am got meme yarrak tassak amcik ibne gotveren

Embed Code:
Share Video:
Description:

upload etmeden once ses kalitesini yukselttim. fisilti gibiydi sesler.

Added by 5 years ago
Runtime: 09:17
Views: 75,341
Categories: AmateurTurkish
Comments (19)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 years ago
cok aciyor diyor ye hastayim eski olmasina ragmen en güzelide sikir sikir akit demesi
3 years ago
herife bayıldım müthiş sikti
4 years ago
Emegine tesekkürler..
4 years ago
özgüllll
5 years ago
böyle karimi kaldi piyasada.
bazen birde demezlermi o bundan yok sundan.
ne olursa olsun sikismiyen kedi kendini kisir sanarmis
5 years ago
herif kızı göten sikiyor yerdedede zaten kız içine almadı :)...başlık konusuna çok takılmamak lazım ...bu video insanlık tarihi kadar eski zaten :)
5 years ago
aq faresi başka başlıkmı bulamadın!!
5 years ago
500 yıllık türk pornosudur kendisi yüklicem yenilerini ama anlaşamadım sitelerle
5 years ago
aklıma başka isim gelmedi yaa. :D uğraşamadım düşünmekle. :D
5 years ago
videonun ismi çok komik ya :D sanırım arama kriterinde çıksın diye bu başlık konmuş :D bende sandım ki birine kızmış ona sövmüş videodakide o kişi :D
5 years ago
ulan nasıl delirttin dıyo her seferınde bıtıyoorum bu karıya ya ne amcık vardır bunda
5 years ago
offffffffff ne göt var be kızda
topraksu
retired
5 years ago
çok fena lan bu !
5 years ago
çok güzelde ben videonun başlığına takıldım laağımfaresi ne isim vermişsin öyle videoya bi ibnelikte yok tu seyrettiğimiz kadar:)
5 years ago
kol gibi alet isteyenler ekleyin zencimen07@hotmail.comdayım
5 years ago
öf bu ne ya
5 years ago
güzel video
5 years ago
veeri nays

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form