Sex Humor Porn Stories

Varljivo leto 2015

Bio je Avgust 2015 i ja sam skoro svaki dan blejao napolju u parkicu sa ostalim drustvom. Jedan moj d**g i njegova devojka su pa skoro svako vece dolazili na bleju i donosili pivo tako da smo cirkali i sprdali se a ja sam njih dvoje jako zagotivio. Medjutim proslo je 15tak dana i oni nisu dolazili kad jedno vece dolazi ona sama ( zove se Katarina ) sa pivom i nastavi bleju sa nama. E sada meni djavo neda mira moram je pitati sto je dosla sama pa makar crko.E sad prolaze sati svi su polako krenuli kuci jedino smo ostali ja i ona i nastavili da pricamo. I ona mi kaze da ju je on prevario da su r... Continue»
Posted by adam-eva022 31 minutes ago  |  Categories: Sex Humor  |  
1

Bahana Seks Bah. 6

Kira-kira jam sepuluh pagi baru aku datang semula ke rumah kak Bib sebab aku tertidur dan bila aku masuk aku lihat anak-anaknya dah siap mandi dan kemas berpakaian, aku juga nampak sarapan telah sedia tersaji di meja makan dan kopi masih berasap panasnya, pagi tu agak mewah sarapanku siap dengan telur separuh masak, jus oren dan roti bakar disapu mentega ala continental. Selepas bersarapan barulah si Zana sampai, ia mintak maaf kerana tak sempat datang awal sebab mak dan ayahnya balik terlalu lewat dan ia takut nak kayuh basikal tengah-tengah malam seorang diri. Akupun cakap eloklah tak membah... Continue»
Posted by loloq6009 1 day ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
26

Bahana Seks Bah. 5

Kembar krs aku yang juga merupakan jiran terdekatku ialah krs pasangan Cikgu Matsom dan isterinya Kak Bib (aku panggil kakak kerana hormatkan Abang Matsom sedangkan usianya lebih muda dari usiaku sendiri). Abang Matsom ni baik betul orangnya dan memang lokal punya kaki sebab kampungnyapun hanya tiga km sahaja dari krs kami, tapi dia tak mahu tinggal di rumah kampung sebab Bib tak suka katanya, mujur dapat krs kalau tidak terpaksa menyewa rumah jauh dari situ. Kak Bib pula muda orangnya, malah sangat muda berbanding Matsom mengikut ceritanya Matsom ni dulu mengajar di sekolah rendah hampir deng... Continue»
Posted by loloq6009 1 day ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
11

Bahana Seks Bah. 4

Sebaik sahaja ustaz Rusli kembali berkursus dari KL beliau terus mengajak aku pulang ke kampungnya untuk menjemput adik perempuannya yang sudah disahkan bertukar sekolah. Kami bertolak pada malam hari dengan kereta baru dan besar yang dibeli oleh ustaz Rusli di KL, kalau mengantuk nanti hang pulak bawak katanya kepadaku yang duduk di sebelahnya manakala isterinya yang dah berkali-kali aku tojah tu duduk di belakang pura-pura tidur dan tidak mendengar percakapan kami.
Kampung ustaz Rusli agak jauh juga dan menghala ke utara, selepas pekan SP aku mengambilalih pemanduan kerana aku lihat dia da... Continue»
Posted by loloq6009 1 day ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
14

Bahana Seks Bah. 3

Setelah berjaya merasai pantat cikgu Salmah aku memberitahu kepada Kak Esah keesokkan harinya tapi belum apa-apa lagi dia dah mintak upah jadi mahu tak mahu aku kena main burit Kak Esah sekurang-kurangnya satu round. Lepas senggama, Kak Esah merancang untuk aku merasai pantat pengantin baru bini ustaz Rusli yang tinggal bersebelahan krs aku. Aku risau juga maklumlah ustaz Rusli ni pernah tinggal serumah denganku jadi takan aku gamak nak mainkan bini dia yang baru sahaja dinikahi belum sampai tiga bulanpun. Namun kak Esah cakap inilah masanya nak dapat yang masih ketat belum gujis katanya. Aku ... Continue»
Posted by loloq6009 1 day ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
4

