Black Chick Fucks White Guy with Strapon

Embed Code:
Share Video:
Added by Straponlove 4 years ago
Runtime: 22:59
Views: 669,524
Categories: Femdom Strapon
Comments (143)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
That is one SEXY... HOT and EROTIC woman... and she could use me anytime she desires..."
3 months ago
Black Cat is smacking so hard on his ass he's getting lacerations!! Pounding his ass hard, going balls deep!! I wish I was her bitch in this clip!!
3 months ago
I'll check out more of Black Cat videos!!
3 months ago
I love when she grabbed him by the hair!! He was her bitch!!
5 months ago
What an amazingly beautiful and powerful woman!
8 months ago
I've always loved her ... her name is Black Cat, she's retired
11 months ago
She is so beautiful!
1 year ago
alot of gays here lol
1 year ago
She's amazing. I want her: tits, lips, eyes, thrusts, and that wonderful strap-on dick of hers
1 year ago
Id luv her to fuck me like that
1 year ago
yes, it's like a dream. Better agian, if all the 4 women gang fuck him with strapon, mmm
1 year ago
5*****
www.shemalekatherine.de.vu
1 year ago
lmao
1 year ago
he's really enjoying that bbc
1 year ago
so lucky!
1 year ago
Lucky guy! I love to service a sexy woman and her strapon cock!
1 year ago
its my dream to be dominated and fucked by nice black woman.... Very nice vid....
rockclimb...
retired
1 year ago
Such a naughty woman with an equally sweet and soothing voice
1 year ago
I need a guy to suck my strapon like that.
I sure would love to bend you over also
1 year ago
geiles blackgirl so möcht ich mal gefickt werden
1 year ago
hot girl ☺
2 years ago
superb mistress and romantic music
bull2lamb
retired
2 years ago
this is sooooo hot!
2 years ago
Dang, she's a pro ! Anyone know her name ?
2 years ago
im seriously looking for strapon slave hmm
juststr8me
retired
2 years ago
Wow! Incredibly arousing!
2 years ago
She's my dream girl. What a pounding!
2 years ago
I want it!!
2 years ago
messed up
gia_doll
retired
2 years ago
i would be so shy to do this (blushes) to a white guy. I wonder how it feels

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality