Free Sex Stories
Page 3

De parel van São Tomé 2

De volgende morgen wordt Fred wakker. Hij moet zich even oriënteren maar dan weet hij het weer. Hij draait zich op zijn rug en kijkt opzij. Daar ligt de mooie Isabel. Ze glimlacht als ze ziet dat hij kijkt. “Goedemorgen schat” begint Fred. “Goedemorgen lieve schat, lekker geslapen?” “Heerlijk, ik ben niet een keer wakker geweest vannacht, hoe laat is het?” “Acht uur” is haar antwoord. Fred draait door op zijn andere zij en kijkt naar haar. “Dat is lang zat, ruim tien uur.” “Je was ook binnen drie tellen vertrokken gisterenavond.” “Dat zal, we hebben nog een hele fles wijn soldaat gemaakt.” Isa... Continue»
Posted by willem3 10 days ago  |  Categories: Hardcore, Volwassen  |  Views: 186  |

Annelot op vakantie deel 4

Annelot maakte een rondje om de camping. Ze had een gehaakt broekje van haar moeder aangetrokken met een wit bloesje over haar zwarte lingerieset. De zwarte stof scheen door haar witte kleren. Ze had het broekje van haar moeder gekregen, net voordat ze scheidde met haar vader. Ze had het zelf gemaakt met grote steken waardoor haar benen door de gaten in het garen te zien waren. Haar moeder wist wel wat er goed uit zag. Ze kreeg vaak shirtjes, truitjes en bloesjes als ze haar moeder weer eens bezocht. Het kwam bijna allemaal uit vintage winkeltjes, en hadden de meest onmogelijke prints die je n... Continue»
Posted by dagspring 10 days ago  |  Categories: Anaal, Masturbatie, Seksuele humor  |  Views: 708  |

Spanje

Met gestrekte armen en hangend op de reling van het hotel balkon op de 1e verdieping, waar ik deze vakantie verblijf, snuif ik de frisse zeewind op. Het is prachtig weer en de zon glinstert over de zee. Ik kijk naar rechts en op het strand zie ik mensen genieten en liggen in de zon. Schitterend weer hier in Platja d’Aro. En het hotel Costa Brava is precies zoals omschreven in de brochure die ik van het reisbureau kreeg: Mooi, schoon, goed eten en drinken en lekker luxe. Wat wil ik nog meer!! Nou!! Een mooie vrouw aan mijn zijde mis ik wel. Een vrouw waarmee ik hier de zwoele erotische nachten ... Continue»
Posted by nus96 10 days ago  |  Categories: Eerste keer  |  Views: 735  |
80%

Spannende Schoolavond 3

Het is donderdagochtend en ik ben net wakker, even denk ik dat ik gedroomd heb over een geile avond op school, maar al snel besef ik dat ik het niet gedroomd heb maar dat het de avond ervoor ook werkelijk is gebeurd. Ik heb echt op die enorme dildo gereden en mijn sterretje is ook door de nog steeds mysterieuze vrouw gelikt. De gedachte aan wat er gisteravond gebeurt is maakte me alweer opgewonden en voordat ik uit bed ging heb ik me snel klaar gevingerd om niet heel de ochtend met een geil gevoel rond te lopen. Toch liet het hele gebeuren me niet los en kon ik op school ook nergens anders aan... Continue»
Posted by mccain94 11 days ago  |  Categories: Lesbische seks, Masturbatie, Taboe  |  Views: 658  |
  |  3

Oom Peter

De bel van de voordeur gaat. Het is Arno, de zoon van mijn nicht, die komt logeren. Hij wil maandag al heel vroeg de trein pakken naar Utrecht, om daar fris en fruitig aan zijn studie theaterwetenschappen te beginnen. Ik woon praktisch naast het station en hij zou vanuit zijn ouderlijk huis, in het nabijgelegen dorp, al bijna een uur onderweg zijn om bij het station te geraken.
Het is al acht uur en Arno wil nog wat tv kijken en dan vroeg naar bed. Ik zet een potje thee terwijl Arno wat zit te zappen op de bank. Tijdens de thee vraag ik of hij zin heeft in zijn studie. "blij dat ik eindelijk... Continue»
Posted by bikorvel 11 days ago  |  Categories: Eerste keer, Gay, Taboe  |  Views: 1148  |
100%

Van haar houden; dat mag ik niet.