Bahana Seks Bah. 2

Sejak itu Kak Esah menjalankan kempennya secara halus terhadap para isteri yang mendiami krs berkenaan. Pasangan pertama yang cuba kami pancing ialah Cikgu Mail dan isterinya Cikgu Salmah. Cikgu Mail merupakan guru siswazah tetapi Cikgu Salmah hanya lepasan Maktab Perguruan, Mail juga merupakan Guru Penolong Kanan di salah sebuah sekolah menengah di daerah berhampiran sedangkan Salmah mengajar satu sekolah denganku. Mereka telah beberapa tahun berkahwin tetapi hanya mendapat seorang anak perempuan baru setahun yang lalu yang baru dapat berjalan, pada masa itu sedang gigih untuk mendapatkan ana... Continue»
Posted by loloq6009 1 day ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
19

Bahana Seks Bah. 1

Selepas menamatkan penggajian Ijazah Pertama di luar negara aku sepatutnya berkhidmat dengan KPM tetapi aku tak begitu minat untuk menjadi cikgu jadi aku menukar haluan walaupun agak sukar kerana melanggar kontrak tetapi dengan bantuan PakCik dan sedara mara yang berpengaruh di peringkat tertinggi kerajaan aku dilepaskan dengan syarat mengambil peperiksaan kemasukan perantis PTD supaya menjadi seorang pegawai PTD sepertimana sedara maraku yang lain. Bagaimanapun sementara menunggu kes aku diselesaikan, aku memohon menjadi guru sementara di utara dan mengajar di sebuah sekolah menengah yang aga... Continue»
Posted by loloq6009 1 day ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
20

Milica 2

Od ranog jutra perem auto, šta ću merak mi, doterao mi rođak iz Nemačku nedavno.Malo me više zacepio sa cenu al nema veze rođaci smo, ću mu vratim kad tad.Sapunjam, pa ispiram i tako redom, nervozan sam. Zvoni mobilni, lele ona je sigurno, mislim se samo da me žena ne vidi.Žurim da se javim, nije ona, ćerka je, zove me da joj podesim nešto oko interneta.Sve trčim mislim se spavala si do sad a evo podne će.Završim poso oko interneta, šta ću morao sam kad sa dve žene živiš u kuću mora slušaš u manjini sam.Samo što izađo napolje opet zvoni, poruka stigla.Nervoza me vata dal je ona.Opet ništa Joca... Continue»
Posted by Plavakrv 2 months ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Sex Humor  |  
284
  |  
100%

Milica

Imati danas ćerku tinejdžerku uopšte nije lako.Brineš kad izađe, kad će da se vrati, skim je izašla i tako redom nema kraja.Misliš postaće punoletne pa će da se opamete.Vozio sam cerku Jovanu i njenu d**garicu Milicu na rođendanu njihove školske d**garice Tamare.Kažem im lepo deco punoletne ste vodite red kako se ponašate i šta radite, danas svašta rade i previše je slobode među omladinom. Daj ćale ne davi, prošli smo aj razgovor kod kuće, između ostalog punoletne smo i same odlučujemo šta ćemo da radimo.Da da rekoh onako više sebi u bradu, ubacih u brzinu i dodah gas.Kome da pričaš kad te nik... Continue»
Posted by Plavakrv 2 months ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Sex Humor  |  
290
  |  
100%
  |  3

Erotska bajka

Probudim se sa nekim neobjasnjivim osecajem, sve mi deluje cudno, ja, krevet, soba, tvrda kita, i cini mi se ili sam ja neko d**gi ili je sve oko mene nesto d**go. Pokusavam da se setim sta je bilo pre nego sto sam dospeo u ovaj cudan svet, ali samo praznina.
Ustanem da vidim gde sam se ja to nasao i stanem na novinu koja je bila odmah pored kreveta, bio je tu podeblji casopis sa naslovom erotske price. Verovatno sam zaspao citajuci ga i to objasnjava ukrucenu kurcinu. Pridjem prozoru da poblize saznam sta se desava i onda videh sliku koja mi i ono malo razuma pomuti i ja se prepustih desava... Continue»
Posted by Aleksandar21 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
214
  |  
100%

Bajka o pepelguzi

Bio je jednom neki bogat čova
kome je logično kapala lova
i koji je imao predivnu kćer
a kćer izgubila mater.
Oca taj gubitak nije nešto tak'o
sa lovom se uvijek pojebati lako
a kćerka je venula tužna i sama
jer tata je qurac, a mama je mama.

