Big Booty Ms. Diva Shakes That Huge Ass

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

This is a big booty classic . Ms. Diva shakes that lovely ass for our enjoyment !

Added by pickpie 4 years ago
Runtime: 60:40
Views: 282,157
Categories: Amateur BBW Black and Ebony
Comments (40)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
19 days ago
That's not DMX dumbass....
2 months ago
Hot!
7 months ago
lovely ass
1 year ago
oweeeee!!!1
1 year ago
damn she stuffed that toy in her like it wasn't huge lol
1 year ago
Women Like This Can Take Huge Cocks!!! Bigger Than The Dildo She Takes!!
2 years ago
Fantastic, I've only seen a couple short clips. Been a fan of her pics for YEARS.
2 years ago
I know folks have been trying to get this vedio for YEARS(smile). Now the site is defunk and the fid is finally here (smile)
2 years ago
DAMMIT SHE LOOKS SO FUCKING GOOD IN THAT BLACK TIGHT DRESS WITH THOSE BEAUTFUL DELICIOUS TITS POPPING OUT AND THAT BIG FUCKING ASS, I DEFINITELY NEED TO JERK MY FUCKING COCK OFF REAL FUCKING HARD, I JUST WANNA RIP IT OFF!DAMM SHE IS FINE.
dunkinhas
retired
2 years ago
damm thats like a whole lotta beef mmm just girating i like that shit.
2 years ago
jeez
2 years ago
DAMN
2 years ago
OMG ... incredible HOT!
3 years ago
To see huge beautiful asses like this one, visit my profile.
3 years ago
one fuck and she'll keep cumming back
3 years ago
fuckin sexy bitch
3 years ago
I wanna eat cum from her fat huge ass
3 years ago
wow, i love this
3 years ago
Man I remembered how that ass used to haunt me back in the days when getting a cable modem was the shit. Busted many of nuts in hor of dat AZZ...mmmmm
3 years ago
I dont like hearing dmx when I see ass lol
3 years ago
my dream women fuck yes!!!!!
3 years ago
i just had to bust a load of cum watching this one. wow.
3 years ago
i'd cum in her ass for hours.
3 years ago
we need more of ass like this here
3 years ago
I will eat her ass for hours.
3 years ago
She had a website up for many years. I foprget the name of it, but it was good while it was there. I think it may have been up until early 2000 something. She use to links with Power Bossom and Norma Stitz I think.
bjbluva
retired
3 years ago
I would love sex this milf up...
4 years ago
y is there no other vids with her when is someone gonna upload the DVD since so many folks seem to have it!
4 years ago
nice !
4 years ago
next time give the cam to someone not on speed.

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality