Nicole Ray throat fucked SMG

Embed Code:
Share Video:
Added by Slut_Master_General 3 years ago
Runtime: 10:32
Views: 212,459
Categories: Blowjobs Cumshots
Comments (48)
Reply for:
Reply text
Please login or register to post comments.
Ajay1987
retired
7 months ago
god she is incredible!! what i would give to have her sucking my dick...
1 year ago
Noisy whore.
1 year ago
lovely girl
2 years ago
@eotw16 Haha, I can't watch this without thinking of penguins now! Even so, I love Nicole Ray!!
2 years ago
great vid
2 years ago
The question is, was she enjoying it that rough? I prefer it more gentle, like hubby and Daddy do it. Nicole is very good at it this way, though. If she likes it that way, then I'm happy for her.
uzmeplz
retired
2 years ago
Nicole is a great cock loving whore
2 years ago
0:50
3 years ago
haha bitch sounds like pingu. thanks a lot for posting!
3 years ago
OMG!! what a bitch!! :O
3 years ago
GYS AND GIRL LAY BACK AND ,,,,,LISTEN ITS A SYMPHONY
3 years ago
UNE AUTRE BELLE PLOTTE QUI SE FAIT METTRE ,,,,PLEINE DE GRAINNE NICE THROAT SOUND WHAT A CUNT TO THROAT ALL THE WAY AND MAKE HER SING
3 years ago
That's a blowjob I'd pay for
3 years ago
lol, look into those beautiful dead eyes at 6:40.
TabooXtre...
retired
3 years ago
She worked too hard, looked uncomfortable for both. But I gotta hand it to her, she worships cock but good!
He had her pretty pussy right in front of him, the director should have made him play with her or something.
that position for head, isn't always done right. but it's always hot to watch :)
3 years ago
I think I'm in love, lol
xxPussyLo...
retired
3 years ago
Did he really cum down her throat at 9:56 or was it just a lot of noise ? :)
Kinkster-...
retired
3 years ago
Spoken like a true whore..."don't kiss me, face fuck me." I think I'm going to use that line!
3 years ago
nice slut
3 years ago
A little bit of a Taylor Swift look to her. She's so cute to be so nasty. I thought he was going to hold it down in her throat while cumming, but he didn't. That's my next goal. Have my gusy cum deep in my throat. Any tips from anyone out there???
3 years ago
awesome, what a hot little slut
3 years ago
she's good, she makes some crazy sounds
3 years ago
wow. Hardcore.
3 years ago
wow what kind of cock sucking makes this girl, i want she sucks my sausage
3 years ago
Holy cow, what a damn good sucking bitch she is!
3 years ago
Such a beautiful girl and treated so bad...

This is perfection...
3 years ago
Stockroom DT, she handles it well and takes in balls deep several times.
3 years ago
perfect !
3 years ago
nice
3 years ago
Great video! thanks to uploader!

Please tell us the reason

For copyright infringements and DMCA requests
please use our contact form