milk a cow

Embed Code:
Share Video:
Added by 4 years ago
Runtime: 10:14
Views: 831,915
Categories: Big BoobsFemdomHandjobsMilk Cow
Comments (68)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
Mmmmmmmmhh....
2 months ago
Mmm pls do this to me
11 months ago
bridgette b milking cow handjob coffee cum
1 year ago
i need mye ass fuckt and make milk to.."
1 year ago
Crazy Handjob !!!
1 year ago
Fantastic position
2 years ago
Uurrhhhmmmmooo!!!!
2 years ago
nice
2 years ago
more like milk a bull!!! cows are female..
2 years ago
Damn hot, wow!!!
sex_temple
retired
2 years ago
omg! I want she to milk me like that too
2 years ago
nice
2 years ago
love her watching me bate!!
3 years ago
sexy bitch :-)
michaelsp...
retired
3 years ago
Dommage pour le fin..j'ai pensé qui buvait elle...donc, je retire mon clik "me plait"
3 years ago
hot eyes - enjoyed
female_sub
retired
3 years ago
Milk me 24/7
RealDates
retired
3 years ago
I want cum for you. Please milk my cock.
3 years ago
i want my big testicles milked too
3 years ago
Can't believe after all that he didn't get a tongue or finger in his back door. Fun position for sure, but the lack of anal play is disappointing.

@enoughalready -- there is one man and one woman in this video. That makes it, by definition, a heterosexual video. Doesn't matter what they do, it's not gay. If he drank another man's sperm, it would be gay. If a woman sucks you off do you feel gay? Cuz you know, gay guys do that. If you masterbate one night, do you feel gay? Cuz you know, you're jerking off a dick. If you grab your woman's ass and give it a squeeze, do you feel gay? Cuz you know, guys have asses too. What bothers ME these days is how people like YOU consider stuff like this to be gay. Man + woman = NOT GAY.

Now... as for the shemale stuff, go ahead and vent. You do make a valid point there. They shouldn't even be called "trannies" because a transvestite is someone who has had a surgical operation to add or remove genitalia to effectively become the opposite gender. 99.9% of the "tranny" videos here (and virtually everywhere) are essentially guys getting it on with other guys who dress like women and possibly even have implants. That, by definition, is gay.
4 years ago
sum nasty shit...
4 years ago
minunat
zapeer81
retired
4 years ago
hot hot hot
4 years ago
wow
4 years ago
I love her spermy voice
4 years ago
ahhhahahahaha thats awesome! I would be her cow :)
4 years ago
Can somebody please tell me her name?
4 years ago
ASSHOLES and PRETTY FACES just don't go well TOGETHER...

It's like looking at a turd in the middle of a birthday cake . .
4 years ago
Love how she stops just as he starts to ejaculate and just lets it squirt---love ruined orgasms
4 years ago
Wow, I'd do that for her no matter how humiliating I'd do that for any hot girl

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form