Sex Humor Porn Stories

कवियित्री की सुहागरात

उस रात की बात न पूछ सखी
जब साजन ने खोली अँगिया

स्नानगृह में नहाने को जैसे ही मैं निर्वस्त्र हुई,
मेरे कानों को लगा सखी, दरवाज़े पर है खड़ा कोई

धक्-धक् करते दिल से मैंने, दरवाज़ा सखी री खोल दिया,
आते ही साजन ने मुझको, अपनी बाँहों में कैद किया,

मेरे यौवन की पा के झलक, जोश का यूँ संचार हुआ
जैसे कोई कामातुर योद्धा रण गमन हेतु तैयार हुआ

मदिरापान प्रारंभ किया, मेरे होठों के प्याले से,
जैसे कोई पीने वाला, बरसों दूर रहा मधुशाले से

होठों को होठों में लेकर, उरोजों को हाथों से मसल दिया,
फिर साजन ने सुन री ओ सखी,जल का फव्वारा खोल दिया,

भीगे यौवन के अंग-अंग को, काम-तुला में तौल ... Continue»
Posted by jane72 1 day ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Sex Humor  |  
34
  |  
100%
  |  1

Ang pinsan ko at girlfriend ko

Magandang araw sa inyo, ang kwentong ito ay tungkol sa aking girlfriend na si Michelle at sa pinsan kong si kuya Rudy.. Tawagin nyo nalang ako sa pangalang Romel 24yr old. Ang girlfriend ko ay 23yr old talaga namang maganda, maputi, makinis, hindi kalakihan ang dibdib pero katamtaman lang at mapula talaga ang utong nito. At ang pinsan ko naman na si kuya Rudy ay 29yr old isang sundalo. Kaya hindi maikakaila ang maskuladong pangangatawan.. sa aming pagpipinsan sya ang may pinaka malaking ari. Dahil dati kaming 4 na lalaki ang madalas maligo na sabay kaya naman alam namin ang advantage nya.. I... Continue»
Posted by Romelasaytuno 4 days ago  |  Categories: First Time, Mature, Sex Humor  |  
175
  |  
100%

Free Greek nude ( ελε&upsil

Αρχές καλοκαιριού, έχω πήξει από την καθημερινότητα και συνειδητοποιώ ότι είναι Σάββατο πρωί ότι δεν έχω καμία υποχρέωση.
Ούπς εδώ είμαστε λέω, θα πάω για μπάνιο. Κάνω κανά δυο τηλέφωνα σε κάτι φίλες, τζίφος.
Βλέπω μετεωρολογικό , καιρός άστατος.
Δεν γαμείς λέω, φορτώνω τα απαραίτητα για μια παραλία γυμνιστών που παίζει και ελεύθερο camping και ξεκινάω.
Μεσημέρι είμαι εκεί. Φορτώνομαι αντίσκηνα, στρώματα, τρόφιμα, κ.α, κατεβαίνω το γκρέμι των 150 μέτρων περίπου για να φτάσω στον γιαλό και να με.
Σε άλλο πλανήτη, στην απομονωμένη παραλία με το δασάκι από πίσω, δεξιά αριστερά μεγάλοι βράχο... Continue»
Posted by saloniko 14 days ago  |  Categories: Group Sex, Sex Humor, Voyeur  |  
233
  |  
100%

Φοιτητικ&e

Με λένε Νάσο και αποφάσισα να σας γράφω τις εμπειρίες μου καθώς πιστεύω πως πρέπει να τις μοιραστώ με άλλους. Είμαι 19 χρονών και φοιτητής στη Θεσσαλονίκη.

Πριν 2 μέρες είχα πάει στη λέσχη για φαγητό. Απέναντί μου καθόταν μία ξένη Ξανθιά κοπέλα με υπέροχο σώμα που τονιζόταν ιδιαίτερα από το εξαιρετικά αποκαλυπτικό μίνι που φορούσε. Δε μπορούσα να μην κοιτάζω τα πόδια της. Αυτή το κατάλαβε φυσικά γιατί κοίταζα επίμονα μα δε φάνηκε να ενοχλείται. Άρχισα να καβλώνω ελαφρά. Μετά από δυο τρία λεπτά άρχισε να με κοιτάζει και αυτή. Μάλιστα μου χαμογέλασε. Και μου έδωσε την αίσθηση ότι δεν της ήμο... Continue»
Posted by barthanos 1 month ago  |  Categories: First Time, Masturbation, Sex Humor  |  
463
  |  
100%

