Hardcore Porn Stories

Лети, лети… путка



Решението да го направят дойде съвсем спонтанно. Двамата често си бяха говорили, че единственото удоволствие, което би могло да се сравни със секса, е летенето. Но до този момент просто не им бе хрумнало как да свържат двете. Както за Живко, така и за Мона, летенето бе не само професия или хоби, а начин на живот. Той беше инструктор по висш пилотаж, а тя обожаваше скоковете с парашут и обучаваше други хора как да го правят, без да си счупят вратовете. И разбира се, преди време, двамата се бяха запознали на летището, по време на едно авиошоу. Допаднаха си мигновено и оттогава не се деляха.
... Continue»
Posted by Markoni69 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Interracial Sex  |  
158
  |  
100%

Fredag aften...

Ann ser forbløffet efter Stig da han forsvinder ud af døren til garagen. Ja, de har længe talt om at der skulle ske noget i deres ægteskab og ja, de var da enige om at skulle prøve at have sex med andre folk, men hun har da ikke regnet med at han også har arrangeret det hele og lige har fortalt at 1: at han selv har en aftale og 2: at hun smart vil får besøg!
Han har arrangeret det hele for dem begge to, det har ikke været helt let at få det hele til at passe sammen, men nu er det hele sat i værk!
Hun er et par uger fra at fylde 40, og måske han han ret, uden hans hjælp, ville hun aldrig fåe... Continue»
Posted by Ortsal 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Mature  |  
58
  |  
50%

Bahana Seks Bah. 6

Kira-kira jam sepuluh pagi baru aku datang semula ke rumah kak Bib sebab aku tertidur dan bila aku masuk aku lihat anak-anaknya dah siap mandi dan kemas berpakaian, aku juga nampak sarapan telah sedia tersaji di meja makan dan kopi masih berasap panasnya, pagi tu agak mewah sarapanku siap dengan telur separuh masak, jus oren dan roti bakar disapu mentega ala continental. Selepas bersarapan barulah si Zana sampai, ia mintak maaf kerana tak sempat datang awal sebab mak dan ayahnya balik terlalu lewat dan ia takut nak kayuh basikal tengah-tengah malam seorang diri. Akupun cakap eloklah tak membah... Continue»
Posted by loloq6009 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
54

Bahana Seks Bah. 5

Kembar krs aku yang juga merupakan jiran terdekatku ialah krs pasangan Cikgu Matsom dan isterinya Kak Bib (aku panggil kakak kerana hormatkan Abang Matsom sedangkan usianya lebih muda dari usiaku sendiri). Abang Matsom ni baik betul orangnya dan memang lokal punya kaki sebab kampungnyapun hanya tiga km sahaja dari krs kami, tapi dia tak mahu tinggal di rumah kampung sebab Bib tak suka katanya, mujur dapat krs kalau tidak terpaksa menyewa rumah jauh dari situ. Kak Bib pula muda orangnya, malah sangat muda berbanding Matsom mengikut ceritanya Matsom ni dulu mengajar di sekolah rendah hampir deng... Continue»
Posted by loloq6009 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
32

Bahana Seks Bah. 4

Sebaik sahaja ustaz Rusli kembali berkursus dari KL beliau terus mengajak aku pulang ke kampungnya untuk menjemput adik perempuannya yang sudah disahkan bertukar sekolah. Kami bertolak pada malam hari dengan kereta baru dan besar yang dibeli oleh ustaz Rusli di KL, kalau mengantuk nanti hang pulak bawak katanya kepadaku yang duduk di sebelahnya manakala isterinya yang dah berkali-kali aku tojah tu duduk di belakang pura-pura tidur dan tidak mendengar percakapan kami.
Kampung ustaz Rusli agak jauh juga dan menghala ke utara, selepas pekan SP aku mengambilalih pemanduan kerana aku lihat dia da... Continue»
Posted by loloq6009 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
27

