ضهرها وانزل على طيزها من ورا
شالت دراعي من عليها وقالت وهي مبتسمه: خليك بالليل احسن تفطس ههههه
كنت تعبان جدا من ليله امبارح واللي حصل مع ناديه ... Continue»
Posted by esaamnooh 6 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
1981
  |  
50%

Lilla Melodys story

Den lilla söta brunetten slog ned blicken och verkade lite frusen och rädd. Hon visste förstås vad det innebar att knulla. Men hon hade inte drömt om att hon skulle få börja redan nu. (Och absolut inte kunnat föreställa sig vem det var som skulle introducera henne i den vuxna sexualitetens främmande värld.) Att någon verkligen skulle köra in sin stora kuk i henne. Och dra den in och ut tills han sprutade. Gjorde det inte ont? Och tänk om hon blev med barn!

Tjejen hade tänkt sig att få fortsätta onanera och fantisera, sedan börja flirta med killar, kanske få en pojkvän, kyssas, hångla och i ... Continue»
Posted by johas2 6 months ago  |  Categories: First Time, Taboo  |  
552

Majka mi so Tetin mi ( VISTINSKA SLUCKA!)

Nekolku pati imav prilika da gi zirkam moite ili majka mi kako ima/aat neverojatno dobri seksovi.

Posleden pat bese okolu 6 godini - bevme na gosti familijarno kaj baba mi na nekolku dena. Bese nekakov familijaren rucek, i bevme site sobrani vo kukata na baba mi. Tamu bevme nie i tetka mi (sestrata na majka mi) i tetnin mi ( nejzin vtor maz - major vo penzija na nekoj svoi kasni 40ti, koj izgledase mnogu mazestveno i vo relativno dobra forma za covek na negovi godini.)

Tetka mi tetin mi ziveat vo istiot grad/drzava kade i baba mi.

Majka mi i tetin mi bea izlezeni za da kupat nekoj st... Continue»
Posted by tir_sk 6 months ago  |  Categories: Hardcore, Taboo, Voyeur  |  
1232
  |  
100%
  |  2

Chat sa jednom tetom

Ćao. Muž ti je slao moje slike i vidjela sam kako si ga izdrkao na mene...
Htjela sam ti samo reći da sam sanjala da ti pušim kitu... razmišljam o tome
i sad dok sam na izlasku. imaš opasnu alatku... :D


Hvala :) Drago mi je da sam ostavio dobar utisak :) Nadam se da se ne ljutis sto mi je tvoj muz poslao tvoje slike, ali kad sam video slike bio sam u fazonu (drool) (drool) (drool) Izgledas stvarno bozanstveno. Pricao mi je dosta o tebi i postala si moja velika fantazija :)
Reko mi je da ti je pokazao neke moje mastarije koje sam mu napisao, da li bi ti mozda imala nesto da dodas. Voleo... Continue»
Posted by hamerf 6 months ago  |  Categories: Fetish, Mature, Taboo  |  
1715
  |  
100%
  |  4

الجزء الثلاثون

صحيت بقى المرة دي رحت ع الشغل، وانا بقالي شهر قاعد في البيت من يوم الجواز، كانت فترة طويلة حسيت بعدها اني مش شغال اصلا لذلك روحت الشغل واستاذنت بدري ورجعت

ولما رجعت رنيت الجرس ما حدش فتح لي، رنيت كمان برضه ما حدش فتح ، ندهت على ساميه مراتي مفيش حد بيرد، اتصلت على ساميه بالتليفون مفيش فايده، قلقت احسن يكون فيه حاجه لو كانت ساميه برا البيت كانت ردت عليا، ولكن طالما ما ردتش والشقة فاضيه يبقى فيه حاجه

نزلت للنجار تحت العمارة فتح لي الباب بشاكوش وطفاشه، وحاسبته وقولت له شكرا، دخلت لقيت صدمة، كانت ساميه متكتفه في السرير في اوضه النوم وبحبل وشكلها مهريه ضرب وتعذيب، فكيتها بسرعه وانا قلبي بيدق م... Continue»
Posted by esaamnooh 6 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2886
  |  
50%

ليله الدخلة والعائله الجزء الحادي والثلاثون

كان من الصعب اني اعمل كدا مع امي، لكن واضح اني كائن ضعيف ما بعرفش اتحكم في رغباتي، نمت وبعدها شعرت بندم وعشان انهي القصة جبت بطانيه ونزلت على الارض لغايه الصبح

