Young girl is actually an anal trooper

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

Faa was ready for movies as long as her scandinavian boyfriend didn't see. Hope he enjoys this one.

Added by 3 years ago
Runtime: 09:21
Views: 278,178
Categories: Street Meat AsiaAnalAsianDouble PenetrationEuropeanHD VideosKissingTeensThai18 Years OldAnal GirlBig TitsCam ShowCaucasianGang BangJapanPussy FuckingTrooperYoungYoung Anal
Comments (37)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
6 months ago
she's an amazing little fuck doll....nice work, honey
6 months ago
nice
7 months ago
Love to see a shaved Asian slut get her shit hole abused.
10 months ago
zajebista ta Azjatka
1 year ago
they all are too good for this stuff, its sad. the whole world is sad. still, this was amazing. sideways, upside down camera can get annoying.

it would be amazing to live there for a few years and do this for a living. i would love it but not for me.
1 year ago
yeah that was very nice. multiple cum blasts, love that. i'm such a perv
1 year ago
Damn she is too beautiful for that cheap shitty video. Camera work sucks.
She needs a good manager and wouldnt have to work for this crapy productions.. What´s her name??
1 year ago
love her mouthfull of cum and her cock worship in the outtakes at the end! And that bright red cunt! Very nice girl! She is representative of the sex you can have in Thailand for sure!
1 year ago
That's what you call ready for the big screen!
1 year ago
FAV
1 year ago
she got lit up! ;)
2 years ago
stunningly beautiful girl
2 years ago
Awwwwwwsome :)Perfect sexy sweet amazing slut best clip and straight to my favorites:)
2 years ago
Very Nice
2 years ago
...how do you save this fckin vid as my goddam home page! fck shes awesome. I love her face as she counts the loads and seems confused when there is more to cum YEOW!!!
2 years ago
I'll pay her 5 times whatever you fcks paid her. shes amazing and worth a weeks salary....where did you find her lol
2 years ago
She's hot and worth every penny but jeez, the camera work sucks. What's with all these extreme angles (on its side) and waving the camera about?
2 years ago
so sweet
2 years ago
nice
2 years ago
Perfect sexy fuck puppet
js_jonesuk
retired
3 years ago
young and fresh and straight into the busy sex industry of Pattaya !! ..... definitely between 18 - 21, by the looks of that pussy i would of barebacked her myself, her body was built to be licked over ,, and myself i always like to take off thier heels during a heavy fuck session and give their feet a good licking too, she was fucking lovley , better bump into me when i get back there mmmmm i got to have a go on her ass
3 years ago
She is a seriously sweet slut...and I love doing between-the-legs facials like that. Hot vid
3 years ago
what an A+ slut
3 years ago
A powerful scene with a beautiful Hill Tribe girl! Wonderful amounts of cum, beautiful asynchronous DP fuckstrokes, and ask her name at the end! Nice guys, and excellent clip!!!
3 years ago
hot little slut
3 years ago
she is amazing!!!! GREAT, fantastic!!
3 years ago
great stuff. she's adorable and they are really merciless with her tight little sphincter. gotta love how the fuck the shit out of her and THEN ask her name :p

and yeah i'm wondering how that guy was able to cum then keep going like that. is that a viagra thing?
3 years ago
cute little fuck toy, well fucked in both holes, wouldn't mind hitting that ass for awhile myself
3 years ago
Awwwwwwwwwwwwwesome :))
3 years ago
She's a PERFECT Asian sex doll!! These strong studs POWERFUCK her GREAT asian cunt and facial her pretty face good. Luv her sexy black garters and top too.

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form