Categories
Sort By
Date
Languages
Search results
Time Di Rumah Sewa

Time Di Rumah Sewa

... minta aku tolong adiknya
pindah barang kerumah sewa kami . Rupanya adik kawan aku tu
... ada rumah ,
pergi tidur rumah kawan. Bila ila balek kerja terus ila masuk mandi.
Dalam rumah ... tak keruan, tangan aku dah
bermaian di pussy dia. Pussy dia dah banjir , ... ... Continue»
Posted by J666s 1 year ago  |  Categories: Fetish  |  Views: 146

bus mein di chudai sewa

... yadi pasand aayi to aapke mutabik puri fees di jayegi
rajesh: thik hai kab lena chahengi
simran ... mein pucha
maine use apni size aur time ke bare mein bataya phir hum uske ... hubby ke pass mere
bare mein sochne ko time hi nahi hai ,use ye nahi pata ... ... Continue»
Posted by Rajeshbirana 2 years ago  |  Categories: Anal, First Time, Group Sex  |  Views: 10265  |  
70%
  |  2

Mak Angkat Aku Che Afnah (Bersama Dengan Emak Angk

... kat dalam rumah keluarga angkat aku tu (selain daripada “Abah” aku tu),kadang-kadang banyak masa terlapang aku di rumah tu ... dari rumah sewa aku di Putrajaya tu menuju ke Hentian Bas Puduraya,Kuala Lumpur bercadang untuk pulang ke kampung aku di Kampong ... ... Continue»
Posted by razack_zamarul 2 years ago  |  Categories: Mature, Taboo  |  Views: 1235  |  
100%

Tingkatan 5

... di halaman rumah, maklumlah hujan, lagipun sekarang waktu makan tengah hari.

Sesampai di rumah, aku mandi. Di bilik, kelihatan kesan gigit di leherku ... pun, tentang hal pelajaran. Aku yang baru first time dapat, dah rasa ketagih. Terasa nak lagi menjamah ... ... Continue»
Posted by J666s 1 year ago  |  Categories: Fetish  |  Views: 187  |  
67%
  |  1

ceritasex istri binal dokter miranti

... Malam ini ibu ndak makan di rumah, nanti kalau tuan nelpon bilang saja ibu ada operasi di rumah sakit”.
“Baik, Nyah..”, ... itu saat suami dokter Miranti tidak di rumah. Di hotel, di apartement Edo atau bahkan di rumah sang dokter mereka lakukan perselingkuhan ... ... Continue»
Posted by Mahuda 1 year ago  |  Categories: Mature  |  Views: 78

Dengan Dokter Berjilbab

... muncul niat di pikiranku,

"Kamu mau video itu tersebar? kamu ingat? kamu tingga di rumah siapa? ... di rumah, dan yang paling penting, kami tidak melakukannya sembunyi-sembunyi di kamar, tapi di ruang tengah yang sangat luas, aku semakin terobsesi. Tanpa di ... ... Continue»
Posted by kebon 7 months ago  |  Categories: Taboo  |  Views: 55  |  
100%

AKU DIPERKOSA ANJINGKU

... minggu di pelantar, diikuti 1 minggu cuti di darat. Bila suamiku bertugas, aku hanya berdua dengan pembantu di rumah ditemani seekor anjing hitam besar yang garang untuk menjaga rumah. Anjing ini kami namakan Blackie. Blackie tinggal di luar rumah ... ... Continue»
Posted by abgjebat 4 years ago  |  Views: 1795  |  
65%
  |  1

Nasib Imah : Keluarga 69

... di rumah, Jimie pasti mereka berada di dusun di lereng bukit di tepi sungai. Di sana ada pondok tempat mereka menunggu durian. Abah dan mama pasti di ... ... Continue»
Posted by kimi9699 7 months ago  |  Categories: First Time, Hardcore, Interracial Sex  |  Views: 70

Inilah kisah ku

... di bebasi sama orrg tua q
alias q selalu di kurung dan q selalu sendirian di rumah karna aku anak paling kecil dan ke dua a bang q jarang di ... di otak ku
hnyalah kata ini
" paling rmh'a di blakang perumahan ni"
t'nyata aku salah, trenyata rumah'a di ... ... Continue»
Posted by 3n4 1 year ago  |  Categories: First Time, Lesbian Sex  |  Views: 35

Tuisyen

... anak mereka di rumah.

Aku juga diminta untuk buat tuisyen kepada beberapa orang murid. Ada rumah
cina, ada rumah Melayu. ... aku pun pulang,
tak lama kemudian, ibu bapanya tiba di rumah.


