71%

MzDickwhipper

xxxx
Hmm..if all freaks got with freaks would porn exist lol? ;-)
(1 month ago)
Signed up:1133 days ago
Last Activity:2 days ago
Profile Viewed:42,712 times
Rank:Kama Sutra Guru
Comments:564
I'm:JBoo,
From:Hattiesburg, Mississippi, United States
Seeking:Man
Personal Information
Relation:Taken
Kids:No, but may be want some
Occupation:Hairstylist
Education:Current college student
Religion:Christian
Star sign:Aquarius
Smoking:Occasionally
Drinking:Occasionally
Drugs:Never
Webcam:Yes
Website:http://xhamster.com/user/MzDickwhipper
Physical Information
Ethnicity:Black
Body type:Athletic
Height:5 ft 6 in (168 cm)
Hair length:Medium
Hair color:Black
Eye color:Brown
About Me












Welcome to my Xhamster page! Im Ms.J'...betta known as Mz.DickWhipper. I luv all types of porn.. I love all types of men from tall to average height with all different sizes and shapes! I have a fetish for jacking dick...my boyfriend call me supa hand..Lol. I love porn that involves anal,squirting,threesomes,Big dicks, blow jobs, pussy eating & etc.. If it's nasty and freaky..I luv it!


MESSAGE TO ALL: "IF U HAVE SENT ME A MESSAGE N I HAVEN'T GOT TO IT YET OR U WOULD LIKE TO CHAT PLZ NOTIFY ME IN THE COMMENTS AREA THNXX!"

DISCLAIMER WARNING:All institutions using this or any Adult Friend Finder Site or its associated sites for projects-You do not have permission from me to use any of my profile or pictures in any form or forum both current and future.If you have or do,it will be considered a violation of my privacy and will be subject to legal action.
Last comments for MzDickwhipper
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 days ago
I use to drive up thru there to get to Jackson everyday if i knew yo fine ass was there i would have made a dam pit stop lmao
7 days ago
Some very sexy pics here oh boy
7 days ago
Come whip this one!!
7 days ago
Check your inbox
9 days ago
Heyy baby beautiful pics
11 days ago
What's up sexy
11 days ago
Hey beautiful. Will u add me ?
16 days ago
I would fuck the shit outta you
16 days ago
love your profile and your body is right you should invite
17 days ago
17 days ago
Hit me asap rocky text call just get in touch
17 days ago
You look sooo delicious beautiful
20 days ago
u can stroke my cock
21 days ago
Mmmm love your sexy body
21 days ago
hi add me you are exotic
24 days ago
Add me
25 days ago
Hope you enjoyed out my homemade interracial porn... more to cum... :)
29 days ago
Damn girl.
29 days ago
You're nice and thick Yum!
tigerasse...
retired
29 days ago
wanna play yseexy pmed u
29 days ago
ADD ME
1 month ago
Add me, please
1 month ago
Add me with your sexy ass
1 month ago
Add me sexy
1 month ago
heyy
1 month ago
hum .... hey super perfect
1 month ago
Hey long time still looking sexy. As for me life is boring go to work come home.
1 month ago
oh very hot ass
1 month ago
Hey u love my Hattiesburg people
1 month ago
Mzdickwhipper can I cream your Pussy? ;)?

MzDickwhipper's Galleries