Categories
Sort By
Date
Languages
Search results
Time Di Rumah Sewa

Time Di Rumah Sewa

... minta aku tolong adiknya
pindah barang kerumah <ddd>sewa</ddd> kami . Rupanya adik kawan aku tu
... ada <ddd>rumah</ddd> ,
pergi tidur <ddd>rumah</ddd> kawan. Bila ila balek kerja terus ila masuk mandi.
Dalam <ddd>rumah</ddd> ... tak keruan, tangan aku dah
bermaian <ddd>di</ddd> pussy dia. Pussy dia dah banjir , ... ... Continue»
Posted by J666s 1 year ago  |  Categories: Fetish  |  Views: 158

bus mein di chudai sewa

... yadi pasand aayi to aapke mutabik puri fees <ddd>di</ddd> jayegi
rajesh: thik hai kab lena chahengi
simran ... mein pucha
maine use apni size aur <ddd>time</ddd> ke bare mein bataya phir hum uske ... hubby ke pass mere
bare mein sochne ko <ddd>time</ddd> hi nahi hai ,use ye nahi pata ... ... Continue»
Posted by Rajeshbirana 2 years ago  |  Categories: Anal, First Time, Group Sex  |  Views: 10173  |  
70%
  |  2

Mak Angkat Aku Che Afnah (Bersama Dengan Emak Angk

... kat dalam <ddd>rumah</ddd> keluarga angkat aku tu (selain daripada “Abah” aku tu),kadang-kadang banyak masa terlapang aku <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> tu ... dari <ddd>rumah</ddd> <ddd>sewa</ddd> aku <ddd>di</ddd> Putrajaya tu menuju ke Hentian Bas Puduraya,Kuala Lumpur bercadang untuk pulang ke kampung aku <ddd>di</ddd> Kampong ... ... Continue»
Posted by razack_zamarul 2 years ago  |  Categories: Mature, Taboo  |  Views: 1109  |  
100%

Tingkatan 5

... <ddd>di</ddd> halaman <ddd>rumah</ddd>, maklumlah hujan, lagipun sekarang waktu makan tengah hari.

Sesampai <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>, aku mandi. <ddd>Di</ddd> bilik, kelihatan kesan gigit <ddd>di</ddd> leherku ... pun, tentang hal pelajaran. Aku yang baru first <ddd>time</ddd> dapat, dah rasa ketagih. Terasa nak lagi menjamah ... ... Continue»
Posted by J666s 1 year ago  |  Categories: Fetish  |  Views: 464  |  
67%
  |  1

ceritasex istri binal dokter miranti

... Malam ini ibu ndak makan <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>, nanti kalau tuan nelpon bilang saja ibu ada operasi <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> sakit”.
“Baik, Nyah..”, ... itu saat suami dokter Miranti tidak <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>. <ddd>Di</ddd> hotel, <ddd>di</ddd> apartement Edo atau bahkan <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> sang dokter mereka lakukan perselingkuhan ... ... Continue»
Posted by Mahuda 1 year ago  |  Categories: Mature  |  Views: 58

Dengan Dokter Berjilbab

... muncul niat <ddd>di</ddd> pikiranku,

"Kamu mau video itu tersebar? kamu ingat? kamu tingga <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> siapa? ... <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>, dan yang paling penting, kami tidak melakukannya sembunyi-sembunyi <ddd>di</ddd> kamar, tapi <ddd>di</ddd> ruang tengah yang sangat luas, aku semakin terobsesi. Tanpa <ddd>di</ddd> ... ... Continue»
Posted by kebon 6 months ago  |  Categories: Taboo  |  Views: 30  |  
100%

AKU DIPERKOSA ANJINGKU

... minggu <ddd>di</ddd> pelantar, diikuti 1 minggu cuti <ddd>di</ddd> darat. Bila suamiku bertugas, aku hanya berdua dengan pembantu <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> ditemani seekor anjing hitam besar yang garang untuk menjaga <ddd>rumah</ddd>. Anjing ini kami namakan Blackie. Blackie tinggal <ddd>di</ddd> luar <ddd>rumah</ddd> ... ... Continue»
Posted by abgjebat 4 years ago  |  Views: 1514  |  
76%

Nasib Imah : Keluarga 69

... <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>, Jimie pasti mereka berada <ddd>di</ddd> dusun <ddd>di</ddd> lereng bukit <ddd>di</ddd> tepi sungai. <ddd>Di</ddd> sana ada pondok tempat mereka menunggu durian. Abah dan mama pasti <ddd>di</ddd> ... ... Continue»
Posted by kimi9699 6 months ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Interracial Sex  |  Views: 68

Inilah kisah ku

... <ddd>di</ddd> bebasi sama orrg tua q
alias q selalu <ddd>di</ddd> kurung dan q selalu sendirian <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> karna aku anak paling kecil dan ke dua a bang q jarang <ddd>di</ddd> ... <ddd>di</ddd> otak ku
hnyalah kata ini
" paling rmh'a <ddd>di</ddd> blakang perumahan ni"
t'nyata aku salah, trenyata <ddd>rumah</ddd>'a <ddd>di</ddd> ... ... Continue»
Posted by 3n4 12 months ago  |  Categories: First Time, Lesbian Sex  |  Views: 39

Tuisyen

... anak mereka <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>.

Aku juga diminta untuk buat tuisyen kepada beberapa orang murid. Ada <ddd>rumah</ddd>
cina, ada <ddd>rumah</ddd> Melayu. ... aku pun pulang,
tak lama kemudian, ibu bapanya tiba <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>.