Третият 2

Третият - 2

Един следобед Гошо ми се обади и ме помоли да прескоча към тях вечерта. Това бе необичайно предвид че е понеделник и не беше ден за някоя от нашите сбирки ако разбирате какво имам предвид.
- Геца, да нямаме някъкъв спешен случай? - го закачих аз и се изхилих най безсрамно.
- Не бе Вальо , Катя вчера замина в провинцията при майка си и ще стои цяла седмица - ще правят ремонт в апартамента и .
- Ами тогава за какво ме викаш бе пич , да се напием ли? Не ти ли се вижда малко рано? - още по- нагло му се изхилих аз.
- Трябва да говоря с теб за една работа, но това не ... Continue»
Posted by zxxz2 1 month ago  |  Categories: Mature, Sex Humor  |  
166
  |  
100%

Третият

Всяка връзка между двама е като триъгълник независимо от това колко се кълнат двамата един на друг във вярност. Винаги един от тях, а по често и двамата изневеряват на ум, а по често направо физически. Тогава се появява третия. Много е важно за третия е да знае своето място защото третия вероятно по често да раздели двамата, но понякога може той да е свързващото звено.
Казвам това защото от известно време аз съм третия в една връзка. Всичко започна като на майтап, но когато ролята ми в този триъгълник стана толкова важна разбрах че не мога да се откажа още повече че това много ми хареса.... Continue»
Posted by zxxz2 2 months ago  |  Categories: Group Sex, Mature, Sex Humor  |  
58
  |  
72%

Varljivo leto 2015

Bio je Avgust 2015 i ja sam skoro svaki dan blejao napolju u parkicu sa ostalim drustvom. Jedan moj d**g i njegova devojka su pa skoro svako vece dolazili na bleju i donosili pivo tako da smo cirkali i sprdali se a ja sam njih dvoje jako zagotivio. Medjutim proslo je 15tak dana i oni nisu dolazili kad jedno vece dolazi ona sama ( zove se Katarina ) sa pivom i nastavi bleju sa nama. E sada meni djavo neda mira moram je pitati sto je dosla sama pa makar crko.E sad prolaze sati svi su polako krenuli kuci jedino smo ostali ja i ona i nastavili da pricamo. I ona mi kaze da ju je on prevario da su r... Continue»
Posted by adam-eva022 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
253
  |  
100%

Bahana Seks Bah. 6

Kira-kira jam sepuluh pagi baru aku datang semula ke rumah kak Bib sebab aku tertidur dan bila aku masuk aku lihat anak-anaknya dah siap mandi dan kemas berpakaian, aku juga nampak sarapan telah sedia tersaji di meja makan dan kopi masih berasap panasnya, pagi tu agak mewah sarapanku siap dengan telur separuh masak, jus oren dan roti bakar disapu mentega ala continental. Selepas bersarapan barulah si Zana sampai, ia mintak maaf kerana tak sempat datang awal sebab mak dan ayahnya balik terlalu lewat dan ia takut nak kayuh basikal tengah-tengah malam seorang diri. Akupun cakap eloklah tak membah... Continue»
Posted by loloq6009 2 months ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
40

Bahana Seks Bah. 5

Kembar krs aku yang juga merupakan jiran terdekatku ialah krs pasangan Cikgu Matsom dan isterinya Kak Bib (aku panggil kakak kerana hormatkan Abang Matsom sedangkan usianya lebih muda dari usiaku sendiri). Abang Matsom ni baik betul orangnya dan memang lokal punya kaki sebab kampungnyapun hanya tiga km sahaja dari krs kami, tapi dia tak mahu tinggal di rumah kampung sebab Bib tak suka katanya, mujur dapat krs kalau tidak terpaksa menyewa rumah jauh dari situ. Kak Bib pula muda orangnya, malah sangat muda berbanding Matsom mengikut ceritanya Matsom ni dulu mengajar di sekolah rendah hampir deng... Continue»
Posted by loloq6009 2 months ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
10

