Teasing Trucker 2

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

She gave this guy a great show. Soooo hot!!

Added by azordym 4 years ago
Runtime: 01:49
Views: 44,690
Categories: Amateur Masturbation MILFs
Comments (39)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
7 months ago
gread
10 months ago
Love it
11 months ago
Trina always manages to get me off!
1 year ago
Thanks for this post! Hot hot hot!
1 year ago
Incredibly hot video and she is an incredibly hot woman! Awesome that you got him to honk as well. Thanks for posting.
1 year ago
oh yeah!
2 years ago
very hot!
2 years ago
I luv doing this to :-)
Eugen1509
retired
2 years ago
very hot
indy3744
retired
2 years ago
that was so HOT!!! Please make more like this one. Her body is great. Next time drop dress off the shoulders
Jet74
retired
2 years ago
Hot
2 years ago
She always makes me cum !!!!!!!!1
2 years ago
Wow, I wanna be a trucker!
kgirls-rock
retired
2 years ago
I wana be a truck driver too...if I could see that occasionally
2 years ago
must be one happy ups driver. this is the best part of a truckers shitty life!!! love it
2 years ago
On behalf of all truck drivers, I thank you.
2 years ago
nice show
MisterMin...
retired
2 years ago
I hope you guys stopped at a truck stop with him and let him finish her off.
2 years ago
Now I know!
You were the cause of that massive accident that caused this poor driver trying to catch you up.
Unbelievably HOT and SEXY!!!
xt007
retired
2 years ago
once again, lovely!!!
2 years ago
this is way fucking hot!!!!!!!!!
shewolf36
retired
2 years ago
OMG so HOTTTTTTTTTT I want to do this so badly!
it is dangerous but fuuuuuuucking HOT
2 years ago
Very hot. Best slutwife EVER!
3 years ago
Thats so dangerous
rascal59
retired
3 years ago
what could brown have done for you
3 years ago
fabulous! I love it!
3 years ago
le pied
3 years ago
This is so awesome. Come on vacation to the mountains and let me know where you plan to shop or drive!
3 years ago
This is soo hot!
3 years ago
Damn, he got a nice long look!

Look at my wife's pics in my profile and comment. (Don't click on "See All Photos", that doesn't work. Double click the one in the bottom right of the screen, then you can see the others).

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality