51%

SweetLipz

xxx
Signed up:1826 days ago
Last Activity:28 days ago
Profile Viewed:28,537 times
Rank:Porn Expert
Comments:273
I'm:read & comment on my blogs, 28
From:Idk where this place is, Federated States of Micronesia, United States
Seeking:Man
Language:English
Personal Information
Occupation:READ MY BLOGS!!!!!
Religion:Christian
Physical Information
Ethnicity:Black
Body type:Athletic
Height:5 ft 7 in (170 cm)
Hair length:Very short
Hair color:Black
Eye color:Brown
About Me
READ MY BLOGS! COMMENT ON MY BLOGS!
so imma be honest, im SICK of dudes askin me to call them, skype, email, EXCHANGE PICS,blah blah blah im NOT interested! Gosh! This site id FULL of super creepers. Chill the EFF out...I DO have a web cam but i DONT wanna see u beat ur meat. NO im NOT gonna show u my goodies. Find some other chick for that shit....

Got a problem? go 2 another page, i could give a fuck less...
Last comments for SweetLipz
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
Very good blog post
1 month ago
Sexy page
2 months ago
Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Christmas★ 。* 。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚And a happy new year:')
?̮̑●̮̑?★⋰⋱☆⋰⋱★⋰⋱☆⋰⋱★⋰⋱☆⋰⋱★?̮̑●̮̑?
4 months ago
I miss Marshall Field's.
4 months ago
love your blog, and your story was great..thanks
4 months ago
☆。★。。☆。。★。。。☆
。☆。。 LOVE 。。。☆
★。。☆ WHAT 。I。★。
。☆。。 HAVE 。☆。。
★。。☆ SEEN 。。☆。
。。★。 HERE ☆。。★
★。。。。★。☆。。★。☆
4 months ago
great pics, fine videos :)
4 months ago
Thx for friendship! Kisses!
4 months ago
hi :)
Chocolate...
retired
4 months ago
Good afternoon beautiful lady.
4 months ago
mmmmm ;-)
4 months ago
Yeah, as far as stories with black characters i have found maybe 7 since i have been here with black characters that isnt involoving cuckholdin, or interracial relations... i say it in the start so fuck em if they dont like it or want it. lol i'll be happy to friend u :)
4 months ago
SweetLipz I must say ur page is refreshing exciting and under appreciated. Luv ur stories make me wann post some of mine but like urs its Afrocentric and definitely not what most members here are looking for. But I get u and ur vision. Hope u send me an invitation to the dance. Peace nd blessings.
Corsakov
retired
6 months ago
Cool"
6 months ago
I like your style sexy! Enjoy the day..
bigblac9
retired
7 months ago
Thanks for the invite. Great profile. Straight and to the point , love it
7 months ago
Thank youfor accepting me.
7 months ago
Love the blogs. I see you posted on mine also come check my pics out.
sirlickal...
retired
7 months ago
Thanks for the add!
7 months ago
welcome to shy city
8 months ago
Hmm... maybe. ;*)
9 months ago
Wassup love. Maybe we can learn your real name real soon.
9 months ago
thanks for the comment
9 months ago
I'm glad I can pass the Censored Words on to other writers, thanks for coming by for a visit.

I only invite people once I get to know someone, I hope you understand :)

I'll add you to my 'Fave User'.
9 months ago
Good move getting out of Jersey have an awwwwesme weekend :))
9 months ago
Glad to be a friend of yours!!!
10 months ago
thnx 4 add enjoy the page.thnx!
10 months ago
I love your stories. I'm working on one now. Well a part 2 to one of mine. I will post it this weekend. Hope you fine time to read it sexy.
10 months ago
thought provoking profile Keisha
please add me as friend

SweetLipz's Videos

No videos
Sexy Black Chick Getting Down! Part 330:24Sexy Black Chick Getting Down! Part 3
94%
Views: 223,906
Cheating Black Housewives!25:48Cheating Black Housewives!
96%
Views: 557,843
Hot Ebony Fucked On Her Hairy Pussy214:59Hot Ebony Fucked On Her Hairy Pussy2
93%
Views: 85,794
Lil Sista Getting The Business28:11Lil Sista Getting The Business
96%
Views: 262,812

SweetLipz's Galleries