Bahana Seks Bah. 4

Sebaik sahaja ustaz Rusli kembali berkursus dari KL beliau terus mengajak aku pulang ke kampungnya untuk menjemput adik perempuannya yang sudah disahkan bertukar sekolah. Kami bertolak pada malam hari dengan kereta baru dan besar yang dibeli oleh ustaz Rusli di KL, kalau mengantuk nanti hang pulak bawak katanya kepadaku yang duduk di sebelahnya manakala isterinya yang dah berkali-kali aku tojah tu duduk di belakang pura-pura tidur dan tidak mendengar percakapan kami.
Kampung ustaz Rusli agak jauh juga dan menghala ke utara, selepas pekan SP aku mengambilalih pemanduan kerana aku lihat dia da... Continue»
Posted by loloq6009 2 months ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
16

Bahana Seks Bah. 3

Setelah berjaya merasai pantat cikgu Salmah aku memberitahu kepada Kak Esah keesokkan harinya tapi belum apa-apa lagi dia dah mintak upah jadi mahu tak mahu aku kena main burit Kak Esah sekurang-kurangnya satu round. Lepas senggama, Kak Esah merancang untuk aku merasai pantat pengantin baru bini ustaz Rusli yang tinggal bersebelahan krs aku. Aku risau juga maklumlah ustaz Rusli ni pernah tinggal serumah denganku jadi takan aku gamak nak mainkan bini dia yang baru sahaja dinikahi belum sampai tiga bulanpun. Namun kak Esah cakap inilah masanya nak dapat yang masih ketat belum gujis katanya. Aku ... Continue»
Posted by loloq6009 2 months ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
5

Bahana Seks Bah. 2

Sejak itu Kak Esah menjalankan kempennya secara halus terhadap para isteri yang mendiami krs berkenaan. Pasangan pertama yang cuba kami pancing ialah Cikgu Mail dan isterinya Cikgu Salmah. Cikgu Mail merupakan guru siswazah tetapi Cikgu Salmah hanya lepasan Maktab Perguruan, Mail juga merupakan Guru Penolong Kanan di salah sebuah sekolah menengah di daerah berhampiran sedangkan Salmah mengajar satu sekolah denganku. Mereka telah beberapa tahun berkahwin tetapi hanya mendapat seorang anak perempuan baru setahun yang lalu yang baru dapat berjalan, pada masa itu sedang gigih untuk mendapatkan ana... Continue»
Posted by loloq6009 2 months ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
49
  |  
100%

Bahana Seks Bah. 1

Selepas menamatkan penggajian Ijazah Pertama di luar negara aku sepatutnya berkhidmat dengan KPM tetapi aku tak begitu minat untuk menjadi cikgu jadi aku menukar haluan walaupun agak sukar kerana melanggar kontrak tetapi dengan bantuan PakCik dan sedara mara yang berpengaruh di peringkat tertinggi kerajaan aku dilepaskan dengan syarat mengambil peperiksaan kemasukan perantis PTD supaya menjadi seorang pegawai PTD sepertimana sedara maraku yang lain. Bagaimanapun sementara menunggu kes aku diselesaikan, aku memohon menjadi guru sementara di utara dan mengajar di sebuah sekolah menengah yang aga... Continue»
Posted by loloq6009 2 months ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
9

Milica 2

Od ranog jutra perem auto, šta ću merak mi, doterao mi rođak iz Nemačku nedavno.Malo me više zacepio sa cenu al nema veze rođaci smo, ću mu vratim kad tad.Sapunjam, pa ispiram i tako redom, nervozan sam. Zvoni mobilni, lele ona je sigurno, mislim se samo da me žena ne vidi.Žurim da se javim, nije ona, ćerka je, zove me da joj podesim nešto oko interneta.Sve trčim mislim se spavala si do sad a evo podne će.Završim poso oko interneta, šta ću morao sam kad sa dve žene živiš u kuću mora slušaš u manjini sam.Samo što izađo napolje opet zvoni, poruka stigla.Nervoza me vata dal je ona.Opet ništa Joca... Continue»
Posted by Plavakrv 5 months ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Sex Humor  |  
286
  |  
100%

Milica

Imati danas ćerku tinejdžerku uopšte nije lako.Brineš kad izađe, kad će da se vrati, skim je izašla i tako redom nema kraja.Misliš postaće punoletne pa će da se opamete.Vozio sam cerku Jovanu i njenu d**garicu Milicu na rođendanu njihove školske d**garice Tamare.Kažem im lepo deco punoletne ste vodite red kako se ponašate i šta radite, danas svašta rade i previše je slobode među omladinom. Daj ćale ne davi, prošli smo aj razgovor kod kuće, između ostalog punoletne smo i same odlučujemo šta ćemo da radimo.Da da rekoh onako više sebi u bradu, ubacih u brzinu i dodah gas.Kome da pričaš kad te nik... Continue»
Posted by Plavakrv 5 months ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Sex Humor  |  
291
  |  
100%
  |  3

