Picked her up at the bus stop and then we banged her out.

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Real ghetto hardcore action with hood chicks that suck dick to pay the rent. Actual real amateur freaks from the streets in a real live on-line docudrama about how life is in the streets.
Embed Code:
Share Video:
Added by mike3xl 3 years ago
Runtime: 13:31
Views: 114,090
Categories: Amateur Hardcore Interracial
Comments (29)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
4 months ago
what a tiny cock for a hot bitch
5 months ago
Nice taking her bareback.
6 months ago
If a bitch is laughing at any time she is getting fucked...yiu aint doing it right. he should of out that lil pecker in her ass. you cant tell by the look of her asshole she's had dick up there. maybe she would'nt be laughing if she felt something. i feel sorry for him, he lookks like 10 pounds of shit in a 5 pound bag.
mixedasfuk
retired
10 months ago
Had to come back and watch this cheep hooker get pumped full of some stranger's nut. Wish i could go in next.
11 months ago
damn that bitch is built.this fat slob with the three inch pecker needs to go
1 year ago
looks like she didn't enjoy it
1 year ago
White trash bitch needs a bigger cock!
1 year ago
good
1 year ago
Mmmmm would love to fuck her
1 year ago
I need to ride the bus! Kisses, Mar
1 year ago
Straight up killin our legend!!!! LMFAO!!!
mixedasfuk
retired
1 year ago
Well used, tricked and taken advantage of. She hated taking the stranger's cock without protection but her desperation forced her to. I like how he said he would cum on her stomach and ended up unloading in her pussy. She would be a fun piece of meat to keep around. A nice fuck toy to use as a sperm receptacle.
1 year ago
i love this pink pussy
2 years ago
She is creamy though, so that's pretty hot
2 years ago
cool video..
2 years ago
LOL....killin our legend....killin HIS STOCK in our legend!!!!
Anthony-n...
retired
3 years ago
enjoyed the vid
3 years ago
my dick way bigger than this dude come on man pop a viagra or something thats a damn shame
3 years ago
Damn he makin all the noise smdh
3 years ago
decent
3 years ago
pure trailer trash white girl, love it!
BBCNYC22
retired
3 years ago
damn she looks bored and he has a baby penis.....how much did he pay?
3 years ago
LMAO @ "Killing our Legend"! Agreed!
3 years ago
killing our legend
luvdemwet
retired
3 years ago
she isn't FEELING ANY THING LOL- look at her FACE LOL
3 years ago
NICE GOOD
3 years ago
OMG what a tiny cock
3 years ago
Must be tough to be Black AND have a little Dick...
Poor Bastard!
3 years ago
tiny cock

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form