Reaction when isN'T Pleasant SPERM on TASTE - COMPilation

Embed Code:
Share Video:
Added by navvan 2 years ago
Runtime: 02:20
Views: 241,043
Categories: Cumshots Facials Handjobs
Comments (62)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
2 months ago
damn you! fucking tranny surprise in the beginning
3 months ago
that is too funny
6 months ago
funniest fucking video on here so far hahahahahahahaha
7 months ago
Oscar worthy!!
10 months ago
If you don't like cum on your face, or in your mouth...
too bad! Get used to it!
10 months ago
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
11 months ago
*** funny....
1 year ago
second bitch at end was good,dumb cunts
JohnHH1983
retired
1 year ago
great collection *lol*
1 year ago
Funny!!
1 year ago
that so funny love it
1 year ago
If they don´t like it... Give it to me, i love cum in my mouth or face :-)
1 year ago
So sex her reaction
1 year ago
At 1:46 the woman was almost vomiting and actually having convultions to having the cum in her mouth. LMAO. Amateurs !!
1 year ago
lol too funny
checkout123
retired
1 year ago
Love the blonde chick second last. They just give a shit about her crying and continue dumping their loads on her face. Man. I would have loved to be there.
pit3076
retired
1 year ago
they love it
1 year ago
That is some funny shit!
2 years ago
nothing funnier than a whore all of the sudden trying to have some kind of demeanor when she's voluntarily being filmed sucking dick.
2 years ago
Hilarious! Girls must be lesbian or heading that way. The first load I ever got (and I loved it!) made me realize I wasn't as str8 as I always thought I was! Here I am a guy and I love it while those girls don't -- go figure! Must be why I suck so many married and single str8 men.
2 years ago
eewww nasty
2 years ago
Fuckin hysterical!! Also all the pissed off comments about the tranny are hilarious too.
2 years ago
hilarity
2 years ago
women are courageous !
2 years ago
this is great but who are the last two fucking sluts!!!
2 years ago
Could have done without you sneaking in the gay shemale clip a-hole; otherwise 2 thumbs up.
2 years ago
fuck that was funny just awesome
2 years ago
ha ha ha ha...take that bitches!!!!
ccushnie
retired
2 years ago
LOL LOL LOL Damn
2 years ago
Lmfao!!!! ;)
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form