Erotska bajka

Probudim se sa nekim neobjasnjivim osecajem, sve mi deluje cudno, ja, krevet, soba, tvrda kita, i cini mi se ili sam ja neko d**gi ili je sve oko mene nesto d**go. Pokusavam da se setim sta je bilo pre nego sto sam dospeo u ovaj cudan svet, ali samo praznina.
Ustanem da vidim gde sam se ja to nasao i stanem na novinu koja je bila odmah pored kreveta, bio je tu podeblji casopis sa naslovom erotske price. Verovatno sam zaspao citajuci ga i to objasnjava ukrucenu kurcinu. Pridjem prozoru da poblize saznam sta se desava i onda videh sliku koja mi i ono malo razuma pomuti i ja se prepustih desava... Continue»
Posted by Aleksandar21 5 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
214
  |  
100%

Bajka o pepelguzi

Bio je jednom neki bogat čova
kome je logično kapala lova
i koji je imao predivnu kćer
a kćer izgubila mater.
Oca taj gubitak nije nešto tak'o
sa lovom se uvijek pojebati lako
a kćerka je venula tužna i sama
jer tata je qurac, a mama je mama.

Zato oženi jednu od jebačica
da bi skinuo tugu sa kćerkinog lica
pa neka provede svoje mlade dane
pored kakve-takve jebačice mame.

Ali nova mama, po očevoj mjeri
dovuče sa sobom i dvije grdne kćeri.
Već se vidjelo da obzira nema
i da mama neku pizdariju sprema.

Yebao je muža iz veče u veče
a on jadan, nije više bio ... Continue»
Posted by Aleksandar21 5 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
70
  |  
100%

TukarPasanganMalay


TUKAR PASANGAN
---
MALAY


Sudah menjadi kebiasaan Mail membayangkan hubungan seks bersama isteri orang lain. Tetapi niatnya itu belum kesampaian kerana belum mendapat restu dari isterinya.

“Apa kata jika kita buat seperti orang barat?” Mail mengusulkan pada isterinya setelah mereka melayan seks bersama.

“Buat apa?” tanya isterinya.
“Tukar pasangan.”

Ina agak terkejut dengan idea suaminya itu. Lama juga Ina melamun memikirkan cadangan itu.

“Kalau Ina tak nak, tak apa lah…”

Masih terbayang oleh Mail bila senjatanya tidak sehebat dahulu. Kalau dulu, isterinya pasti meminta... Continue»
Posted by dvdwang84 5 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
27
  |  
100%

TukarPasangan

Tukar pasangan
---

Nama saya Dikky, saya berumur 28 tahun, baru 3 (tiga) bulan bekerja di suatu perusahaan asing di Jakarta, atasan saya Mr. Richard Handerson, berasal dari Amerika, kira-kira berumur 40 tahun. Dalam waktu singkat Rich demikian teman-teman di kantor suka memanggilnya, telah sangat akrab dengan saya, karena kebetulan kami mempunyai hobi yang sama yaitu bermain golf. Perusahaan tempat kami bekerja adalah suatu perusahaan yang bergerak dalam bidang advertising. Menurut cerita-cerita teman-teman istri Richard, yang berasal dari Amerika juga, sangat cantik dan badannya sangat se... Continue»
Posted by dvdwang84 5 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
20

Triastuti

/****************
*** Triastuti ***
****************/

Triastuti bekerja sebagai sekretaris pada suatu group perusahaan besar di Jakarta. Kantornya terletak di bilangan daerah kelas satu, yaitu di jalan Jenderal Sudirman, di sebuah gedung bertingkat. Perusahaan tempat Tri bekerja, memakai 3 lantai penuh yaitu lantai 24, 25 dan 26 dari gedung tersebut. Ketiga lantai tersebut dihubungi dengan tangga khusus yang sengaja dibuat di bagian dalam dari perkantoran tersebut, untuk memudahkan hubungan antar perusahaan di group tersebut, tanpa mempergunakan lift. Kantor Tri terletak di lantai 25, dan... Continue»
Posted by dvdwang84 5 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
14