“Henri ik ben bang.” “Bang? Bang voor mij?” “Nee eigenlijk meer daarvoor dat ik niet meer bang voor je ben. Ik ben bang voor je liefde, voor mijn liefde voor jou. Ik ken die gevoelens niet en heb me al in mijn jeugd gezworen, me nooit zo kwetsbaar op te stellen. Ik heb gezien hoe eerst mijn moeders hart en later haar hele persoon is gebroken. Ze heeft zich tot twee maal toe met heel haar persoon, hart en lichaam aan een man gegeven. Eerst aan mijn vader, later aan galbak Gert. Voor mijn vaders was ze een blonde marketentster en zijn huishoudster. Voor Gert nog minder dan dat. Beide keren ... Continue»
Posted by willem3 11 days ago  |  Categories: Anaal, Hardcore, Volwassen  |  Views: 283  |

De parel van São Tomé 1

Woensdagmorgen: Fred de Waard komt terug op kantoor. Hij kijkt om zich heen en maakt een praatje met een collega. Dit is wel weer even wennen na drie maanden tropisch regenwoud op Java. Een andere temperatuur en een heel andere omgeving. Als civiel ingenieur werkt hij bij een groot ingenieursbureau wat academisch geschoolde technici over de hele wereld detacheert. Fred is bij het bureau in dienst getreden na afronding van zijn studie aan de TH Delft. Het werk bevalt hem goed. Steeds weer naar een ander land in de wereld om daar een afgeronde klus te klaren. Hij kijkt zijn post door. Er zitten... Continue»
Posted by willem3 11 days ago  |  Categories: Volwassen  |  Views: 124  |

Annelot op vakantie deel 3

Annelot stapt een leeg douchehokje binnen, en is blij als deze er een beetje schoon uit ziet. Door de jaren heen heeft ze al veel campingdouches gezien, en deze heeft zeker haar goedkeuring. De cabine bestaat uit twee delen en de wanden zijn rondom helemaal afgesloten. Op andere campings zitten tussen de douchehokjes soms tussenschotjes, waar het water van de naastgelegen douches onderdoor spettert. Gelukkig is dat hier niet het geval. Ze kan zich nog een douche herinneren van toen ze klein was. Met haar vader en moeder was ze op een camping beland waar de douche (één voor de gehele camping) a... Continue»
Posted by dagspring 11 days ago  |  Categories: Anaal, Masturbatie  |  Views: 789  |

Een goede workout

Omdat Luuk en ik (Ferry) al een tijdje niet meer hadden gesport, besloten we samen een abonnement op de sportschool te nemen. Op die manier konden we elkaar in de gaten houden en konden we niet verzaken. Luuk en ik kennen elkaar van school en, nu nadat we 5 jaar geleden zijn afgestudeerd, zien we elkaar nog steeds regelmatig. We gaan vaak met onze vriendinnen eten en bier drinken met onze vrienden in de kroeg. Gezonde Nederlandse jongens dus.

We boeken een les op woensdagavond 10 uur, de laatst mogelijke les van de dag. Als we binnen wandelen zien we dat de sportschool helemaal leeg is en w... Continue»
Posted by makkelijk4 11 days ago  |  Categories: Anaal, Fetisch, Eerste keer  |  Views: 343  |

Autobio voor verjaardag #2

India is heel heet - weer, eten en de meeste mooie meisjes daar - al zijn ze onbenaderbaar
India trekt gelukkig hele horden gewillige geile mooie meisjes uit de wufte westerse wereld

In India heb je daarom niet erg veel om het lijf - tenzij je in de hoge Himalaya verblijft
In India heb je een lunghi om je lendenen - je ziet de meiden kijken: niets er onder?