Bahana Seks Bah. 3

Setelah berjaya merasai pantat cikgu Salmah aku memberitahu kepada Kak Esah keesokkan harinya tapi belum apa-apa lagi dia dah mintak upah jadi mahu tak mahu aku kena main burit Kak Esah sekurang-kurangnya satu round. Lepas senggama, Kak Esah merancang untuk aku merasai pantat pengantin baru bini ustaz Rusli yang tinggal bersebelahan krs aku. Aku risau juga maklumlah ustaz Rusli ni pernah tinggal serumah denganku jadi takan aku gamak nak mainkan bini dia yang baru sahaja dinikahi belum sampai tiga bulanpun. Namun kak Esah cakap inilah masanya nak dapat yang masih ketat belum gujis katanya. Aku ... Continue»
Posted by loloq6009 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
18

Bahana Seks Bah. 2

Sejak itu Kak Esah menjalankan kempennya secara halus terhadap para isteri yang mendiami krs berkenaan. Pasangan pertama yang cuba kami pancing ialah Cikgu Mail dan isterinya Cikgu Salmah. Cikgu Mail merupakan guru siswazah tetapi Cikgu Salmah hanya lepasan Maktab Perguruan, Mail juga merupakan Guru Penolong Kanan di salah sebuah sekolah menengah di daerah berhampiran sedangkan Salmah mengajar satu sekolah denganku. Mereka telah beberapa tahun berkahwin tetapi hanya mendapat seorang anak perempuan baru setahun yang lalu yang baru dapat berjalan, pada masa itu sedang gigih untuk mendapatkan ana... Continue»
Posted by loloq6009 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
47

Bahana Seks Bah. 1

Selepas menamatkan penggajian Ijazah Pertama di luar negara aku sepatutnya berkhidmat dengan KPM tetapi aku tak begitu minat untuk menjadi cikgu jadi aku menukar haluan walaupun agak sukar kerana melanggar kontrak tetapi dengan bantuan PakCik dan sedara mara yang berpengaruh di peringkat tertinggi kerajaan aku dilepaskan dengan syarat mengambil peperiksaan kemasukan perantis PTD supaya menjadi seorang pegawai PTD sepertimana sedara maraku yang lain. Bagaimanapun sementara menunggu kes aku diselesaikan, aku memohon menjadi guru sementara di utara dan mengajar di sebuah sekolah menengah yang aga... Continue»
Posted by loloq6009 6 days ago  |  Categories: Hardcore, Sex Humor  |  
38

Diena bija neticami gara


Diena bija neticami gara. Noguris es sēdēju tukšā vilciena vagonā. Šodien pirmo reizi varu atpūsties. Aiz netīrā loga kāds puisis virpinot uz pirksta ķēdi ar automašīnas atslēgām, vilka pa peronu neliela auguma resnīti baltā mētelī. Viņa pretojās, cenzdamās kaut ko paskaidrot.
Vienaldzīgi pārlaidis viņiem skatienu, es atvēru steigā stacijā nopirkto laikrakstu. Nograbēja durvis. Vilciens sāka braukt. Nogurušās acis nevarēja palasīt. Pārlaidu skatienu pār avīžu lapām, apstājoties tikai pie attēliem.
Sajutu kādu skatienu. Es pacēlu acis. Pretī sēdēja tā pati resnīte baltā mētelī. Milzīgas o... Continue»
Posted by draiskulis 9 days ago  |  Categories: Hardcore  |  
6
  |  
50%

En aften i byen

Dette er en delvist sand historie. Det var bare med min x-kæreste/bolleven i stedet for en fremmed.
Min veninde og jeg kedede os en aften. Vi besluttede at vi ville en tur i byen. Hendes kæreste tog med også kunne vi drikke alt det vi ville da han så var vores chauffør.
Da vi var kommet ind på det lokale diskotek fik vi vores første drinks. Det var tidligt på aftenen så der var ikke mange mennesker. Aftenen skred frem og der kom flere og flere mennesker og min veninde og jeg slog os løs på dansegulvet og pludselig kunne jeg mærke at der var en der begyndte at danse tæt op ad mig. Jeg tog imo... Continue»
Posted by missdk89 12 days ago  |  Categories: Hardcore, Masturbation  |  
112
  |  
100%
  |  2