Bersambung.....TUISYEN 2 ... ... Continue»
Posted by abgjebat 4 years ago  |  Views: 821  |  
68%
  |  2

Yuran Tuisyen Ayu

... guru sekolah rendah yang mengajar Bahasa Inggeris di salah sebuah sekolah di Temerloh, Pahang. Sekolah ini adalah sekolah ... tiba-tiba pintu rumah saya diketuk orang (saya sememangnya tinggal seorang di rumah guru yang agak jauh dari rumah-rumah lain). Saya ... ... Continue»
Posted by kimi9699 7 months ago  |  Categories: First Time, Interracial Sex  |  Views: 22

PENGAKUAN RATU PRIMADONA WANITA PECANDU MASTURBASI

... hari (saat itu saya sudah duduk di bangku SMA, tahun 2000) sewaktu di rumah sedang kosong saya sengaja untuk menciptakan ... goyangkan kaki saya), setelah saya lulus kuliah saya banyak di rumah, dan saya belum mendapatkan pekerjaan selama 1 tahun lebih.. ... ... Continue»
Posted by jayawijaya 2 years ago  |  Categories: Masturbation  |  Views: 1472  |  
80%

NIKMAT BINI INDIA

... tahu! Disepanjang perjalanan, aku dah tebayang-bayang pantat India terkangkang di depan ku. Bibir lembab yang kemerahan berkilat basah berlatarbelangkan hitam ... boleh tidur lena tak payah merengek minta sedekah pantat bini di rumah.. ... Continue»
Posted by pemburunoty 2 months ago  |  Categories: Taboo  |  Views: 109

s****r Di

... Di held on to me and wrapped her legs around my hips. We fucked like this for a long time ... time just looking at each other and it finally hit me!

Di ... ... Continue»
Posted by jack-cum 4 years ago  |  Categories: Hardcore, Taboo  |  Views: 4138  |  
98%
  |  52

The Vist (pt 2)

... ’s feels really strange but nice at the same time. Di I want you to imagine that it’s my ... nice at the same time.
Well that sounded really fucking horny Di, how much of your ... Di rubbed furiously at her clit as I fucked her arse and cunt at the same time. ... ... Continue»
Posted by romper1 3 years ago  |  Categories: Anal, First Time  |  Views: 454  |  
100%

AKO AT SI PAPA, AT IBA PA

... kumot na bahagyang nakatakip sa akin. Nakapantulog na ako that time, sando at maiksing shorts na puti. Muntik na akong mapatayo ... ba si Papa na di na pede ang gagawin nya? Litong-lito ako that time, di makakilos. Pakiramdam ko nga’y di na ko humuhinga ... ... Continue»
Posted by akosidodongjanjan 2 years ago  |  Categories: Voyeur  |  Views: 121

Ako si Papa, At Iba Pa Chapter 7-8

... kumot na bahagyang nakatakip sa akin. Nakapantulog na ako that time, sando at maiksing shorts na puti. Muntik na akong mapatayo ... ba si Papa na di na pede ang gagawin nya? Litong-lito



ako that time, di makakilos. Pakiramdam ko nga’y di na ko humuhinga ... ... Continue»
Posted by akosidodongjanjan 2 years ago  |  Categories: Voyeur  |  Views: 208  |  
100%

Il vecchio amico di Giulia

... .
Venne l'inverno e a Mario capitò meno spesso di incontrare Giulia, che nel frattempo aveva ripreso ... panico. Era nuda sul letto di un uomo di 65 anni per nulla ... , Giulia provò un'improvviso senso di vuoto e di frustrazione.
Si alzò per guardarsi ... ... Continue»
Posted by YoungLaura 3 years ago  |  Categories: Mature  |  Views: 2558  |  
97%
  |  18

Anche le mamme hanno il diritto di venire

... nulla, come se facesse finta di non accorgersi di quella mia sfrontata richiesta di trasgressive confidenze. Continuai ad ... stuzzicato dalla mucosa, entrando nel suo tiepido corpo di donna e di giovane madre infoiata attraverso l’ingresso meno nobile e ... ... Continue»
Posted by iincest 2 years ago  |  Categories: Anal, Mature  |  Views: 2707  |  
84%
  |  1

Le preoccupazioni di mia madre 2

... dovevo prendere l'iniziativa; mi coricai al solito prima di lei e finsi di addormentarmi. Quando lei arrivò si ripetè la stessa ... cazzo si risvegliò, ricambiai l'abbraccio, anche se evitai di premerlo contro di lei.
A letto la sera si ripeterono le solite ... ... Continue»
Posted by sukh1122 2 years ago  |  Categories: Taboo  |  Views: 2017  |  
86%
  |  2