India - de weg erheen is lang en lastig met veel onvoorspelbaar oponthoud bij de grenzen

In de bus naar Istanboel gestapt in Amsterdam eind februari 1984 voor precies een half jaar weg
In Istanboel hebben we wel dr... Continue»
Posted by petdyke 11 days ago  |  Categories: Anaal, Beroemdheden, Taboe  |  Views: 1589  |
67%
  |  7

We zaten weer eens te chatten...

Je had lekker een weekje vakantie ..heerlijk .. de k**s bij opa en oma ...en je man op zakenreis ...je had nu eindelijk eens tijd om lekker aan jezelf te denken . We zaten weer eens heerlijk te chatten en ik zei ...kom toch lekker een dagje langs hier ..gezellig ..heerlijk aan zee ..is een leuke afwisseling...je stond in dubio ..zou ik wel of niet ...mmmmm lastig. Je vond het wel een erg spannend idee .. Ok zei je en we spraken af elkaar te ontmoeten .
we spraken af In Goes omdat je met de trein kwam....het was al laat in de achtermiddag en we besloten eerst even gezellig en ... Continue»
Posted by DJupiter 13 days ago  |  Categories: Anaal, Hardcore, Volwassen  |  Views: 733  |

Spannende Schoolavond 2

Na wat er gisteravond op school is gebeurt, kom ik donderdag vol verwachting mijn eerste les binnen. Ik heb heel de nacht nog liggen denken aan de stem van de vrouw die mij gebeft heeft en ben er vrij zeker van dat het een van de docenten of medewerksters hier op school moet zijn. Met die gedachte ben ik naar mijn lessen gegaan, in de hoop dat mevrouw X ontmaskerd zou worden, maar dat gebeurde op donderdag niet en op vrijdag ook niet en na het weekend was mijn hoop wel verdwenen aangezien ik op dat moment toch niet meer wist hoe de stem van de vrouw precies klonk. Gelukkig had ik weer de woens... Continue»
Posted by mccain94 13 days ago  |  Categories: Lesbische seks, Taboe  |  Views: 703  |
  |  6

Michelle 11

Een grote sprong in de tijd, ruim drie jaar verder. Er is veel gebeurd in de tussentijd. De relatie tussen ons drietal blijft goed. Natuurlijk hebben ze ook wel eens verschil van mening maar echte ruzies hebben ze nog niet gehad. Boos op elkaar zijn ze heus wel eens. Eén keer hebben de meiden niks tegen elkaar gezegd, ze waren boos op elkaar. Precies vier uur hebben ze dat volgehouden toen lagen ze weer tongzoenend en neukend op bed, allebei met tranen in hun ogen van de spijt die ze hadden. De studies van de drie zijn afgerond. Ze hebben alle drie hun Master graad gehaald. Michelle w... Continue»
Posted by willem3 13 days ago  |  Categories: Groep Sex, Transseksueel, Volwassen  |  Views: 41  |

Annelot op vakantie deel 1

Annelot loopt over de camping richting de toiletten. Ze moet naar de wc. Nouja, eigenlijk moet ze niet, maar ze kon niet snel in slaap komen, en tja wat doe je dan. Het was een warme dag op de camping, en het koelde 's avonds niet snel af. Vandaar dat ze ook maar in een oud T-shirtje liep en een broekje die ze ergens in haar tent vond. Het T-shirt was een hele oude, waar ze al jaren in sliep. Het was ooit haar lievelings T-shirt, maar de kleuren zijn vervaagt en de opdruk is nog moeilijk te zien. Het is een T-shirt van The Cure, van tijdens hun hit Close To Me. Het aanstekelijke melodietje gin... Continue»
Posted by dagspring 13 days ago  |  Categories: Masturbatie, Voyeur  |  Views: 1130  |