Návštěvníci 9

Když se Sára ráno vzbudila, spatřila Johnyho u komunikačního terminálu, jak vyhledává další místo pro jejich výlet na Zemi. Usmála se a zezadu ho objala. Ale jakmile se na něj přitiskla, poprsím ji projela ostrá bolest a na tričku mu nechala dva mokré obtisky.
„Au!“ sykla a rychle se odtáhla. Johny se polekaně otočil.
„Lásko, copak ti je?“ zeptal se.
„Já nevím, asi se mi pořád tvoří mléko, docela to tlačí,“ odpověděla Sára s obličejem zkřiveným bolestí. Johny se otočil k terminálu a rychle Saturňanům nahlásil stav nouze. Za pár okamžiků se u jejich dveří objevili K'Dhalaaz s Ulqayaxem, vědc... Continue»
Posted by pavriha 13 days ago  |  Categories: Fetish, Hardcore  |  
5

Tonårshoran

Hej, jag heter Jennifer och tänkte berätta hur jag blev tonårshora.

Jag är ca 1,80 lång och har en vältränad kropp eftersom jag spelar volleyboll. Jag tycker om skolan och har bra betyg. Mitt mål är att bli läkare. Jag förlorade min oskuld när jag var fjorton. Jag har dock inte bara varit särskilt lösaktig sen dess. Jag har väl haft engångsligg med 3-4 killar. Jag har dock alltid onanerat ofta och fantiserar ofta om äldre killar.

Jag var sexton första gången jag sålde min kropp. Jag hade då blonderat mitt axellånga hår som i vanliga fall är brunt. Jag jobbade som barnvakt för att få ih... Continue»
Posted by johas2 13 days ago  |  Categories: Hardcore  |  
13
  |  
100%

seminar

Evo i ja da pokusam da docaram,mada nisam puno vican pisanju erotskih prica,a ni masta mi nije neka jednu istinitu pricu onako kako sam je ja dozivio.
U baraku sam vec 13 godina sa zenom sa kojom se zabavljam jos od srednje skole.U svakom slucaju bili smo prvi jedno d**gom i jako smo se voleli.Po tom pitanju brak nije nista promijenio.Jako smo se dobro slagali,imamo dvoje dece i sve je funkcionisalo kako treba. Nijesam nikada bio ljubomoran niti sam imao razloga.Ona je doduse imala poneki razlog,ali nije bila ljubomorna. Zivjeli smo opusteno stalno neka sala zezanje i tako. Cesto je isla na p... Continue»
Posted by dog113 13 days ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Voyeur  |  
469
  |  
100%

Diskoteka

Moja zena, Marija, je zgodna crnka koja jos nema 30 godina. Posle nekoliko godina braka počeo sam da maštam kako je jebe d**gi muskarac i to me veoma palilo. Na samu pomisao da je probala d**gi kurac zestoko sam drkao.

Često sam joj pominjao te svoje maštarije i predlagao joj da jednom proba d**gi kurac ali ona nije htjela ni da cuje i uvijek bi se posvađali nakon takvih razgovora.

Posle određenog vremena, u toku sexa, priznala mi je kako mašta da je jebe nepoznati muskarac ali da je to samo mašta i da ne zna da li bi to ikad probala u stvarnosti. Kako je vrijeme prolazilo više joj nisam... Continue»
Posted by dog113 13 days ago  |  Categories: Group Sex, Hardcore, Voyeur  |  
440
  |  
100%

frend

Sa prijateljima zvacu ih Sima i Jeca,moja žena i ja krenuli smo put mađarske na dva dana.Nekako u njihovom društvu uvek sam osećao nešto čudno.Neka sexualna energija je uvek bila u vazduhu.Jeca je izuzetno zgodna 40 godina savrsene guze i grudi, Sima bivsi sportista meni nista posebno a moja zena kaze da je ok…Marija da moja zena 37 godina , manje sise , jako lepa guza,plavusa.
Na taj put krenuli smo njihovim kolima.Sve je bilo ok dok se moja zena nije malo uspalila, i pocela da me preko farmerica napaljuje.Cini mi se da je Sima to video ,tj imao sam osecaj da je ona to namerno uradila da bi ... Continue»
Posted by dog113 13 days ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Voyeur  |  
467
  |  
100%
  |  1

