Public Ass Cleaner

Embed Code:
Share Video:
Added by snowmanatl1 2 years ago
Runtime: 05:20
Views: 950,127
Categories: Face Sitting Femdom Funny
Comments (38)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
16 days ago
WOW, lucky guy.
21 days ago
If only jobs like that existed lol! Every chick ain't clean tho so scratch that!
2 months ago
Adoromujeres. Qué trabajo tan rico. Qué trasero grandote y bonito. A mí también me gustaría que Ella me ponga en la boca su ano embarrado de mierda y limpiárselo lamiendo,chupando y saboreando sus heces; si se quiere orinar en mi boca, mejor. Quiero limpiar colitas de mujeres bellas.
6 months ago
name?
6 months ago
bizarre humor
8 months ago
OMG, wow!!! This is the ultimate fantasy!!!
9 months ago
I'd love to lick her clean. I licked my Aunt clean a couple of times.
Sisyphos
retired
1 year ago
what a lovely job! :-)
GeilerBen...
retired
1 year ago
hmm i want to be toilet tissue LOL :P
1 year ago
Cada cual en su sitio . Bien hecho
1 year ago
Name : Elisabeth femdom fantasies
1 year ago
Lol
1 year ago
Her name pls?
1 year ago
what is her name guys?
1 year ago
wonderfull and attractive wife so lovely ass hhhhhhhhhhuuuuuuuummmm
Zzirx
retired
2 years ago
decent concept could of been better, it would be good if she actually took a shit an then he licked it though :P
2 years ago
Lets hope she didn't have a bad curry ......lol
2 years ago
that dude has the best job in the world
2 years ago
Well when unemployment is high you have to take any job that comes along.
2 years ago
Damn ! Wish to clean nice woman ass one day
2 years ago
nice human toiletpaper ;)
2 years ago
she is cute ;PPPPPPPPPPPPP
2 years ago
Would have been a cool video if half of it wasn't about licking shoes. What the fuck is sexy about licking shoes?
8justin
retired
2 years ago
Gloryhole my arse, m8.
2 years ago
kool
2 years ago
She's so beautiful. I love this!
2 years ago
Very good!
2 years ago
hihihi, very nice in did ;)
kisses,
Bianca SniffyPanty
2 years ago
fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
2 years ago
cool CONCEPT, shitty vid
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form