Pussy Fart Compilation

Embed Code:
Share Video:
Added by thedevil05 3 years ago
Runtime: 15:35
Views: 812,628
Categories: Amateur Hardcore
Comments (94)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
1 month ago
1:15 Love it!
5 months ago
great noise lol
6 months ago
10:35 is a well used pussy...every thrust is queef..love this
6 months ago
funny stuff
9 months ago
lovely noisy video!!
9 months ago
The sign of a well used cunt
9 months ago
Whats the name of the first girl
10 months ago
dubstep
11 months ago
this sound is awesome!
1 year ago
farting is the game :)
1 year ago
we love fart !!!!! more plz..
1 year ago
The blonde Russian cunt at the start, lol.
1 year ago
Thanks for adding my clip to this comp! I'm at 5:07

This vid:
http://xhamster.com/movies/614090/doggytstyle_pov_very_wet_queefing_pussy.html
cummingin...
retired
1 year ago
Nice instrument to play on
1 year ago
fucking funny!!!
1 year ago
2:34 fucking fantastic!
1 year ago
An ex girl friend of mine was the champion of pussy farts. She did them with me on top or her squatting over me and riding my cock , but her loudest and best was when pounding her from behind with her knickers around her knees and me crouching above her and pushing my dick against the front wall of her hole. She was neither fat, skinny or had a particular tight puss but the noises her hole made were unbelievable. I've fucked other women and heard the occasional noise if I've been particularly rough with them , but without fail every one of them were embarrassed apart from this particular girl. She even went as far as to say that I couldn't match her noise even when I was sat on her toilet the morning after a big drinking session , having a loud sloppy shit and in the process giving her always immaculate lavatory bowl a damn good pebbledashing
1 year ago
The girl at 2:10 got a nice fat pussy.
1 year ago
Hahaha funny but NICE
1 year ago
nice
1 year ago
My wife &Iaughed so fucking hard @ vid & comments...I said "hear that babe ? don't get
embarrassed...happens all the time"!!! Thanks 4 the great laugh
1 year ago
I make pussy beat box better lol
1 year ago
making music lol
1 year ago
I love this! best sound in the world!
Drunkman
retired
1 year ago
Pussy fart make me crazy!
2 years ago
plz can anyone tell me her name at 11:55 big ass with tattos
2 years ago
i love this song.....:)
2 years ago
oh wow the best
2 years ago
So hot love it when my wifes hot little pussy does that...
mancp
retired
2 years ago
Beautiful. made me so wet

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form