avril lavigne sex tape

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Added by 8 years ago
Runtime: 00:43
Views: 1,141,222
Categories: Avril LavigneCelebritiesPornstarsSex Tape
Comments (44)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
7 months ago
Shite
10 months ago
I never realised Avril Lavigne was Asian !!!!
11 months ago
How do I know this is Avril Lavigne?
1 year ago
Avril can fuck way better than that
1 year ago
she is hot
1 year ago
Despite that it's not avril lavigne' still pretty hot tho
1 year ago
Hot
1 year ago
Nice,Sexy
RuinerofL...
retired
2 years ago
Somebody post a link to the full video!!
3 years ago
It's such a big fake :o
4 years ago
Ok, so obviously not Avril or it would have been all over the straight news about an "Avril sex tape"...but, um...why the hell is the dude's cock blacked out? Or is he supposed to be wearing a black sock?
4 years ago
It's a hot video regardless and homey5080 I doubt you really know anything personal enough about her to know how classy Avril. Unless you're actually friends with someone that is famous you know jack shit about them. They could be the perfect killer for all you know. False Idols...Stop Worshiping.
4 years ago
Fake. This video is about 10 years old, when Avril would have been underage.
4 years ago
its not avril, i've known this vid even 10 years ago,
5 years ago
how many other celebs out there can have the same type of hair and alot of celebs have no ass just like avril intil i see the face i dont think it is her
5 years ago
I wonder why everybody is so sure that is NOT her. It's her hair, her type of body, even her ass...so why not?
Emmanuellos
retired
5 years ago
no Avril of course
5 years ago
Unfortunatelly is not Avril....
5 years ago
It wasn't Avril, but, the girl in the video really knows how to ride a cock.
6 years ago
she really is avril,look at her face! NOT
6 years ago
FAKE!! SHOW US THE MONEY PEOPLE AND FUCKING STOP PRETENDING BS ABOUT CELEBS! YOU DONT HAVE A CELEBS SEX TAPE? DONT POST FAKE SHIT!
6 years ago
i think it bogus thst u think ppl are gonna look at this cuz u say its avril.....shes got alot more class than that!
6 years ago
its not avril lavene u stupid ass....ur dreaming!!!!....wake up
7 years ago
that was a real pole she was riding
7 years ago
Nice one
7 years ago
if only, if only tht was her :P!!!!!!
8 years ago
Yeah she was hot - 24 years old and $300/hour. She hid a camera behind a 1-way mirror. Her name was Skye in the personal ad.
8 years ago
nice little ass
8 years ago
Boy !!! That guy sure has a BIG BLACK DICK !!!!!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form
Ads by TrafficStars.com