hot young guy shoots huge load, 12 shots of cream jizz cum#2

This video isn't working on your device.
Please try another one.
Embed Code:
Share Video:
Description:

had a few days built up. shot all over myself. i love comments! let me know what you think.

Added by 4 years ago
Runtime: 00:39
Views: 58,583
Categories:Men
Comments (57)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
7 months ago
Just perfect what a Nice load hmm
7 months ago
Wow! What a cum shot. Probably as much as the video on this site of the guy cumming in the girl's little green sock. Did you taste any of it?
11 months ago
sucking that mmmmmmm
1 year ago
I counted 14 spurts, don't sell yourself short. Very nice.
1 year ago
Mmmmm I'd swallow every single drop..(!)
1 year ago
for those of us that like to be mouth fucked that would be a great pay day
1 year ago
mmmm so hot x wanna eat it xxx
1 year ago
Fuck !!
1 year ago
Massive load. Well done !!!
1 year ago
Would swallow every drop! damn
2 years ago
beautiful,yummy
My69diary
retired
2 years ago
More
My69diary
retired
2 years ago
Tasty
My69diary
retired
2 years ago
Mmmm
2 years ago
Good load, it just kept on cummin'
2 years ago
Good looking cock and it works quite well.
gingersara
retired
2 years ago
Very lovely. I lost count gonna have to watch again.
3 years ago
Hot cock and big load of cum!
3 years ago
Shoot your full load in my thirsty mouth for drinking all! Hmmmmhhhhh.....
3 years ago
Der absolute Hammer wie du spritzt !!!

LG
MrsPaarira
3 years ago
supergeil!
5 *****
3 years ago
What a nice load from a very handsome cock!
3 years ago
delicous
3 years ago
wow
3 years ago
Such a shame all that creamy goodness going to waste. So sexy, amazing load.
4 years ago
God I want all of that in me, down my throat and in my lil hole
4 years ago
omg that was beautiful i would take that in my mouth anytime, nothing for you to clean up i would swallow every drop, thanks for posting i had a great wank watching lol
4 years ago
that's more then 13 shots. I wonder if I would be able to swallow all of it
4 years ago
wow
4 years ago
Imagine that hitting the back of your throat!!!!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form

Select video quality