Blonde BBW Ex Girlfriend Sex , Anal and Cum Swallow

Embed Code:
Share Video:
Added by TheBBWGF 2 years ago
Runtime: 19:21
Views: 315,260
Categories: Anal BBW Big Boobs
Comments (56)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
20 days ago
she's gorgeous.
1 month ago
Loved seein her take a cock in her butthole
1 year ago
damn big mistake making her your ex shes hot
brittany_...
retired
1 year ago
mom, is that you?
1 year ago
Very good. Sexy BBW aswell, if she gets some exersise she will be really pretty.
1 year ago
I'd like to sex play with that girl !
1 year ago
Amazing
1 year ago
nice
1 year ago
Unless she did something totally stupid, like blow up to 800 lbs, she WOULD NOT be an "EX" she'd be a current girlfriend.
OMG she a great looking BBW!!!!!!!!!!!
2 years ago
Fötzchen und Arsch behandeln und dann den Samen schlucken, das lass ich mir gefallen!!
2 years ago
yummy girl
2 years ago
perfect i´m in love
2 years ago
she does it all
MrSlow
retired
2 years ago
with this dick its easier doing it anal!
2 years ago
perfect girl
ironsheik7
retired
2 years ago
lol his dicks so small it keeps popping out
2 years ago
Damn I'd love to fuck her ass and have a handfull of those huge tits...she's fucking hot!!
cunningli...
retired
2 years ago
fuck me, so cute...great body and loves anal and eating cum ..what a dream
2 years ago
that girl is hot!
2 years ago
Pleasantly Round.
2 years ago
Not terribly well-shot but quite a shapely young girl.
2 years ago
really nice anal.
2 years ago
50 cents says this is her only video made. Which is strange because she totally looks like she'd be a regular BBW star. I'm sure I saw this same video at least 4 years ago...and have never since managed to find another with her in it. She was a bit more on the heavier side to my liking 4 years ago, hope she's been going easy on the cheesecake if she's still making videos... still, she's one of the hottest, cutest, and close to perfect young chubs I have ever seen. Can anyone prove me wrong with a link to another video of hers? Cheers.
2 years ago
that was the one of the DAMN most sexy bbws i have ever seen!!!!if she's amatuer, she sure as hell blows some of the 'professional' bbw's in the industry away!!!!!!!!!!!!!
2 years ago
nice
2 years ago
SEXY bbw
wyfeswapper
retired
2 years ago
God this chick's body looks for my wife. She wont give me any so I wish it was her fucking this dude.
i_fuck_bbw
retired
2 years ago
i want to fuck her butthole while im grabbing these huge boobs
Pantyboi68
retired
2 years ago
If she's your ex you are one fucking lucky guy! She's absolutely perfect!
2 years ago
I wanna see more girls like this!
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form