Zato oženi jednu od jebačica
da bi skinuo tugu sa kćerkinog lica
pa neka provede svoje mlade dane
pored kakve-takve jebačice mame.

Ali nova mama, po očevoj mjeri
dovuče sa sobom i dvije grdne kćeri.
Već se vidjelo da obzira nema
i da mama neku pizdariju sprema.

Yebao je muža iz veče u veče
a on jadan, nije više bio ... Continue»
Posted by Aleksandar21 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
70

TukarPasanganMalay


TUKAR PASANGAN
---
MALAY


Sudah menjadi kebiasaan Mail membayangkan hubungan seks bersama isteri orang lain. Tetapi niatnya itu belum kesampaian kerana belum mendapat restu dari isterinya.

“Apa kata jika kita buat seperti orang barat?” Mail mengusulkan pada isterinya setelah mereka melayan seks bersama.

“Buat apa?” tanya isterinya.
“Tukar pasangan.”

Ina agak terkejut dengan idea suaminya itu. Lama juga Ina melamun memikirkan cadangan itu.

“Kalau Ina tak nak, tak apa lah…”

Masih terbayang oleh Mail bila senjatanya tidak sehebat dahulu. Kalau dulu, isterinya pasti meminta... Continue»
Posted by dvdwang84 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
44
  |  
100%

TukarPasangan

Tukar pasangan
---

Nama saya Dikky, saya berumur 28 tahun, baru 3 (tiga) bulan bekerja di suatu perusahaan asing di Jakarta, atasan saya Mr. Richard Handerson, berasal dari Amerika, kira-kira berumur 40 tahun. Dalam waktu singkat Rich demikian teman-teman di kantor suka memanggilnya, telah sangat akrab dengan saya, karena kebetulan kami mempunyai hobi yang sama yaitu bermain golf. Perusahaan tempat kami bekerja adalah suatu perusahaan yang bergerak dalam bidang advertising. Menurut cerita-cerita teman-teman istri Richard, yang berasal dari Amerika juga, sangat cantik dan badannya sangat se... Continue»
Posted by dvdwang84 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
20

Triastuti

/****************
*** Triastuti ***
****************/

Triastuti bekerja sebagai sekretaris pada suatu group perusahaan besar di Jakarta. Kantornya terletak di bilangan daerah kelas satu, yaitu di jalan Jenderal Sudirman, di sebuah gedung bertingkat. Perusahaan tempat Tri bekerja, memakai 3 lantai penuh yaitu lantai 24, 25 dan 26 dari gedung tersebut. Ketiga lantai tersebut dihubungi dengan tangga khusus yang sengaja dibuat di bagian dalam dari perkantoran tersebut, untuk memudahkan hubungan antar perusahaan di group tersebut, tanpa mempergunakan lift. Kantor Tri terletak di lantai 25, dan... Continue»
Posted by dvdwang84 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
11

SerigalaLaparTheElder

/*******************************
*** Serigala Lapar The Elder ***
*******************************/

Kisah ini adalah merupakan lanjutan rangkaian pengalamanku sebagaimana yang telah kuceritakan dalam Serigala Lapar, Trilogi 1: The Clan, yang mengungkapkan bahwa selama ditinggal suamiku tugas ke luar kota, ada temannya yang menjadikanku sebagai istri yang suka menyeleweng, dan penyelewenganku itu menjadi berantai. Dan kini aku sedang menghadapi teman-teman Mas Adit yang bak serigala lapar yang berusaha untuk bisa membawaku ke tempat tidur.
Semuanya ingin merasakan bercumbu denganku. Dari R... Continue»
Posted by dvdwang84 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
7
  |  
100%

ModelPorno

Model Porno
---

Saya adalah seorang model sebuah majalah porno di Singapore. Yah, seperti yang kedengarannya, bekerja di majalah porno sebagai model tidak membutuhkan baju yang bagus dan make-up yang tebal. Yang penting adalah menjaga tubuh agar tetap seksi juga perawatan wajah. Aku tidak perlu ke Singapore untuk difoto, karena di Jakarta juga terdapat studio foto untuk mengambil gambar model-model dari Indonesia yang kemudian dikirimkan dan diterbitkan di Singapore.