Bersambung.....TUISYEN 2 ... ... Continue»
Posted by abgjebat 4 years ago  |  Views: 498  |  
77%

Yuran Tuisyen Ayu

... guru sekolah rendah yang mengajar Bahasa Inggeris <ddd>di</ddd> salah sebuah sekolah <ddd>di</ddd> Temerloh, Pahang. Sekolah ini adalah sekolah ... tiba-tiba pintu <ddd>rumah</ddd> saya diketuk orang (saya sememangnya tinggal seorang <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> guru yang agak jauh dari <ddd>rumah</ddd>-<ddd>rumah</ddd> lain). Saya ... ... Continue»
Posted by kimi9699 6 months ago  |  Categories: First Time, Interracial Sex  |  Views: 18

PENGAKUAN RATU PRIMADONA WANITA PECANDU MASTURBASI

... hari (saat itu saya sudah duduk <ddd>di</ddd> bangku SMA, tahun 2000) sewaktu <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd> sedang kosong saya sengaja untuk menciptakan ... goyangkan kaki saya), setelah saya lulus kuliah saya banyak <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>, dan saya belum mendapatkan pekerjaan selama 1 tahun lebih.. ... ... Continue»
Posted by jayawijaya 2 years ago  |  Categories: Masturbation  |  Views: 1443  |  
80%

NIKMAT BINI INDIA

... tahu! Disepanjang perjalanan, aku dah tebayang-bayang pantat India terkangkang <ddd>di</ddd> depan ku. Bibir lembab yang kemerahan berkilat basah berlatarbelangkan hitam ... boleh tidur lena tak payah merengek minta sedekah pantat bini <ddd>di</ddd> <ddd>rumah</ddd>.. ... Continue»
Posted by pemburunoty 1 month ago  |  Categories: Taboo  |  Views: 31

s****r Di

... <ddd>Di</ddd> held on to me and wrapped her legs around my hips. We fucked like this for a long <ddd>time</ddd> ... <ddd>time</ddd> just looking at each other and it finally hit me!

<ddd>Di</ddd> ... ... Continue»
Posted by jack-cum 3 years ago  |  Categories: Hardcore, Taboo  |  Views: 4137  |  
98%
  |  52

The Vist (pt 2)

... ’s feels really strange but nice at the same <ddd>time</ddd>. <ddd>Di</ddd> I want you to imagine that it’s my ... nice at the same <ddd>time</ddd>.
Well that sounded really fucking horny <ddd>Di</ddd>, how much of your ... <ddd>Di</ddd> rubbed furiously at her clit as I fucked her arse and cunt at the same <ddd>time</ddd>. ... ... Continue»
Posted by romper1 3 years ago  |  Categories: Anal, First Time  |  Views: 449  |  
100%

AKO AT SI PAPA, AT IBA PA

... kumot na bahagyang nakatakip sa akin. Nakapantulog na ako that <ddd>time</ddd>, sando at maiksing shorts na puti. Muntik na akong mapatayo ... ba si Papa na <ddd>di</ddd> na pede ang gagawin nya? Litong-lito ako that <ddd>time</ddd>, <ddd>di</ddd> makakilos. Pakiramdam ko nga’y <ddd>di</ddd> na ko humuhinga ... ... Continue»
Posted by akosidodongjanjan 2 years ago  |  Categories: Voyeur  |  Views: 116

Ako si Papa, At Iba Pa Chapter 7-8

... kumot na bahagyang nakatakip sa akin. Nakapantulog na ako that <ddd>time</ddd>, sando at maiksing shorts na puti. Muntik na akong mapatayo ... ba si Papa na <ddd>di</ddd> na pede ang gagawin nya? Litong-lito



ako that <ddd>time</ddd>, <ddd>di</ddd> makakilos. Pakiramdam ko nga’y <ddd>di</ddd> na ko humuhinga ... ... Continue»
Posted by akosidodongjanjan 2 years ago  |  Categories: Voyeur  |  Views: 203  |  
100%

Il viaggio di Valentina e Luca - Dodicesima parte

... rsquo;. Io, uomo sulla quarantina avanzata in compagnia <ddd>di</ddd> una ragazzina <ddd>di</ddd> quasi vent’ anni… ma nel ... continua a masturbarla. Presto raggiunge l’orgasmo, sotto i colpi <ddd>di</ddd> lingua <ddd>di</ddd> Valentina, che presa dalla foga invita il marito a ... ... Continue»
Posted by xmerlo 3 years ago  |  Views: 158  |  
64%
  |  1

Il vecchio amico di Giulia

... .
Venne l'inverno e a Mario capitò meno spesso <ddd>di</ddd> incontrare Giulia, che nel frattempo aveva ripreso ... panico. Era nuda sul letto <ddd>di</ddd> un uomo <ddd>di</ddd> 65 anni per nulla ... , Giulia provò un'improvviso senso <ddd>di</ddd> vuoto e <ddd>di</ddd> frustrazione.
Si alzò per guardarsi ... ... Continue»
Posted by YoungLaura 3 years ago  |  Categories: Mature  |  Views: 2537  |  
97%
  |  18

Anche le mamme hanno il diritto di venire

... nulla, come se facesse finta <ddd>di</ddd> non accorgersi <ddd>di</ddd> quella mia sfrontata richiesta <ddd>di</ddd> trasgressive confidenze. Continuai ad ... stuzzicato dalla mucosa, entrando nel suo tiepido corpo <ddd>di</ddd> donna e <ddd>di</ddd> giovane madre infoiata attraverso l’ingresso meno nobile e ... ... Continue»
Posted by iincest 2 years ago  |  Categories: Anal, Mature  |  Views: 2699  |  
84%
  |  1