Old mom with saggy flabby tits & hairy pubis

Embed Code:
Share Video:
Comments (37)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 months ago
Awesome hairy MILF!
11 months ago
Just looking at her pubis alone makes my cock stand up hard. What an awesome hairy cunt she has.
1 year ago
Wow i like it mmmm
1 year ago
Luscious pubis.
1 year ago
Love this....thanks so much for posting and sharing!
1 year ago
oh id love to fuck her up the arse,thanks for sharing.
2 years ago
Humm bien envie de lui défoncer sa grosse chatte de cochonne!
2 years ago
Hot.
2 years ago
thanks for sharing
2 years ago
What's her name?
2 years ago
hummm bonne la salope je la veut dans mon lit et mettre ma bite dans ses trois trous oh oui , j'ai bien bander et joui ....
2 years ago
i like such hairy moms they're lovely.
loulou78520
retired
2 years ago
wow how she love take the cock in the ass!
loulou78520
retired
2 years ago
she wet well the slut!
loulou78520
retired
2 years ago
fucking ! i would fuck her well !
2 years ago
sie würde ich auch mal durchrammeln
3 years ago
I love hairy pussy!
3 years ago
awesome
3 years ago
very good hard fucking
3 years ago
old? how old
3 years ago
awesome!!!
3 years ago
She has sexy nostrils! Doncha' think! LOL! And wish she had kept her sexy glasses on!

Did he fuck the cleaning lady? ...'cuz he caught her goofin' off? I can understand why. ;-) The three biggest threats to our economy are the terrorists known as bin Loafin, bin Sleepin, and bin Fuckinov. LOL! Teach her to be a productive citizen, dude!

Thanx again, Maturewomenthebest!

Yes, Iluvp08! I concur in that her hairy legs, maternal tits and belly proclaim she is of hardy and healthy peasant stock, worthy of breeding. Love it when she leans back on those shapely arms, and lets him whale away on her... goin' slap, slap, slap. And she makes hot, rhythmic cries of pleasure, in response.

Mebbee it's the peasant girl appeal, but something about that fine silky leg hair, is so very attractive. Mebbee it's the novelty of a woman with feminine hair on her legs... wanna stroke it, kiss it... especially on her inner thighs.

And like you, Iluvp08, I wonder why some guys gotta' spit into the pussy opening, despite it being well lubricated. Whazzup? He's gotta mark his territory? LOL! I wonder how the girl feels about that spittin' on her vulva? Not that it's unsanitary... she's already got his spit in her mouth and on her clit.

What's with the hand signals at 15 minutes? An inside joke?

And at 22 minutes, love those low hangin mams, swingin' and bobbin', in doggy position.

Plz share what's your fave part of this video. Or refute my opinions, as kinky fetishes. ;-]
3 years ago
saugeil
3 years ago
a floppy tit, hairy pussy anal fuck. the afternoon was not wasted
3 years ago
M mmmm
3 years ago
Luved her hairy bush and legs,saggy tits and belly,he spits too much in her pussy which seems well lubricated.
3 years ago
mature power.
3 years ago
one of the best hottest babes i ever saw. damn!
3 years ago
Widerlich dieses ständige Gerotze auf die Fotze!!!!!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form