وبعد صحينا اتصلت بالشغل اعمل اجازه عارضه بحجة مراتي في المستشفى، وصحيت امي غسلت وشها وقعدت ع السرير ، روحت جبت فطار وكلنا، الدكتور جه طمنا ع الحاله وقال نتيجه الاشاعات والتحاليل كويسه ، وقال ان كل اللي مراتي ساميه شويه كدمات هايروحوا بالدهان والعلاج والراحه، وقال بكرا هاكتبلكم على خروج بعد ما يطمن اكتر ع الحاله

ساعه بالضبط وجات اختي سهير ومعاها فاكهه، اصل لازم تيجي على الاقل عشان امي معايا، سلمت علينا وقعدت تضحك معانا وتهزر لغايه ... Continue»
Posted by esaamnooh 6 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
3263
  |  
82%

Ang manyakis kong pamangkin

may sampung taon na kaming mag asawa ng misis ko, nung isang taon lang nakitira samin ang pamangking kong lalaki na si JR. Anak sya ng kapatid kong babae na nakapangasawa ng taga Ilocos. Doon na sa Ilocos nanirahan ang kaptid ko mula ng nag asawa sya, doon na rin pinanganak at lumaki si JR. Medyo liblib ang lugar ng kanilang tirahan at medyo bundok na ang barrio. Kaya itong si JR ay talagang probinsyanong taga bundok pero nagsasalita ng tagalog dahil tagalog ang kapatid ko

Last year ay nag enroll si JR sa isang Kolehiyo dito sa Maynila, at pinakiusap ng utol kong babae na kung pwede sak... Continue»
Posted by bogmaliso2 7 months ago  |  Categories: Taboo, Voyeur  |  
2464
  |  
100%

ليله الدخلة والعائله الجزء الخامس والعشرون

قعدنا ناكل ع السفرة وشربنا الشاي واحنا في منتهى الانسجام، حب أسامة وحنان يستأذنوا، قلت ماشي، وسبقونا ع الباب روحت مدي حنان بوسة في بقها وقلت: مع السلامة

رجعت لسامية وقولت لها: ما كنتش متوقع ان دا يحصل ابدا، شكل استاذ أسامة ومدام حنان متحفظين ايه اللي يخليهم يقعوا بالسهولة دي؟ ردت وقالت: مافيش حاجة تصعب على سامية وانا يهمني اسعدك ياحبيبي اول ما شوفتك هايج على حنان قررت اجيبها لك، قولت: وماحسيتيش بالغيرة؟ قالت: طبعا حسيت انا واحدة ست ولكن احساس ممتع لما تكون غيران وطلبك ما يتحققش.

كنا بقينا الساعة 7 بالليل قولت اتصل على عمتي اشوفها خفت والا لأ، اتصلت ردت هي عليا وطمنتني انها كويسة، وقالت م... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2244
  |  
33%

ليله الدخلة والعائله الجزء السادس والعشرون

روحت شقتي وتاني يوم رن جرس الباب كانت سهير اختي ومعاها مازن ابنها ونادية بنتها، دخلوا وقعدوا في الصالون وانا دخلت اغير هدومي عشان البس بيجامة أو تي شيرت، لأن ما ينفعش أقعد معاهم براحتي في وجود مازن

كان وجود مازن هو الجديد ما بينا، طبعا العلاقة بيني وبين مراتي واختي وبنتها عادي، يعني حتى لو هاقعد عريان ما يجرى شئ، لكن بوجود مازن لازم ابقى متحفظ، قولت لاختي: على فكرة انا نزل الشغل من بكرا يعني المشوار بتاعك دا لازم يبقى بالليل
قالت : ما ينفعش احنا معادنا عند خطيبة مازن العصر عشان نلحق نسافر اسكندرية
قولت: العصر هاكون في الشغل
قالت: اعمل إجازة أو إذن
قولت: خلاص ماشي هحاول، المهم دلوقتي فيه... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
3708
  |  
57%
  |  1

ليله الدخلة والعائله الجزء الرابع والعشرون

بعد ما نكت الحجة نواعم روحت على عمتي لقيتها قاعدة ع السرير، بتقولي عملت ايه؟ قولت: مفيش قعدت بره في الصالون لغاية ما اهدى وابرد تاني عشان الضيوف، كنت مصمم ماتعرفش اني بنيك حماتها