Knull i sommarstugan

Jag var hemma i mina gamla hemtrakter på semester, inte varit hemma på flera år så det var ett kärt återseende av både gamla vänner och gamla minnen.
Vem är jag då? 55 årig man, skild sedan ett antal år tillbaka.
Passerade förbi en sommarstuga på en av mina vandringar i landskapet och blev då påmind om en händelse i denna stuga för 20-25 år sedan.
Vet inte riktigt hur det gick till i alla detaljer, men i huvudsak stämmer det mesta.
Hamnade i denna stuga, hur vet jag inte men ett gäng ungdomar i tjugoårsåldern hade fest i stugan. Tiotalet personer, lika många killar som tjejer var på denna ... Continue»
Posted by johas2 13 days ago  |  Categories: Hardcore, Voyeur  |  
27
  |  
100%

Svärfar knullade bra

Jag gifte mig när jag var 18år med en ett år äldre kille. Hans jobb höll honom hemifrån i långa perioder. Jag blev gravid nästan med en gång och eftersom han var iväg flera månader i slutet av min graviditet, ville han att jag skulle flytta in hos mina svärföräldrar, både för att spara pengar och försäkra mig om att babyn och jag fick det bra. Min kille var så reserverad att han aldrig öppnade upp sig för mig. Det vi hade fysiskt, var simpelt. In, juck och suck. Han höll sig aldrig, eller var något för förspel. Hans personlighet var något som han hade ärvt av sin mamma. Dessutom var han mycket... Continue»
Posted by johas2 13 days ago  |  Categories: Hardcore  |  
21
  |  
100%

Lenas dotter

Under de två år Lena och jag har bott ihop har hennes dotter Cajsa utvecklats till en riktig liten sexbomb, fast hon bara är 16 år. Brösten har växt till sig till C-kupa, höfterna har rundats till och hon har fått en riktigt läcker ”ta mig bakifrån”- stjärt. När hon har sina tajta Cheap Monday-jeans syns också en läckert markerad fittbulle. Dessutom har Cajsa ett docksött ansikte och ett rågblont hårsvall, så det är inte konstigt att jag och andra medelålders män dreglar över henne.
Lena, som skilde sig från Cajsas pappa för tre år sedan, är läkare på ortens sjukhus och har ofta jourpass på n... Continue»
Posted by johas2 13 days ago  |  Categories: Hardcore, Voyeur  |  
9
  |  
100%

Min Cajsa

Tiden gick, och minnena av knullen med Cajsa vid utvalda tillfällen och hennes mamma Lena till vardags började blekna men försvann aldrig, i drömmen och i runkfantasierna var de ofta närvarande. Lena och jag hade knappt någon kontakt alls sedan vi flyttat isär. Efter en tid fick jag av en tillfällighet höra att Cajsa hade kommit in på ekonomlinjen på universtitet i Lund, flyttat dit och säkert njöt fullfjädrat av studentlivet.

Nya upplevelser väntade. Det finns ju också andra sätt för oss medelålders män att tillfredsställa vårt behov av sex och erotik, särskilt om man reser mycket i arbete... Continue»
Posted by johas2 13 days ago  |  Categories: Hardcore, Voyeur  |  
12
  |  
100%

Kåta Jessika

Nyss hemkommen med pungen ordentligt tömd i en ung fitta, vad mera kan man begära av livet.
Vem är jag då? man i sina bästa år, med andra ord 58, skild sedan ett antal år sedan, så nu är det ombyte på knulla . Senaste är min sons kompis flickvän Jessika, en tajt nästan oanvänd 22 åring.
Skall berätta om när jag hade nöjet att penetrera henne första gången, vilket skedde för två veckor sedan.
Jag, min son och Niklas min sons kompis samt Niklas flickvän var i min fjällstuga för att fiska några dagar. Vinterfiske är alltid lite lotteri, trots idoga försök så var fångsten inte allt för stor. Mi... Continue»
Posted by johas2 13 days ago  |  Categories: Hardcore, Voyeur  |  
11
  |  
100%