Mungkin anda heran, bagaimana saya dapat terjun dalam dunia seperti itu. Baiklah, akan saya ceritakan masa lalu saya. Pad... Continue»
Posted by dvdwang84 2 months ago  |  Categories: Sex Humor  |  
23

U hotelu

Jedan dan mi je bilo dosadno i tražila sam neki porno sajt za dopisivanje i tomu sličnomu.kad ono naletim na puno njih mislim si ja sve puno ima tih sajtova ali koji je dobar za mene,di se može nači nekoga za seks u hotelu na jednu noć.Pošto nisam imala iskustva di pronaći nekoga otišla sam na smokvu i tamo sam pronašla to.on se zvao Darko i iz Istre je ,dogovorili smo vrijeme mjesto i sve.Bila sam živčana i uzbuđena jer se nikad nisam sa nikime našla preko neta.Bila sam mlada i neiskusna imala sam samo 18godina.Nisam znala šta bi obukla sječam se kako sam tražila po ormaru šta bi mogla obu... Continue»
Posted by sexprice 2 months ago  |  Categories: Fetish, First Time, Sex Humor  |  
556
  |  
100%
  |  2

Maviah Modda. Pakkinti Manisha

Ma illu first floor lo vuntundi. kinda ground floor lo house owners vuntarru. Kanni pillalu chudadaniki anni USA vellaru. ma pakkana illu votti ground floor.Ma rendu illa madhyana gap challa thakuva. samayamu summurga udayamu 11 ayyi vunda vachuu. nennu newspaper thirgestunna. appuddu vehicle vachi aggina sound vinnapadindhi. yevarra anni paiki legisi chusannu. voka truck aggi vundhi, danillo inti sammunu vunnayi. truck ma pakka inti mundhu aggi vundhi.

Ma pakka illu voka padhi rojullu nundhi kaliga vundhi. monna emadyana maa avida andhi evaro vachi chusukunnaru a intini, advance kuda ichar... Continue»
Posted by Maviah_garu 3 months ago  |  Categories: Mature, Sex Humor  |  
21

نيك اوى يا حبيبى


اتعرفت على بنت من النت وكانت اسمها هنا اتعرفنا واتكلمنا واعدنا ندردش كتير وعرفنا كل حاجة عن بعض وجينا فى يوم اتفقنا اننا نتقابل وهى مكنتش من المحافظة الى انا فيها انا اسكندرانى وهى من بورسعيد اتفقنا اننا نتقابل واتفقنا على ميعاد ونزلت القاهرة واتقابلنا فى حديقة عامة واعدنا نتكلم المرة دى واحنا شايفين بعض اتفقنا انى انزلها كتير القاهرة وفعلا الكلام دة اتحقق واعجبنا ببعض اوى لدرجة انى اتعرفت على باباها ومامتها باباها عزمنى مرة على الغدا معاهم فى البيت وانا شاب مهتم بنفسى وبشكلى ولبسى اما روحت البيت عندهم اعدنا واتغدينا واعدنا ندردش كلنا وبعدها بشوية دخلنا البلكونة انا وهنا كنا متعودين نمسك
... Continue»
Posted by marem2015 3 months ago  |  Categories: Masturbation, Sex Humor  |  
4158
  |  
93%
  |  1

Féktelen érzelmek

1. fejezet Megtaláltam

Hol is kezdjem a történetet? Hol is kezdődött igazán? Talán ott, amikor Filip a fiatal és nyughatatlan vándor egy nap, hosszú bolyongásai során egy, nagy hegyekkel körülvet fenséges tisztáshoz érkezett. Szeme még nem látott addig ehhez fogható gyönyörűséget. Ő maga éppen az egyik hegy derekán állott és készült alászállani, hogy jobban szemügyre vegye a helyet, mivel néhány méterrel fentebb észrevett valami falú féleséget a völgyben. Most, hogy közelebb ért már biztos volt benne, hogy nem csalta meg a szeme. Igen, ezek itt házak, méghozzá nem is akármilyenek. Je... Continue»
Posted by Seth1877 3 months ago  |  Categories: Fetish, First Time, Sex Humor  |  
62
  |  
100%