شوية دخلت الحاجة نواعم افتكرت اني وعدتها ماتشوفش وشي تاني، وفعلا لميت حاجاتي وجيت استأذن عمتي: رايح فين يامعاذ؟
قلت : انا مروح بقى
قالت: وكنت جاي في إيه بقى؟
قلت: عشان خاطرك ياعمتي اقعد طول العمر ولكن ما قدرش دلوقتي هاجي لك وقت تاني
كانت نواعم بتبص لي بقرف وكانها منتظرة أمشي، وفعلا جيت ماشي حصلتني ع الباب وقالت: تعالى يابني خد
قلت: أيوة ياحجة نواعم
قالت: ترضى اللي عملته فيا دا يتعمل في امك؟
قولت: ما ارضاش ط... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
3351
  |  
63%

ليله الدخلة والعائله الجزء الثالث والعشرون

وحشتني عمتي سماسم جدا قلت اتصل بيها، رفعت التليفون أيوة مين؟ قال: أنا ابن عمتك، قولت: أمال عمتي فين؟ قال: راقدة في السرير عيانة بقالها اسبوع وانت ما جيتش تزورها
يانهار اسود، لبست هدومي وقولت لسامية اني رايح مشوار مهم ، ما قولتش اني رايح عند عمتي احسن تفكر حاجة تانية

ركبت التوك توك ووصلت بيت عمتي ودخلت لقيتها راقدة ع السرير فعلا ورابطة راسها، وأول ما شافتني راحت معيطة، عرفت انها كانت محرومة مني وواحشها جدا، سلمت عليها كانت قاعدة مع حماتها الحاجة نواعم، ايوة اللي نكتها المرة اللي فاتت وفكرتني المرحوم ههههه سلمت عليها : ازيك ياحجة وقعدت: مالك ياعمتي ألف ألف سلامة عليكي ان شا الله سامية ههههه ... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2190
  |  
33%

ليله الدخلة والعائله الجزء الحادي والعشرون

قومت من على ام عبدالله وأخدت مراتي واختي وبنتها وروحنا أوضتي في الفندق، وكانت سامية مراتي طالعة مش عادلة هدومها فطلعنا في ساحة الطابق اللي احنا فيه وشافنا بعض الموظفين ، لم اعيرهم اهتمام ، دخلنا الأوضة جه الموظف اللي اتفقت معاه وقالي: يلزم حاجة تانية ياباشا؟ قلت له: لأ وأعطيته2000 دولار من الفلوس هدية ليه على مساعدته.

كانت الأوضة فيها سريرين نمت أنا ومراتي على سرير واختي سهير نامت هي وبنتها على السرير التاني، شوية وجه الموظف يقوللي خبر عاجل، قولت له خير؟ قال: أبو سامر مشي من الفندق على غير عادته، بل أخذ كل متعلقاته وقال إنه مش راجع مصر تاني
قولت: طب ومراته
قال: ما كانتش معاه واضح انهم زعل... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2554
  |  
80%

ليله الدخلة والعائله الجزء التاسع عشر

تاني يوم لقيت ابو سامر بيخبط عليا، وقاللي إن مراته ركبت الطيارة وجاية في الطريق، واني لازم أسلمه الفيديوهات اللي ماسكها عليه ، بس قالي عاوزك في موضوع
قولت: اتفضل
قال: زوجتي لا يمكن ترضى انك تعمل معاها شي، وانا مو عاوز اتفضح قدامها، خليني انام معاها هون وانت تدخل علينا في الظلام كأني أنا إنت وإنت أنا
قولت: لا يمكن لازم يكون النور مولع وهي عارفة أنا مين
قال: أبوس يدك ما تفضحني أمام زوجتي، هذه أم عيالي الخمسة، وأبوها شريكي في مصنعين و3 مزارع، وفلوسنا مع بعض، يعني لو طلجتها ما راح يكون فيه مال وأفلس من الصبح، أبوس يدك أبوس رجلك
قولت: خلاص خلاص موافق، واسم مراتك إيه؟
أبو سامر: جول لها ياام ... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
3270
  |  
76%
  |  1

