Granny's Big White Booty!

Embed Code:
Share Video:
Added by Bowdon 3 years ago
Runtime: 07:35
Views: 336,946
Categories: Amateur Interracial Old+Young
Comments (66)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
3 months ago
Watching her ass and tits jiggle was a fantastic.
4 months ago
love mamas ass
5 months ago
name?
8 months ago
great choice
10 months ago
Yeah! granny..you did it!!!
1 year ago
dats right get you some dick girl ! let him know what you still working with you aint never to old to get the dick loves how she bends over and is just taking it like a pro upload more but you should nutted inside her shit I wouldve
1 year ago
My bbc would've smashed that thick ass!!!! Check out my pics/vids:)
1 year ago
nice set of tits on her
1 year ago
I love ole white bitchez especaily fat ones
1 year ago
Grannys with big ole bootys is just perfection. Wish there were more vids with big booty grannys.
1 year ago
hot video
xanderson
retired
1 year ago
great booty
1 year ago
Dam she has got it all a perfect ten in my book, she always had it and still does, every guy wishes there wife ages like her, like fine wine.
2 years ago
hott, love the way her tits sag liek that
2 years ago
years have passed and she keep it
2 years ago
one granny i'd love to fuck!!!!
2 years ago
she is so sexy with that big beautiful ass and them big beautiful tits! i wanted to see them from the front though. is there anymore vids on this woman?
2 years ago
Great video !!!
2 years ago
nice!
ADirtyMind
retired
2 years ago
Waaay to much ass to be pulling out
2 years ago
White women love black men, especially older white women. White girls like to front sometimes, but on the D.L. they love blk d*!k more than white d*&k!
2 years ago
Dude did the right thing by hitting raw not sure why he pulled out? She's old he should of bust one in...lol

She mos-def has a big butt and nice hair for an old white chick. Her tits sag down to the earth, but altogether she looks descent. But to keep it real...some brothas will fuck anything because most brothas I know including myself wouldn't dare bee seen with this GILF in person, but only in privacy.
2 years ago
He pulled out? lol
2 years ago
Hat die Negerhure ein herrliches Gesäuge !!!!!!!!!!!11
2 years ago
that booty can make cum, i would have cum inside of that booty
2 years ago
Damn! And umh,.....YESS!!
2 years ago
only complaint i have is..I NEEDED MORE!
2 years ago
Too short indeed. This bitch is really HOT
2 years ago
nice!~~~
2 years ago
gotta admit, its pretty hot!!
Advertisement
Remove All Banners

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form