ندااااااااء الكــــس .اهــداء

بطلة هذة القصة نسرين صديقة زوجتي الحميمة وكانت في ذلك الوقت في ال 35 من عمرها أي تصغرني بحوالي 10 سنوات وهي ذات جمال وجسم رائع مقاييس جسمها تقترب كثيراً من جسد الفنانة وفاء عامر شديدة البياض طويلة ساقان ولا أروع وصدرها يريد القفز من اسفل ملابسها وهي الصديقة الأقرب لزوجتي وكانت تعلم عن حياتنا كل شيء وفي نفس الوقت علمت عنها بعض الأشياء التي ساعدتني في الوصول إليها وذلك عن طريق زوجتي وخاصة خلافاتها الزوجية وعدم سعادتها مع زوجها حتى طلاقها كما علمت من زوجتي عن بعض مغامراتها قبل الزواج مما استنتجت معه انها امرأة لبوة شهوانية لأقصى درجة وكنت الاحظ في عينيها اثناء حديثها معي نداء الشهوة ومحاولات منها لجذب انتباهي مع الخوف من صديقتها الغالية زوجتي ولكن عندما يشتهي الكس فلا احد يمكنه إيقافه قبا أن يتذوق ما اشتهى ... وكانت زوجتي تتعمد الا اكون متواجدا وقت زيارة نسرين لنا إلا في اضيق نطاق .. إلى ان تمكنت من الحصول على رقم تليفون نسرين من مفكرة زوجتي دون علمها .. وبدأت الأتصال بها لسماع صوتها ثم اغلق الخط لعدة أيام ثم بدأت أسمعها بعض التنهدات مع صوت أرسال قبلات في التليفون وهي لا تغلق الخط وإنما تستمع لكل ذلك حتى تيقنت أنها راغبة في الحديث وبعد عدة أيام تكلمت قائلا :
ازيك يا نسرين اخبارك أيه ؟
هي : مين معايا
انا : لو متضايقة اقفل
هي : بس انت مين
انا : بذمتك مش عارفة :
هي : صوتك مش غريب
انا : حلو ولا!!!!
هي : انت مين
انا : انا عارف انك ذكية
هي : أحييه انت اللي ف بالي ؟
انا ومين اللي ف بالك ده
هي : واحد بس
انا : نفسك فيه ؟
هي : قوي بس مش مصدقه
انا : ليه بس ؟
هي: صعب قوي
انا :مفيش حاجة صعب
هي: انت رامي
انا : انت خطيرة
هي: وجبت رقمي ازاي انا عارفة مراتك مشكلة
انا : سرقته منها من غير ماتحس
هي: طب ليه؟ وعاوز أيه ؟
انا :
اطمن عليكي وعلى احوالك مش بنعرف نتكلم قدامها
هي : انت هاتقولي دي بتشك ف نفسها وتغير من اي حد
انا : وحشاني قوي
بجد وحشاك ؟ اه طبعا هو انا مش واحشك ؟ قوي برضه من زمان بس بخاف منها
وتخافي ليه انت اكيد ماسكه بلاوي على مراتي , اه بس ده كان قبل ماتتجوزها مش هيفرق معاها قوليلي بتعملي ايه؟ ولا حاجة قاعده لوحدي وابني نايم ف الأوضة التانية.
يعني قاعدة ف الصالة ؟
لا انا ف السرير .. قلت يا بخت السرير وياترى لابسة ايه . قالت قميص نوم اسود بحمالات وحرانة قوي .. قميص بس مفيش حاجة تحته؟ لا مفيش مش بلبس حاجة ف البيت ؟ سأتها عاوز اشوفك واخدك ف حضني وابص ف عنيكي وابوس شفايفك .
لقيتها بتتنهد بصوت عالي وبتقوا اه ه ه وايه كمان ؟ قلت امص لسانك وادلك بزازك اللي زي القشطة وارضع حلماتهو الوردي دول .. قالت اححححححححح وعرفت لونهم منين ؟ قلت صاحبتك قالتلي مانتوا كنتوا بتقلعوا قدام بعض صح؟
اه صح واللبوة دي تقولك ليه؟ قلت عادي يعني بس انا حاسس انكم عملتوا حاجة سوا صح؟
قالت بعدين عاوز ايه كمان ؟ قلت عاوز كل حتة فيكي . قالت انا كمان هموت عليك ونفسي فيك قلت اجيلك . قالت لا ماينفعش عشان الولد وطليقي اللي كل شوية ينط بحجة ابنه ونفسه يطلعني من الشقة ؟ قلت طب هنفضل كده تليفونات ؟قالت انا هتصرف عندي واحدة صاحبتي عندها شقة مقفولة هشوفها بكرة؟ قلت انا عاوز الحس كل حتة ف جسمك ... قالت انت لوشفت كسي دلوقت مش هتصدق غرقان خالص وبل ملاية السرير اصل انا كسي بينزل كتير قوي ودايما هايج ويخر على روحه . قلتلها خليه يخر عشان انا عطشان قوي وعاوز اشرب كتير.. لقيتها بتقولي تشرب بس ده يحميك كمان . اه ه ه ه يالبوة تجنني .. لقيتها بتقولي انا هوريك حتة شو لما نكون سوا سألتها أيه؟ قالت انت تقعد ع السرير وانا اهيجك واخليك تشوفني وانا بنيك نفسي وبجبهم وانت بتتفرج وبعد كده تنيكي ... وفعلا بعد يومين لقيتها بتقولي انها اتفقت مع صاحبته تسلفنا الشقة ساعتينواتفقنا نتقابل تاني يوم الساعة 5م واعطتني العنوان وقالت انها هتستناني ف الشقة عشان ماحدش يحس بينا ...... وفعلا ف الميعاد بالضبط كنت تحت العمارة رنيت عليها قالت اطلع الدور الرابع وانا هوارب الباب ما ترنش الجرس وطلعت دخلت بسرعة وقفلت الباب لقيتها لابسة روب لحد ركبتها مقفول واول مرة أشوف شعرها الأصفر لأنها محجبة وراحت مرمية ف حضني وهاتك يابوس وتحسيس مني ومنها ودخلنا حجرة النوم وقعدنا ع السرير وبوس واحضان وعصر بزاز من فوق الهدوم وحبيت افتح الروب قالت لا اقعد انت واقلع واتفرج عليا
اه اه اه يا نسرين ده انت لبوة وشرموطة اكت ما كنت متصورك بكتير. قالت انت لسه شفت حاجة وبعدين يا اخويا ما انا صاحبة مراتك اللبوة برضة.
وفعلا قلعت خالص وفردت جسمي ع السرير وزبري واقف زي العامود ورافع راسه وهي قالت يخرب بيت امك يا (لولا) مراتي كل ده زبر مهيصه بيه لوحدك وراحت مشغلة الكاسيت موسيقي هادية وفتحت الروب لقيتها ملط من تحتيه احوووووووه على بزازها عليهم بياض ايه قشطة بجد وحاماتها فاحين قوي وجسمها رهيب وكس وردي منتوف وغرقان بيلمع وفخاد فظيعة تهوس وقعدت تترقص بشرمطة لحد مارمت الروب ع الأرض ومسكت بزازها تدلكهم وتقرص حلماتها ومصت صوابعها واحد واحد ودلكت زنبورها وقعدت عى كرس قدامي ورفعت رجليها على ايدين الكرسي وفتحاهم قوي وانا شايف كس شمعة بيخر على روحه وابتدت تلعب فيه وتنيك نفسها بصوابعا وانا زبر هينفجر من اللي بيحصل وقلتلها والعرص جوزك ده فرط فيكي ازاي قالت ده خول مابيعرفش ينيك يادوبك يركب ويدخل ويجيب ويقوم كله ف 3 دقايق بالكتير .. وانا عمال ادلك ف زبري واقولها يالا تعالي ياشرموطة مصي قلات ايه خلاص مش قادر قلت بصراحة تجنني تعالي قالت ماهي مراتك جسمها تحفة قلت انت حاجة وهي حاجة ومش كل كس زي التاني راحت جت ع السرير ومسكت زبري لقيتها بتقول احححححححححححححححه ده مولع وشخرت وقالت هقطعه واهد حيله وابتدت تلحس من بيضاني لراس زبري وانا بدلك ف بزازها ودخلت راسه ف بقها وتمصها وتلعب ف الفتحة بلسانها ودخلته كله جوه وانا بجد مش قادر من اللي عملته من ساعة ماجيت قلتلها سيبيه واديني كسك شربيني من عسلك يا لبوة هاتي كسم على بقي وفعلا راحت سابت زبري وراحت جابت كسها عند بقد ونازلة على وشي انا شفت كس مالوش حل بس بجد كأن فيه حنفية مفتوحة مابيطلش ينزل روحت واخد زنبورها اللي قد عقلة الاصبع بسناني وامص فيه وارضعه والعب بصبعي ف قتحة كسها وفتحة طيزها لقيتها بتغنج قوي وتشخر وتقول كلام اخر وساخة اه ه كمان اححححححححححه من زمان هموت عليك والشرموطة مراتك مش مدياني فرصة احححححححح دخل صبعك كمان خليهم اتنين لا لا ايدك كلها مص زنبوري قوي حلو عجبوك اي طيزي صبعك وجعني يخرب بيت امك الرحمة .. قلتلها رحمة ايه يل بنت المتناكة هة انت ينفع معاكي رحمة .. وكسها ينزل وانا اشرب ومش بيهمد ولا يبطل ولحست خرم طيزها لقيتها شخرت شخرة جامدة قوي ومسكت راسي بأيديها وتقولي هدخل وشك كله ف كسي يالا نيكني مش قادرة حرام نفسي ف زبرك جوايا رواحت قمت نت تحتها ونيمتها على ضهرها وفتحت رجليها قوي ورفعتهم لفوق وهي مسكاهم وحطيت زبري على زنبورها وبدات ارشها من زنبورها لخرم طيزها وانا طالع نازل وهي بتقول كلام غريب واخر هيجان وتقولي نفسي تنيكني انا ومراتك سوا انا بموت ف جسمها نفسي الحس كسها وزبرك ف كسي اححححححححاه يا كسي نيكني نيكني وحطيت راس زبري على فتحة كسها الغرقان وابتدت ادخل براحة قالت ايه بقى هو الكس ده بتاع براحة ارزع امه يا كس امك بقي ده انت بتنيك فرسة روحت رزعته بكل قوتي صرخت صرخة سمعت الشارع اكيد وكسها سخت قوي وضيق بس ايه بيزحلق من كت العسل اللي نازل منه وهي لبفت رجليها على ضهري ورشقاني فيها قوي وتتحرك عكس حركت وانيك وتصوت وعليها شخرة تخلي اللبن يغلي ف الزبر وتقولي اه مش قادرة يا رامي خلاص مش قادرة هاجيب عاوزة اكب اه ه ه ه ه ه اححححححححححححححححح يالا مش قادرة ايييييييييي كسيييييييييييييييييييييييييييييييييييي كمان قوي قوييييييي وشدتنت عليها جامد قوي وقفلت رجليها على ضهري وضغطت بكسها على زبري وهي بتقول معايا مش هسيبك جيب معايا يالا يالا اه اه اه اه وانا كمان مش قادر يالا يا لبوة سوا سوا جوه كس امك اححححححح وارتعشنا احنا الاتنين رعشة جامدة قوي وصوتنا عالي وخدت شفايفها بشفايفي وبوسة طويلة عميقة وريقي وريقها بيجروا ف بعض ولبني على عسلها ملوا كسها وخر على رجليها ونمت عليها وهي حضناني وفضلنا كده حوالي ربع ساعة ف حضن بعض وبعدين قمت من عليها بصت لي وقالت مبسوط معايا قلت قوي وانت قالت انا عمري ما اتمتعت كده ولا اتكيفت من زبر زي زبرك ده يا بختها بيه فادية الأنانية ..قلتلها نفسي ف طيزك قالت وهي نفسها ف زبرك بس مش النهاردة قوم نتشطف وننزل عشان ابني ونحدد ميعاد تاني قريب قوي عشان بعد ماجربت زبرك عاوزاه على طول وقمنا خدنا دوش سريع مع شوية لعب تحت المياه ولبسنا ونزلت قبلها ودي كانت اول مرة مع افرب صديقات زوجتي لها واللي كانت دايما تقول ان مش ممكن صاحباتها يفكروا يخونوها

.............................................
ارجو ردودكم وتعليقاتكم للتشجيع بكل صراحة
87% (10/2)
 
Posted by m00o00za
2 years ago    Views: 1,910
Comments (1)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 years ago
حلوة