41%

rustybob

xxxx
anyone wanna chat on yahoo ?
(14 days ago)
Signed up:1348 days ago
Last Activity:3 days ago
Profile Viewed:46,416 times
Rank:Kama Sutra Guru
Comments:702
I'm:
From:United Kingdom
Language:English
Personal Information
Relation:Taken
Smoking:Never
Drinking:Occasionally
Drugs:Never
Webcam:Yes
Physical Information
Ethnicity:White
Body type:Stocky
Height:6 ft 2 in (188 cm)
About Me
would love to hear what you think of my pics or what you want to do to my gf or even tribute her pics rustybob1985@yahoo
Last comments for rustybob
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
5 hours ago
great profile and content
12 days ago
Thanks for invite!
Hope you enjoy my galleries. I have over 400 galleries and 21000 amateur pics, is one your ex, wife, girlfriend, or even your mum or sister? Have a look and see if you can recognise anyone!
Cheers!
16 days ago
Nice Titfuck!
18 days ago
Tribute me my hubby would love it
20 days ago
Hi Many thanks for adding me, love the pics and vids
21 days ago
Thank you very much for the invite. If we are going to be friends, then please visit our profile and have a look at ALL our galleries and give feedback and comments, put some of our stuff in your favourite galleries – OK? Cheers
21 days ago
Thanks for the visit and the excellent praise of my BBW Tess
21 days ago
Nice page fella thanx
milkymel
retired
21 days ago
Love you're content , top couple
23 days ago
Cracking profile. Nice vids and faves.
26 days ago
Thanks Bob!!!!!
26 days ago
Great stuff Bob,,, love your page,,,, hope you will accept my invite!!!!!
27 days ago
would like an add to you so see your stuff but love what I see so far.!!!!!
1 month ago
OMG!!!!! LOVE all your galleries and your faves are hot.
1 month ago
hey im lisa can you ad me as friend
love your tributes
but please tribute me
http://xhamster.com/photos/gallery/4133978/cum_tribute_german_lisa_w_please.html
1 month ago
I love the unlocked videos you posted. Please may I see the rest of them? I think yours might be my favorite channel!
1 month ago
Thanks for the add - so many hot galleries & vids! She is gonna be on the receiving end of a gooey tribute soon ;)
1 month ago
holy shit. 30 sec between ur hot tits and i would explode!
1 month ago
Hey! Thanks for the add! Love your pics and vids
1 month ago
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝
1 month ago
Cant wait. ;3
1 month ago
thanks for the invite great vids u have
1 month ago
what one ?
1 month ago
Glad to accept. Whos; the slutty girl your wanking off over too?

Chloe xx
1 month ago
Thanks for adding me ! Love those vids !
1 month ago
Love the sexy girls and the pics !!
1 month ago
thanks
1 month ago
Thanks for the friendship
1 month ago
nice profile ;)
1 month ago
Hi Bob! It's LDD here! Gladly accepted! Thanks for reaching out with your e-friendly invite.

Rustybob's Galleries