ليله الدخلة والعائله الجزء السادس عشر

اتعشيت أنا واختي الكبيرة سهير وقعدنا نتفرج ع التلفزيون شوية وكل واحد دخل ينام في أوضته، وقبل ما انام فضلت افكر في اللي علملوه سامية مراتي ونادية بنت اختي، وياترى هلاقيهم فين وهاوصلهم ازاي؟

جات لي فكرة بنت جنية، أكيد عواطف صاحبة مراتي عارفة مكانهم، سامية وعواطف كانوا شغالين في فندق دعارة واحد في الغردقة واكيد لها صلة بناس هناك لغاية دلوقتي، طلعت المحمول وضربت رقم عواطف وسألتها عن إسم الفندق في الغردقة ولو تعرف ناس هناك ، ما رضيتش تقولي بحجة انها نسيت كل حاجة، ضغط عليها وهددتها إني أفضحها قدام جوزها باللي حصل في بيتها من يومين، وقولت انا معايا صور صورتها من غير ما حد يعرف، ضعفت وقالت لي الحقي... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2161
  |  
71%

ليله الدخلة والعائله الجزء السابع عشر

تاني يوم صحينا الصبح قامت اختي تحضر الفطار وفطرنا، واحنا قاعدين ناكل بقولها: اعملي حسابك المشوار بعيد يعني تلبسي وتتجهزي انك هاتقعدي برا طول اليوم، قالت هانروح فين؟ قولت لها : مفاجأة لكن مش عارف هاتبسطك ولا تزعلك
قالت: لو هاتزعلني بلاش أنا مابحبش الزعل خالص
قولت: وانا كمان عمري ما هزعلك

ركبنا لغاية موقف عبود وهناك قولت لها هانركب الغردقة، كانت مستغربة، الغردقة؟ واحنا أيه اللي مودينا هناك، قولت لها : ما تستغربيش عشان المفاجأة ما تتحرقش، ركبنا الأتوبيس واتحركنا الساعة 9 الصبح وصلنا الغردقة قرب العصر كدا، روحت على الفندق والعنوان اللي أعطيته ليا عواطف، واتصلت برقم التليفون اللي أعطتيه ليا وك... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2313
  |  
33%

ليله الدخلة والعائله الجزء الثامن عشر

أول ما دخلنا عليهم صرخت نادية وخدت هدومها على الحمام، بينما سامية مراتي كانت أكثر هدوء، لكنها كانت مصدومة هي كمان، لم تتوقع إني أكشف سرها اللي خبيته عني لما قالت انها رايحة الشرقية، بينما ابو سامر: قام بكل هدوء غير مفهوم رايح لبس الجلابية والعقال بتاعه وقالي: انتوا مين وايش اللي بتعملوا هنا؟
قولت: انا جوز الست دي، ونادية تبقى بنت اختي اللي معايا دي
قال: ما يهمني تكون مين باريد اعرف انت كيف دخلت هنا ؟ ومين سمح لك؟

وجاي يطلع برا قومت ساحبه من ديل الجلابية وقولت له : بص ياخول أنا ممكن اقتلك دلوقتي والقانون معايا، مش هاخد فيك إعدام، ولو أخدت سنة والا اتنين هاستحملهم، ولو جبت محامي شاطر هايطل... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2317
  |  
67%

ليله الدخلة والعائله الجزء الرابع عشر

غيرت هدومي واستحميت من عرق الطريق وطلعت كانت اختي مجهزة العشا، سألتها : أمال نادية راحت فين بالضبط؟ قالت: راحت الشرقية عند واحدة صاحبتها
اتصدمت: الشرقية؟
افتكرت على طول إن سامية مراتي كمان راحت الشرقية وهتقعد 3 أيام، بدأ الفار يلعب في عبي، وعلى طول ترجمت اللي بيحصل إن سامية ونادية مع بعض ولكن فين معرفش، وطالما الاتنين قالوا الشرقية يبقى دا تمويه ورايحين منطقة تانية.

قطع تفكيري صوت التليفون الأرضي: أيوة ياسهير أنا ناهد وعيانة أوي تعالي لي بسرعة، ردت سهير وقالت: حاضر جاية دلوقتي، قفلت السماعة وقالت لي: البس وتعالى معايا يامعاذ عشان ناهد عيانة يمكن نحتاج حاجة من بره تطلع تجيبها لنا، لبسنا وط... Continue»
Posted by esaamnooh 7 months ago  |  Categories: Mature, Taboo, Voyeur  |  
2432
  |  
56%
1