Tranny Supersatin Cums Twice! Swallow and Facial

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:

Was feeling particularly horny today so decided to treat all you whores out there with a double dose of cum fun. I swallow my first load then cover my slutty face with the second big load!

Added by 3 years ago
Runtime: 04:11
Views: 2,261,267
Categories: LadyboysShemales
Comments (262)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
20 days ago
Absolut geil!
Aber der erste "shot" ist so eine Art "precum", also so noch kein richtiger Orgasmus. Wenn ich lang genug wichse, dann kommt vor dem echten "Schuss" auch erst eine kleine Menge Flüssigkeit, bevor ich dann richtig abspritze.
Aber geil ist der Clip allemal.
1 month ago
I wanna kiss her face
2 months ago
Awesome! Thanks for making my cock drip with precum!
4 months ago
So lovely! Wish we could play sometime!
5 months ago
6 months ago
I love it
8 months ago
9 months ago
So hot!!! Love you!!!
10 months ago
10 months ago
wow I really love this video, so hot !
11 months ago
great wish i could cum twice like that
12 months ago
Talented girl. Seems she can ejaculate without becoming totally erect. Nice penis size for a girl; not too big for her lovely body, Bi-Bill
1 year ago
1 year ago
Wow, how do you cum twice? I wish i could do that.. or is that just pre leaking out?
1 year ago
love tasting my own cum
1 year ago
i love it! u are so hot baby
1 year ago
Oh yeah, I hope you licked up all of the second load too!
1 year ago
Wow! Hot!
1 year ago
dirty, dirty girl. I fucking LOVE it.
1 year ago
nice video, very hot
1 year ago
Heh heh I tried that too, the static destroyed the laptops lmao
1 year ago
Kitty, I hope electricity isn't too expensive in Kittyville? Or can you make static electricity by rubbing your fur up against the laptops? ☺ ♥
1 year ago
Wow, very hot. I'd love to have that load in my mouth.
1 year ago
try doing a pov of this, there are HD rez camera glasses with audio support on amazon for 30-40$
1 year ago
1 year ago
omg amazing! And I do this too!! Every day I don't plan on getting fucked lol
1 year ago
LOL Tell you what its cost me thousands to set up these 100 laptops playing my own vids over and over to get that number LMAO ; P Anyway thankyou sweetie, catch up real soon XX
1 year ago
2,039,275 times viewed.... I stand in awe and shadow of your greatness! wow, I need to be reminded of how much of a legend you truly are! :-* hope you have a great day girlie.... ttyvs xoxo
1 year ago
1 year ago

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form