Annelot op vakantie deel 2

Annelot is niet gaan slapen toen ze haar ouders welterusten wenste en in haar tent was gekropen. Ze wacht een uurtje tot ze weer overeind komt. Het is half twee. Even naar de wc, denkt ze lachend. Ze loopt stilletjes over de camping richting de tent waar haar uitverkoren jongen eerder die dag ingekropen was. Eenmaal aangekomen gaat ze gehurkt voor de tent zitten. Langzaam trekt ze aan de ritssluiting. Voor haar gevoel schelt een keihard Krrrrrrr over de camping. Ze stopt abrupt, ze kan met zo veel lawaai de rits niet verder open doen. Zachtjes luistert ze of de jongen in de tent iets gemerkt h... Continue»
Posted by dagspring 13 days ago  |  Categories: Masturbatie, Voyeur  |  Views: 646  |
  |  2

Autobio voor verjaardag #1

Het onderstaande is alleen geschikt voor lezers met een pluskukel
die begrijpen dat de beste seks toch echt tussen je oren hoort te huizen
en niet tussen je benen zoals alle minkukels hier wel beter weten

AUTOBIO GEGRAVEERD VOOR MIJN VERJAARDAG - NAMELIJK MIJN NAAMDAG OP MAANDAG

Ik ben als de man die de hele wereld rond reist op zoek naar het meervoud van vrienden
Het voornaamste verschil is dat ik het allemaal alleen vanuit mijn luie fauteuil wil doen

In het internet schrijf ik honderden haiku's in een twintigtal talen in de hoop dat er ooit eens eni
... Continue»
Posted by petdyke 13 days ago  |  Categories: Beroemdheden, Eerste keer, Hardcore  |  Views: 1254  |
60%
  |  6

Trio bij ons thuis deel2

Het was warm en we gingen even lekker naakt op het balkon even op adem komen van onze eerste neuksessie. We schonken wat te drinken in en zaten zo even lekker te genieten van de zwoele zomeravond. Het gesprek ging al snel weer over sex en mijn vrouw gaf op een gegeven moment hint dat ze eigenlijk nog wel weer even verwend wilde worden. Zo van gaan we nog wat doen ??? Ik zag bij onze vriend zijn lul al weer dik en hard worden en zelf stond de mijne al weer recht op. Dus stonden we op en liepen we gezamenlijk naar de slaapkamer. Mijn vrouw ging de rand van het bed zitten. Intussen had onze vri... Continue»
Posted by bibisex60 13 days ago  |  Categories: Groep Sex, Gay, Masturbatie  |  Views: 574  |
83%
  |  7

Mijn Droom.

Daar stond ik dan op je te wachten , met mijn mooie en welriekende boeketje in mijn handen .... je laatste dag van een inspannende week ...... In de verte zag ik je al aankomen lopen ..verhit omdat het heel erg warm was ... ik zag de zweet druppeltjes over je gezicht lopen ... hmmmmm wat zag je er lekker uit in je shortje en je witte hemdje..waar je borsten en tepels goed in naar voren kwamen ..je shirtje was ook al een beetje nat van het zweet en ik zag je priemende tepels door je shirtje heen schijnen ...je had geen bh aangetrokken mmmmmmm wat een opwindend gezicht... Je zag me staan en er... Continue»
Posted by DJupiter 13 days ago  |  Categories: Anaal, Eerste keer, Volwassen  |  Views: 40  |
100%

we zaten weer eens te chatten...

Posted by DJupiter 13 days ago  |  Categories: Anaal, Taboe, Volwassen  |  Views: 32  |

Michelle 10

Eenmaal weer thuis zijn ze weer snel terug in hun normale ritme. Alleen zijn ze nu alle drie wat vaker thuis en werken aan hun afstudeerproject. De weekenden zijn een waar feest. Ze zijn zo goed aan elkaar gewaagd dat ze elke keer veel en lekker vrijen. De woensdag avonden houden ze ook aan, telkens twee van de drie met elkaar. De maand december breekt aan en Joost begint met verhuisdozen te vullen. De hoeveelheid losse spullen valt mee. Alleen de meubels zijn groot, zijn bed, vier stoelen en een tafel, een bureau, een kastje en wat kleine dingen. Hij overlegt met Michelle wat hij wel of niet ... Continue»
Posted by willem3 13 days ago  |  Categories: Groep Sex, Transseksueel, Volwassen  |  Views: 88  |